Každý může ovládat umění prodeje
Celodenní workshop pro obchodníky, kteří jdou přímo k věci. Osvojíte si obchodní techniky a principy, které vám ukážeme na vašem byznysu a dlouhodobě pomáhají k výsledkům. Vše doplněné o příklady z praxe.
5 900 Kč
Bez DPH
Offline
Formát workshopu
8 hodin
Sdílení zkušeností z praxe
Celodenní workshop pro obchodníky, kteří jdou přímo k věci. Osvojíte si obchodní techniky a principy, které vám ukážeme na vašem byznysu a dlouhodobě pomáhají k výsledkům. Vše doplněné o příklady z praxe.
5 900 Kč
Bez DPH
Offline
Formát workshopu
8 hodin
Sdílení zkušeností z praxe
Workshop: Každý může ovládat umění prodeje
- 5 900 Kč (bez DPH)
Navigace
Workshop: Každý může ovládat umění prodeje
Zlepšete své obchodní výsledky
Workshop Každý může ovládat umění prodeje je určený pro začínající i zkušené obchodníky. Vytáhli jsme to nejdůležitější z celé obchodnické profese a během jednoho dne vás s tím vším seznámíme. Nebude to jen o teorii, ale naopak vám vše ukážeme na vašem byznysu a konkrétních případech. Navíc získáte mnoho materiálů, které vám pomohou všechny načerpané znalosti aplikovat v praxi.
Dostanete návod, jak se vypořádat s motivací zákazníků, tak aby sami chtěli a necítili jste se jako nutiči. Často to bývá o tom, že není dostatečně odkomunikovaná hodnota řešení, se kterým pomáháme a my vám ukážeme jak na to. Získáte návod na efektivní práci s klienty a možná i kolegy v týmu, kteří vám neustále něco nedodávají v termínu. A také návod na kladení strategických otázek ve vašem konkrétním byznysu, díky kterým si klient sám uvědomí hodnotu řešení a bude pro vás jednodušší se domluvit. Jak to u nás probíhá?
- Celý den nabitý maximem znalostí z praxe
- Provedou vás specialisté s více jak 15letou praxí
- Po workshopu získáte praktické materiály a certifikát
Co se na workshopu naučíte?
Řešit konflikty a námitky
Ukážeme vám, jak vést prodejní rozhovor tak, aby k námitkám zákazníka vůbec nedošlo nebo jste je významně omezili. Pokud nastanou, jak s nimi pracovat a využít je k uzavření obchodu.
Z workshopu ihned do praxe
Díky praktickým ukázkám si vše na workshopu vyzkoušíte, dostanete od specialisty
i ostatních účastníků zpětnou vazbu a druhý den s tím můžete rovnou do praxe!
Získávat správné zákazníky
Můžete si vzít 50 čísel a volat. Co ale najít osobu, kterou bude váš produkt zajímat? Připravit se a zkontaktovat ji různými cestami, personalizovaně a s mnohem větší úspěšností.
Hledat potřeby vašich zákazníků
Naučíme vás, jak zákazníkům pokládat otázky, aby si uvědomili skrytou potřebu.
Uzavírat strategické obchody a dohody
Pomůžeme vám s dotahováním obchodů. Připravíte si cestu k uzavření tak, aby vše bylo naprosto přímočaré a vyhnuli jste se “rozmyslím se”.
Ovlivnit rozhodnutí
Říci, že jsme největší, tradiční a nejkvalitnější, dnes už k získání zájmu nestačí.
Seznámíte se s metodami, kterými budete na zákazníky působit tak, aby viděli
ve vašem produktu nebo službě skutečný užitek.
Sebekoučink
Odnesete si jednoduchý systém práce sama se sebou. Budou se vám
jednodušeji dotahovat důležité aktivity a budete se neustále zlepšovat.
Pro koho je workshop určený?
Pro ředitele a majitele firem
Zrevidujte svou byznysovou strategii, zefektivněte procesy a zajistěte firmě prosperující budoucnost výsledky.
Pro manažery a vedoucí
Staňte se uznávaným leaderem v týmu i v celé firmě a veďte svůj tým k vyšším výsledkům.
Pro manažery a vedoucí call center
Díky vlastnímu call centru máme mnoho zkušeností, o které se s vámi podělíme a přinesou výsledky.
Pro obchodníky
Získejte návody na procesy, obchodní strategie a na vyšší výsledky a zisky.
Pro account manažery a operátory
Zjednodušte si svou práci a buďte efektivnější při plnění cílů.
Harmonogram workshopu
Úvod a seznámení se
Všichni se seznámíme a definujeme si cíle workshopu a hlavní témata, na která se vrhneme.
Zákazníci, kteří sami chtějí
Najdeme konkrétní motivace klientů ve vašem byznysu tak, abyste je jednoduše dokázali motivovat do akce a do spolupráce. Získáte tak zákazníky, kteří sami chtějí a vyhnete se uhánění.
Pauza na občerstvení
Klient chápe hodnotu a chce koupit
Naučíte se prezentovat své řešení takovým způsobem, aby v zákazníkovi vzbudilo opravdový zájem a pochopil jeho hodnotu.
Oběd
Známe skryté potřeby a skutečné motivy pro koupi
Umění se dobře ptát je základem konzultativního prodeje. Pomůžeme vám ohnout jednoduché principy strategických otázek tak, abyste našli i skryté potřeby klientů a zjistili reálné motivy pro koupi. Pokud se s klienty shodnete na potřebách, mnohem jednodušeji domluvíte spolupráci.
Pauza na odpolední kávu
Pokračování předchozího téma a vaše konkrétní otázky
Praktické ukázky využití principů v praxi a rovnou jejich ohnutí na váš byznys.
Dostanete navíc
Pracovní sešit
Pro maximalizaci a uvědomění si hodnoty
Checklisty
Checklisty ke schůzkám a pro komunikaci s klienty
Příklady komunikace
Ukázky komunikací s klienty napříč různými nástroji
Zápis z celého workshopu
Včetně principů a příkladů
Termíny workshopu
Praha
Praha
Praha
Praha
Praha
Workshopem vás provede
CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod
- 17 let praxe
- Vytvořil a inovoval 110+ obchodních strategií
CSO | Specialista na obchod a business development
- 11 let praxe
- pomohl 45+ týmům zvýšit obchodní výsledky
Účastníci, které workshop posunul na novou úroveň
Radek Novák
Patrik Kovář
Jakub Šindelář
V nedávné době jsem absolvoval kurz obchodních dovedností pod vedením Filipa Soukupa. Ačkoliv podobně laděné kurzy jsem od něj viděl už párkrát, tak to vždy mělo velký přínos. Filip dokáže přizpůsobit řešení přímo na míru a obsahově kurzy neustále aktualizuje. Díky tomu tak obchodníkovi pomůže reagovat na aktuální námitky a pomůže řešit aktuální obchodní problémy. Dostanete se do kůže Vašich zákazníků, které lépe pochopíte a v konečném důsledku budete lépe připraveni jim komunikovat vhodné řešení. Pokud se chcete posunout v obchodování, je tohle přímo pro Vás. Kurz je pěkně strukturovaný, vše si odnesete v podobě akčních kroků domů. Důležité zlepšováky tak neskončí někde v šuplíku, ale pěkně zapadnou do vašeho obchodního procesu. Filipova energie a nadšení do obchodu je inspirativní a zůstane ve vás ještě dlouhou dobu po skončení kurzu.
Milan Michalík
Absolvoval jsem workshop Každý může ovládat umění prodeje pod vedením Petra. Musím ocenit jeho přípravu, profesionalitu k danému tématu a přístup k účastníkům workshopu. Odnesl jsem si spoustu praktických tipů do svého businessu a motivaci, jak svou práci zase posunout o stupeň výš, proto vřele doporučuji, jak workshop, tak spolupráci s Petrem.
Kateřina Denysjuková
Workshop na téma „každý může ovládat umění prodeje“ mi přineslo několik strategií, vzorců a postupů, které se dají poměrně univerzálně aplikovat na libovolný prodej produktů či služeb. Mnohé z nich jsme již zařadila do svých postupů a aktivně je využívám, proto hodnotím workshop takto pozitivně. Do budoucna bych klidně uvítala i nějaké specifičtější workshopy, zaměřené na konkrétnější prodejní obory. :)
Časté dotazy a odpovědi
Jsem zkušený obchodník s mnohaletou praxí, je workshop přesto určený pro mě?
Rozhodně je workshop i pro vás. Zrevidujete si své obchodní techniky a určitě získáte nové pohledy na obchod i trendy, budete strategičtěji vést prodejní rozhovory.
Co když jsem introvert, je workshop i pro mě?
Na našich workshopech může být maximálně 10 lidí. Hned na začátku se všichni seznámíme a řekneme si, co nás čeká. Na workshopech panuje vždy velmi přátelská a uvolněná atmosféra, takže věříme, že i vy se budete cítit komfortně. Každopádně těžko dělat závěry dopředu, musíte to zkusit.
Jaká úroveň znalostí prodeje je na workshopu potřeba?
Workshop je vhodný i pro úplného začátečníka, který se chce stát úspěšným obchodníkem.
Pokud bychom chtěli přijít více jak 3 z jedné firmy, jak to máme udělat?
Abychom zajistili kvalitu workshopu pro všechny účastníky, nedoporučujeme, aby z jedné firmy přišli více jak 3 lidé. V případě zájmu více lidí z jedné firmy, doporučujeme využít možnost workshopu na míru, který bude maximálně odpovídat vašim potřebám a cílům. Pokud byste i tak trvali na tomto workshopu, rozdělte se prosím do více termínů.
Co si s sebou mám přinést na offline workshop a co si připravit na online?
Dobrou náladu a otázky, které byste rádi probrali. Pokud bude workshop online, tak poběží přes Zoom, proto si ho prosím nainstalujte před workshopem. Dále je potřeba mít účet na Googlu pro sdílení pracovních listů, a to je vše.
Nemohu se dostavit na zakoupený workshop, co teď?
Pokud zrušíte účast ve lhůtě 8 až 14 dnů (včetně) před datem akce, činí stornopoplatek 50 % z ceny. V případě zrušení účasti ve lhůtě méně než 7 dnů před datem nebo se nedostavíte na akci, činí stornopoplatek 100 % ceny.
Pošlete workshop šéfovi
Usnadněte šéfovi výběr vhodného workshopu pro vás. Pošlete mu tento workshop rovnou do e-mailu. Rád Vás určitě ve vzdělávání podpoří.
Chcete více?
Mrkněte na další workshopy
Podívejte se na celou nabídku workshopu a školení. Nebo vyberte individualní řešení.
Konzultace
Konzultujte konkrétní situace se specialistou.
Workshop na míru
Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.
Dlouhodobá spolupráce
Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky.
Na našich workshopech se naučí prodávat opravdu každý
Veďte samostatný tým, který bude následovat společnou vizi, a buďte uznávaným leaderem. Zaměříme se na strategii a zefektivnění procesů, naučíte se pracovat s různými typy chování členů, s kompetencemi a motivací.
Nejbližší termíny:
7 900 Kč
Získejte profesionální LinkedIn profil a strategii na míru, která vám pomůže k výsledkům. Začněte více prodávat díky (možná novému) obchodnímu nástroji a budovat s klienty bližší vztahy.
Nejbližší termíny:
7 900 Kč
Chcete se zbavit slabin nebo se vypořádat s nějakým problémem ve vašem týmu? Každá společnost je jiná a proto pro vás připravíme workshop na míru vašim požadavkům, oboru a dalším důležitým parametrům.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.