- 28. 8. 2023
- 4 minuty
Vedení lidí jde miliony způsoby. Metoda cukru a biče už tolik neplatí a super přátelský vztah s vašimi “podřízenými” vás ...
- 6. 8. 2023
- 7 minut
Co je CRM systém CRM systém je nástroj, který soustředí všechna data o vašich zákaznících na jednom místě a přehledně. ...
- 1. 8. 2023
- 5 minut
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
- 19. 7. 2023
- 6 minut
Krok #1 v konkurenci Ještě než přejdeme k tématu samotné konkurence a jak ji vnímat – je potřeba vědět, kdo ...
- 3. 7. 2023
- 6 minut
Nic není jako dřív… Není žádným tajemstvím, že se firmy dříve spoléhaly spíše na kvantitu než kvalitu. Čím více obchodníků, ...
- 19. 6. 2023
- 6 minut
Jak zavádět změny? Dejme tomu, že jste jako firma vyrostli. Ze zakládajících 4 členů se najednou stává mnohočetný tým a ...
- 13. 6. 2023
- 5 minut
Když Honza Laibl s Petrem Bernadičem ve dvou pomáhali firmám k výsledkům, tak nás asi ani ve snu nenapadlo, že ...
- 5. 6. 2023
- 6 minut
Kdy automatizovat? Otázka, která vězí mnohým v hlavě. Jak si na ni odpovědět? Co chcete automatizovat a proč? Podívejte se ...
- 29. 5. 2023
- 6 minut
Proč mít jednotný styl ve firmě Představte si situaci, kdy jako klient jdete do firmy na jednání. Ve dveřích potkáte ...
- 22. 5. 2023
- 8 minut
Metoda SPIN Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...
- 20. 5. 2023
- 7 minut
OSVČ, nebo s. r. o.? Živnostenské podnikání přináší několik nesporných výhod. Vyřízení živnosti je rychlé a levné, jednodušší situaci máte ...
- 14. 5. 2023
- 6 minut
Chybné chápání Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.