...
⭐ NOVINKA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Proč mít jednotný styl ve firmě  Představte si situaci, kdy jako klient jdete do firmy na jednání. Ve dveřích potkáte ...
Metoda SPIN  Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...
OSVČ, nebo s. r. o.? Živnostenské podnikání přináší několik nesporných výhod. Vyřízení živnosti je rychlé a levné, jednodušší situaci máte ...
Chybné chápání  Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
Společná vize  Vize, mise, hodnoty jsou často omílanými tématy napříč všemi společnostmi. Kolik z nich je však jasně komunikují zaměstnancům ...
V novém rozhovoru se Petr Bernadič ptá specialisty na strategické vedení – Libora Zinkaizla. Rozhovor formou videa najdete na konci článku. ...
Jak tedy nastavit náborový proces tak, aby efektivně fungoval, i když se zvýší počet kandidátů? Jak využívat nových technologií při ...
Jak poznat vyhoření?  V poslední době se stal syndrom vyhoření (také známé pod anglickým pojmem burnout syndrome) častým tématem ve ...
Kde začít?  Ještě než se pustíte do jakékoliv změny, či inovace, je potřeba udělat řádný audit vaší firmy. Jedině tak ...
Co dělat, když se firma ocitne v nesnázích? Jak být připravený na nejrůznější krizové situace a jak to komunikovat dál ...
E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že ...
Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6648 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.