Reference
Pomohli jsme k vyšším obchodním výsledkům více než 24 000 obchodníkům, manažerům, operátorům, account manažerům, ředitelům a majitelům firem a spolupracovali s více jak 200 firmami. Jsme moc rádi, že někteří z nich si našli chvilku a napsali nám pár pěkných slov a co jim to přineslo.
Proškolili jsme přes 24 000 obchodníků, manažerů, operátorů, account manažerů, ředitelů a majitelů firem. Spolupracovali s více jak 200 firmami a vytvořili stovky manuálů a jsme moc rádi, že někteří z nich si našli chvilku a napsali nám pár pěkných slov a co jim to přineslo.
Michal Schulz
Daniel Radulović
Dvoudenní workshop s Filipem Soukupem na B2B akvizici náš obchodní tým nevyčíslitelně obohatil. Naučili jsme se mnoho nových a opravdu velmi přínosných postupů a praktik, které jsme druhý školící den aktivně zkoušeli v praxi. Filip je profesionál svého oboru a dokáže své znalosti a obchodní drive z praxe pohotově předat. Velmi doporučuji každému, kdo se chce v obchodě katapultovat o několik levelů, i když se jedná o pokročilého/pokročilou.
Jakub Gala
Z počátku jsem byl trošku skeptický, říkal jsem si, že obchody fungují a jestli nebudeme vymýšlet kolo, když už jej někdo vymyslel před námi. Už v aktuální začáteční fázi spolupráce vidím výsledky, nejen z přístupu k zákazníkům, kdy tím, že ukážeme, že víme, co děláme a že to máme celé v rukou, zvýšíme naši důvěryhodnost v jejich očích. Určitě vnímám jako přínos oživení metod FAB a SPIN, detailnější rozklíčování používání strategických otázek a připomínka nezapomínání na CTA. Oceňuju pěkně vysvětlený a ukázaný způsoby PROČ a JAK si říct o reference a jak je využívat v náš prospěch. Některý věci nejdou přes pusu, ale to se vypiluje. 🙂
Pavel Hladký
S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Každý Prodává byla ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob školení a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!
Milan Michalík
Absolvoval jsem workshop Každý může ovládat umění prodeje pod vedením Petra. Musím ocenit jeho přípravu, profesionalitu k danému tématu a přístup k účastníkům workshopu. Odnesl jsem si spoustu praktických tipů do svého businessu a motivaci, jak svou práci zase posunout o stupeň výš, proto vřele doporučuji, jak workshop, tak spolupráci s Petrem.
Kateřina Denysjuková
Školení na téma „každý může ovládat umění prodeje“ mi přineslo několik strategií, vzorců a postupů, které se dají poměrně univerzálně aplikovat na libovolný prodej produktů či služeb. Mnohé z nich jsme již zařadila do svých postupů a aktivně je využívám, proto hodnotím školení takto pozitivně. Do budoucna bych klidně uvítala i nějaké specifičtější workshopy, zaměřené na konkrétnější prodejní obory. 🙂
Aleš Luňák
Minulý týden jsme s kolegy absolvovali druhou část školení pro recruitery z dílny Každý Prodává. Do Mikulova za námi přijel Petr Bernadič a vzhledem k tomu, ze večer před školením jsme poctivě degustovali, panovali jisté obavy, jak to zvládneme :))
Naštěstí je Petr profík, poradil si i s našim rozpačitým startem a my mohli při workshopu uvést teoretické znalosti z první teoretické části do praxe.
Workshop předčil naše očekávání, nejen Petr ale i my mezi sebou jsme se vzájemně obohatili o různé přístupy a postupy, jak vyjednávat nebo řešit konflikty.
Jiří Kratochvíl
Uf, nebo spíš wow! Mám za sebou celodenní workshop obchodních dovedností pod taktovkou Petra Bernadiče. Mám popsaných asi 10 stránek tipů a zlepšení nejen pro lepší obchod, ale také zákaznickou péči. Prošli jsme celý obchodní funnel včetně hodně praktických cvičení a ukázek, ze kterých pro DIGITAAL.CZ budu těžit ještě hodně dlouho.Takže díky a doporučuju.
Michaela Knappeová
Workshop vedený Filipem Soukupem „Každý může ovládat umění prodeje“ ve mně zanechal skvělý dojem a předčil moje očekávání. Odvezla jsem si spoustu motivace a nových postřehů nejen do pracovního ale i do osobního života. Filip byl od začátku do konce energický, skvěle připravený a perfektně reagoval na naše požadavky a situace z praxe. Určitě doporučuji každému, kdo se chce pohnout z místa a být lepší ve své práci obchodníka. Děkuji moc a těším se někdy příště.
Jakub Gala
S Edou jsme měli už 2 „sezení“ a musím říct, že na Hlava nejen příjmením ale i kapacitou vědomostí. Některé kroky a návrhy řešení pro automatizace, které by mě ani nenapadly (a kdyby jo tak bych to ze sebe rozhodně nevysypal na počkání), tak Eda zvládá naprosto s přehledem. Jdou vidět jeho zkušenosti z praxe a že ví, co dělá. Z pohledu VPC by po mě určitě Filda Soukup chtěl ať zmíním nějaké obavy atp. které mi Eda vyvrátil (tímto zdravím Filipa), nicméně již nějakou dobu sleduji Edu na LinkedInu a i z příspěvků a reakcí vím, že rozumí tomu, co ho očividně baví a baví ho to, čemu očividně rozumí. Při oznámení, že spolu s ním budeme mít meeting jsem žádné obavy neměl, protože jsem věděl, že budeme komunikovat s člověkem na svým místě, který nás posune vpřed a razantně usnadní práci. Díky za meeting, těším se na další společný progress. 🙂
Štěpán Karoch
Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské.
Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka.
Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!
Petr Dubovská
Setkání s Aničkou jsou vždy extrémně přínosné a inspirativní. Neměnila bych vůbec nic. Anička se umí perfektně na člověka napojit a řešit přesně to, co ho pálí. Za mě TOP! 🙂
Patrik Kondlla
Bolo to moje prvé školenie od spoločnosti Každý prodává a určite nie posledné. Prešiel som už veľa školeniami od iných firiem ale doteraz som nedostal toľko reálne využiteľných konkrétnych komunikačných príkladov ako u Vašej spoločnosti. Školiteľ Filip Soukup je profesionál v obore či už prejavom, schopnosťou zaujať ľudí pri školení, udržať si pozornosť, zapojiť ľudí, skúsenosťami alebo schopnosťou pohotovo reagovať a vytvoriť konverzáciu na konkrétny príklad firmy. Počas celého dňa školenia sme dostávali informácie, ktoré boli podložené aj konkrétnymi príkladmi a frázami, ktoré si viem hneď preniesť do zlepšení v predaji a komunikácii so zákazníkmi. Filip vytvoril úžasný predajný manuál, ktorý našu firmu posunie o veľký kus vpred. Techniky predaja, ktoré nám boli prezentované posunuli môj pohľad na predaj a vedenie komunikácie so zákazníkmi strategickou a riadenou formou. Som veľmi rád za toto školenie a určite ho odporúčam každému, kto chce zlepšiť svoje schopnosti predaja. Ešte raz ďakujem!
Případové studie
- 25. 10. 2021
- 6 minut
- 22. 9. 2021
- 7 minut
- 21. 6. 2021
- 5 minut
- 28. 5. 2021
- 6 minut
Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete
Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.
Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.
Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.
Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.
Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.
Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.