Každý Prodává je tým specialistů na obchod. Každý specialista má dlouholeté zkušenosti a stále se pohybuje v terénu, proto přinášíme stále nové a hlavně aktuální přístupy a řešení a pomáháme k vyšším obchodním výsledkům.
S námi může dlouhodobě růst každý
Specialisté z Každý Prodává vám pomáhají s výzvami, které vy jako firma, tým či jednotlivec máte – od zvýšení obchodních výsledků, přes automatizaci a digitalizaci až k náborovému procesu a krizovému řízení. Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Spolupracujeme jak s malými, tak s velkými firmami od výrobních, přes služby až k SaaS firmám, v B2B i B2C, proto máme velmi široký přehled o trhu, který dokážeme využít ve váš prospěch. Za vznikem Každý Prodává stojí Honza Laibl a Petr Bernadič, kteří mají více jak 17letou praxi z obchodu a podnikání.
Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod
Firem, pro které jsme připravili řešení na míru
Náš tým
Petr Bernadič
CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků
Jan Laibl
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
Filip Soukup
CSO | Specialista na obchod a business development
Libor Zinkaizl
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
Důležité milníky Každý Prodává
Eduard Hlava, František Školník a Anna Tvrzníková
Rebranding na Každý Prodává
Lada Laiblová se vrátila z mateřské dovolené a doplnila náš tým specialistů. Zaměřuje se na zákaznickou péči, retenční oddělení a vedení call center.
Libor Zinkaizl a Jakub Zamazal
Petr Bernadič
Nečekaný zvrat
Rozšíření o strategické vedení firem
Založení Školícího centra Jana Laibla
Každý Prodává v médiích
Nejbližší akce, na kterých se na vás budeme těšit
Jak z odcházejícího zákazníka udělat věrného a dále mu prodávat? Lada vám ukáže techniky, jak prostřednictvím vašich operátorů od zákazníků zjistit pravý důvod rušení a na to mu napasovat návrh pro jeho udržení a následující spokojenost. Díky tomu můžete z odcházejícího zákazníka udělat spokojeného a tím bude více ochotný si od vás služby / produkty dokupovat.
Unicorn mezi SaaS akcemi. 3 dny napráskané SaaS know-how, mastermindy, přednáškami, 1 to 1 schůzkami a vším, co si zamaneme.
Další ročník mezinárodní akce v oblasti telekomunikací a systému Mikrotik. Filip se zaměří na téma: Jak nastavit strategii zdražení a komunikovat ji zákazníkům tak, aby v tom viděli přínos a ne negativa
Filipa přednáška se zaměří na téma: Jak komunikovat se zákazníky - dlouhodobá strategie
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.