Každý Prodává je tým specialistů na obchod. Každý specialista má dlouholeté zkušenosti a stále se pohybuje v terénu, proto přinášíme stále nové a hlavně aktuální přístupy a řešení a pomáháme k vyšším obchodním výsledkům.
S námi může vyrůst každý
Specialisté z Každý Prodává přináší obchodníkům, týmům a celým firmám vyšší obchodní výsledky se zachováním správné etiky prodeje a s ohledem na nynější situaci na trhu. Dlouhodobě motivujeme jednotlivce i celé týmy do prodejních aktivit, se kterými se dokáže každý ztotožnit. Za vznikem Každý Prodává stojí Honza Laibl a Petr Bernadič, kteří se úspěšně pohybují v obchodě přes 16 let.
Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod
Firem, pro které jsme připravili řešení na míru
Náš tým
Jan Laibl
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
Petr Bernadič
Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků
Libor Zinkaizl
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
Jakub Zamazal
Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály
Důležité milníky Každý Prodává
Eduard Hlava, František Školník a Anna Tvrzníková
Rebranding na Každý Prodává
Lada Laiblová se vrátila z mateřské dovolené a doplnila náš tým specialistů. Zaměřuje se na zákaznickou péči, retenční oddělení a vedení call center.
Libor Zinkaizl a Jakub Zamazal
Petr Bernadič
Nečekaný zvrat
Rozšíření o strategické vedení firem
Založení Školícího centra Jana Laibla
Každý Prodává v médiích
Nejbližší akce, na kterých se na vás budeme těšit
Archetyp je o duši a charakteru značky, který útočí na zákazníkovy hodnoty a podvědomí a neřídí se ani tolik užitnou hodnotou produktu nebo služby. Řídí se emocemi a věřte, že emoce rozdělují a spojují lidi, tvoří lásku, vášeň a prodávají.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.