...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
O nás

O nás

Každý Prodává je tým specialistů na obchod. Každý specialista má dlouholeté zkušenosti a stále se pohybuje v terénu, proto přinášíme stále nové a hlavně aktuální přístupy a řešení a pomáháme k vyšším obchodním výsledkům.

Každý Prodává je tým specialistů na obchod. Každý specialista má dlouholeté zkušenosti a stále se pohybuje v terénu, proto přinášíme stále nové a hlavně aktuální přístupy a řešení a pomáháme k vyšším obchodním výsledkům.

S námi může vyrůst každý

Specialisté z Každý Prodává přináší obchodníkům, týmům a celým firmám vyšší obchodní výsledky se zachováním správné etiky prodeje a s ohledem na nynější situaci na trhu. Dlouhodobě motivujeme jednotlivce i celé týmy do prodejních aktivit, se kterými se dokáže každý ztotožnit. Za vznikem Každý Prodává stojí Honza Laibl a Petr Bernadič, kteří se úspěšně pohybují v obchodě přes 16 let.

0 +
Podnikatelů, manažerů a obchodníků s námi spolupracovalo
0

Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod

0 +

Firem, pro které jsme připravili řešení na míru

Náš tým

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Jakub Zamazal

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Důležité milníky Každý Prodává

2022

Eduard Hlava, František Školník a Anna Tvrzníková

Rozšíření týmu o další 3 specialisty. O Eduarda Hlavu, který se specializuje na propojování systémů a zefektivňování procesů ve firmách, Františka Školníka, který se specializuje na komunikační koncepty, tvorbu příběhů a propojování marketingových a obchodních cílů a o Annu Tvrzníkovou, která je specialistkou na vztahy na pracovišti i mimo něj a rozvoj firemní kultury.
2022
2021

Rebranding na Každý Prodává

Byla to dlouhá cesta, ale úspěšná. Transformovali jsme se do podoby, kterou znáte teď. Jestli vás zajímá naše cesta a co za tou změnou stálo, přečtěte si naši tiskovou zprávu, kde jsme se více rozepsali.

Lada Laiblová se vrátila z mateřské dovolené a doplnila náš tým specialistů. Zaměřuje se na zákaznickou péči, retenční oddělení a vedení call center.
2021
2020

Libor Zinkaizl a Jakub Zamazal

Tým specialistů se rozšířil o Libora Zinkaizla zastřešující strategický management a o Jakuba Zamazala, který se specializuje na akvizici po telefonu.
2020
2019

Petr Bernadič

Domluvil jsem se na společenství s Petrem, kterého znám už od roku 2009 a sdílíme stejné hodnoty. Hledáme další top lidi, kteří dělají dobře svou práci a mají volné časové kapacity.
2019
2017

Nečekaný zvrat

Zkolaboval jsem, a proto jsem se rozhodl transformovat moje školení na systematickou firmu, aby mohla pomoci ve větší šíři a větší kapacitě.
2017
2016

Rozšíření o strategické vedení firem

Poptávka po školení se rozrůstala a s ním i to, že jsem se více věnoval strategii firem než pouhému školení obchodníků.
2016
2015

Založení Školícího centra Jana Laibla

K tomu mě přivedla poptávka po větším množství školení, a tak jsem začal sám školit firmy ve volném čase.
2015

Každý Prodává v médiích

16.6.2020
Filip Soukup je mladý podnikatel, který řeší krizový management. Do firem si jej najímají ve chvíli, kdy je zle. A dá se tvrdit, že to teď může pro některé firmy tak být. Proto nastupuje s krizovými plány a řešeními, jejichž implementace může společnostem zachránit působení.
30.6.2020
Jaká ponaučení si odnesl ze svých předchozích aktivit? Co všechno získal prací v OVB? Jaký rozdíl vnímá mezi obchodníky a prodejci? Kde hledal spolupracovníky pro svůj vzdělávací projekt? A jaké činnosti dodnes v podnikání nedělá rád? Odpovědi na tyto ale i jiné otázky se dozvíte v tomto rozhovoru.
10.9.2015
Trenér nemá být ve firmě pouze pro předání informací a zkušeností, ale měl by umět lidi nadchnout a nakopnout do jednotlivých kroků a práce.

Nejbližší akce, na kterých se na vás budeme těšit

10.2.2020

Archetyp je o duši a charakteru značky, který útočí na zákazníkovy hodnoty a podvědomí a neřídí se ani tolik užitnou hodnotou produktu nebo služby. Řídí se emocemi a věřte, že emoce rozdělují a spojují lidi, tvoří lásku, vášeň a prodávají.

S kým se zde potkáte?

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.