...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
O nás

O nás

Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Díky šířce oblastí, kterým se věnujeme, dokážeme identifikovat místo, které je klíčové pro vaši prosperující budoucnost.

Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu. Díky šířce oblastí, kterým se věnujeme, dokážeme identifikovat místo, které je klíčové pro vaši prosperující budoucnost.

Vše pro váš dlouhodobý udržitelný růst

V Prospirio se zaměřujeme na praxi a výsledky podložené dlouholetou expertizou v různých odvětvích. Naši specialisté nejsou jen teoretici, aktivně působí v terénu, což jim umožňuje přinášet řešení v souladu s aktuálními tržními potřebami. Spolupracujeme s širokým spektrem firem, od výrobních až po SaaS, v B2B i B2C. Na základě širokého spektra know-how a ověřených strategií vytváříme přizpůsobené plány, které vám pomohou reagovat na tržní výzvy a identifikovat nové příležitosti. S námi získáte nejen nové znalosti, ale praktické nástroje pro dlouhodobý růst. S Prospirio se vaše firma posune k prokazatelně lepším výsledkům.

0 +

Majitelů firem, ředitelů, manažerů a obchodníků s námi spolupracovalo

0

Rok, od kterého vám pomáháme s plněním vašich byznysových cílů

0 +

Firem, pro které jsme připravili řešení na míru

Náš tým

Petr Bernadič

CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod

Jan Laibl

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Filip Soukup

CSO | Specialista na obchod a business development

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & ex-founder IMCO)

Důležité milníky Prospirio

2023

Renaming na Prospirio a rozšíření týmu o 6 specialistů

Abychom mohli ještě více pomáhat v zahraničí a lépe odkomunikovali naši šíři oblastí, ve kterých pomáháme, bylo potřeba udělat patřičné kroky. A tak přicházíme pod novou značkou Prospirio, která bude ještě lepším partnerem pro vaše byznysové cíle. Zároveň jsme rozšířili náš tým o Lucii Drdovou, naši obchodnici, o Petra Vojnara, specialistu na prezentační dovednosti, Jiřího Vohnouta, specialistu na finanční řízení, Gabrielu Milfortovou, specialistku na leadership, o Petra Stejskala, specialistu na obchod a o Michaelu Štefanovou, která se zaměřuje na zákaznické linky a zvyšování úspěšnosti.
2023
2022

Rozšíření týmu o 8 specialistů

Rozšíření týmu o dalších 8 specialistů. O Eduarda Hlavu, který se specializuje na propojování systémů a zefektivňování procesů ve firmách, o Annu Tvrzníkovou, která je specialistkou na vztahy na pracovišti i mimo něj a rozvoj firemní kultury, o Dominika Plešingera, specialistu na první dojem a styling, Lukase Mehnerta, specialistu na B2B a B2B SaaS, Filipa Soukupa, specialistu na obchod a business development, Renátu Miltovou, specialistku na HR a nábor, Lenku Pechrovou, specialistku na krizové řízení a tvorbu strategií a o Kláru Podzimkovou, která je naše koordinátorka akcí.
2022
2021

Rebranding na Každý Prodává a rozšíření týmu

Byla to dlouhá cesta, ale úspěšná. Transformovali jsme se do podoby, kterou znáte teď. Jestli vás zajímá naše cesta a co za tou změnou stálo, přečtěte si naši tiskovou zprávu, kde jsme se více rozepsali. Lada Laiblová se vrátila z mateřské dovolené a doplnila náš tým specialistů. Zaměřuje se na zákaznickou péči, retenční oddělení a vedení call center.
2021
2020

Libor Zinkaizl a Lucie Syrová

Tým specialistů se rozšířil o Libora Zinkaizla zastřešující strategický management a zároveň náš tým doplnila Lucie Syrová, která si bere na starost náš marketing.
2020
2019

Petr Bernadič

Domluvil jsem se na společenství s Petrem, kterého znám už od roku 2009 a sdílíme stejné hodnoty. Hledáme další top lidi, kteří dělají dobře svou práci a mají volné časové kapacity.
2019
2017

Nečekaný zvrat

Zkolaboval jsem, a proto jsem se rozhodl transformovat moje školení na systematickou firmu, aby mohla pomoci ve větší šíři a větší kapacitě.
2017
2016

Rozšíření o strategické vedení firem

Poptávka po školení se rozrůstala a s ním i to, že jsem se více věnoval strategii firem než pouhému školení obchodníků.
2016
2015

Založení Školícího centra Jana Laibla

K tomu mě přivedla poptávka po větším množství školení, a tak jsem začal sám školit firmy ve volném čase.
2015