...
Nejbližší workshop:
7 900 Kč
bez DPH

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Napsali o nás

Specialisté z Každý Prodává v médiích

Rádi chodíme sdílet naše know how a dlouholeté zkušenosti do různých médií. Naši specialisté píší články, chodí do podcastů nebo reagují svými komentáři na různé aktuality.

Rádi chodíme sdílet naše know how a dlouholeté zkušenosti do různých médií. Naši specialisté píší články, chodí do podcastů nebo reagují svými komentáři na různé aktuality.

22.6.2022
Učte se, jak upřímně obchodovat v jakékoliv fázi vaší obchodní cesty, a to od člověka, který se nebojí si své klienty vybrat, od Filipa Soukupa!
22.6.2022
Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů, říká Libor Zinkaizl. V dnešní uspěchané době orientované na vydělávání peněz a hromadění hmotných statků jsme si práci dali na první místo a úplně jsme zapomněli, že jsme součástí přírody a jejích cyklů, které naprosto ignorujeme.
03.6.2022
V kterých situacích musí každý z nás tak trochu prodávat, co je při cestě ke spokojenému životu nejtěžší překonat nebo jak vypadá podle Honzy Laibla spokojený člověk? Tohle všechno a ještě spoustu dalšího se během necelé hodinky dozvíte. A ploutev na to, že nudit se určitě nebudete!
18.5.2022
Filip Soukup založil podnikatelský inkubátor, ve kterém pomáhal nadšencům nejrůznějších byznys nápadů s jejich realizací a správným nasměrováním, aby byl projekt úspěšný a stal se prosperující firmou. Pozoroval, co mají společného úspěšné projekty a začínající firmy. A právě s tím vás v článku seznámil.
23.3.2022
František Školník se bavil se Štěpánem o spolupráci marketingových a obchodních oddělení ve firmách, jaká jsou úskalí, a jak by měla vypadat dobře fungující komunikace. To, že by měli táhnout za jeden provaz je každému jasné, ale jak na to?
21.3.2022
Manažerská pozice není vůbec jednoduchá. Už jen z důvodu, že od toho, jaký manažer budete, se odvíjí práce v celém týmu. Jak dosáhnout lepších výsledků a zamezit odchodu klíčových lidí z firmy? Pojďme se na to podívat zblízka, píše Petr Bernadič.
22.2.2022
Automatizujete dřív než ostatní zautomatizují vás. Automatizace není žádná věda, není to nic, k čemu potřebujete vědecké znalosti. Začít automatizovat může každý, kdo chce. A nejsou k tomu potřeba ani miliony, říká Eduard Hlava.
30.12.2021
V Česku o tom, jak dělat manažerskou práci opravdu kvalitně a jak se stát dobrým manažerem, moc nemluvíme. Tento rozhovor je výjimkou. V rozhovoru rozebíráme, proč je pro manažera důležité se usmívat, jaké schopnosti by si měl co nejrychleji osvojit a kam investovat peníze, které si svou prací vydělá.
27.10.2021
Kolik má let praxe v rozvoji obchodníků? Jak by představil Jana Laibla? Jak udržují společný vztah? Jak si vyjasňují očekávání? Jak důležité je pro něj vzdělávání? Jaké typy akcí ve školicím centru dělají? Jak se dá pracovat s tím, když se člověk bojí? Proč je podle něj obchodník hybatelem ekonomiky?
09.9.2021
Na tomto webu nabízí předpřipravené softwarové roboty a další články a informace pro zájemce o automatizaci obchodních, marketingových a administrativních procesů.
03.9.2021
Co a jak automatizovat a proč? Proč se vlastně Eduard Hlava automatizaci věnuje? Co je podle jeho slov sen každého ředitele firmy? Kde všude Hlava vidí prostor pro zvýšení efektivity či výkonu firem? Jak by se měly firmy na automatizaci připravit? Co vše za automatizací společností stojí?
23.8.2021
Sám na začátku Honza hledal ty nejlepší obchodníky a sledoval, jak prodávají. Když zjistil, že je důležité pracovat nejen s dovedností, ale také s hlavou, začalo se mu raketově dařit. Zažil i moment, kdy se cítil jako mistr světa, založil firmu a zkrachoval.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.