...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Napsali o nás

Specialisté z Každý Prodává v médiích

Rádi chodíme sdílet naše know how a dlouholeté zkušenosti do různých médií. Naši specialisté píší články, chodí do podcastů nebo reagují svými komentáři na různé aktuality.

Rádi chodíme sdílet naše know how a dlouholeté zkušenosti do různých médií. Naši specialisté píší články, chodí do podcastů nebo reagují svými komentáři na různé aktuality.

30.12.2021
V Česku o tom, jak dělat manažerskou práci opravdu kvalitně a jak se stát dobrým manažerem, moc nemluvíme. Tento rozhovor je výjimkou. V rozhovoru rozebíráme, proč je pro manažera důležité se usmívat, jaké schopnosti by si měl co nejrychleji osvojit a kam investovat peníze, které si svou prací vydělá.
27.10.2021
Kolik má let praxe v rozvoji obchodníků? Jak by představil Jana Laibla? Jak udržují společný vztah? Jak si vyjasňují očekávání? Jak důležité je pro něj vzdělávání? Jaké typy akcí ve školicím centru dělají? Jak se dá pracovat s tím, když se člověk bojí? Proč je podle něj obchodník hybatelem ekonomiky?
09.9.2021
Na tomto webu nabízí předpřipravené softwarové roboty a další články a informace pro zájemce o automatizaci obchodních, marketingových a administrativních procesů.
03.9.2021
Co a jak automatizovat a proč? Proč se vlastně Eduard Hlava automatizaci věnuje? Co je podle jeho slov sen každého ředitele firmy? Kde všude Hlava vidí prostor pro zvýšení efektivity či výkonu firem? Jak by se měly firmy na automatizaci připravit? Co vše za automatizací společností stojí?
23.8.2021
Sám na začátku Honza hledal ty nejlepší obchodníky a sledoval, jak prodávají. Když zjistil, že je důležité pracovat nejen s dovedností, ale také s hlavou, začalo se mu raketově dařit. Zažil i moment, kdy se cítil jako mistr světa, založil firmu a zkrachoval.
17.3.2021
Co je to vlastně marketing? Co je to obchod? Jak to funguje, když se tyto dvě věci spojí? Jaký byl Františkův první obchod? Musí se člověk pro obchod narodit? Funguje ještě offline reklama? Jak musíte změnit svůj přístup v online prostředí?
01.3.2021
„Musíme tunit hlavu i dovedosti“ jak říká Honza. V rozhovoru s E15 se dozvíte, jak prodat sebe a svůj byznys, jak překonat strach z odmítnutí a jak být neustále lepším a lepším obchodníkem.
15.1.2021
Častým úskalím je, že podnikatelé investují nejvíce zdrojů – a především času – do vylepšování produktu, aniž by do procesu zapojili zákazníky, ptali se na jejich potřeby i přání a zjišťovali, zda a kolik by byli ochotni za řešení zaplatit. A pokud už se jich ptají, spíše se jen snaží potvrdit si vlastní představu. Nevěnují tedy energii validaci, ale tvorbě produktu.
30.6.2020
Jaká ponaučení si odnesl ze svých předchozích aktivit? Co všechno získal prací v OVB? Jaký rozdíl vnímá mezi obchodníky a prodejci? Kde hledal spolupracovníky pro svůj vzdělávací projekt? A jaké činnosti dodnes v podnikání nedělá rád? Odpovědi na tyto ale i jiné otázky se dozvíte v tomto rozhovoru.
16.6.2020
Filip Soukup je mladý podnikatel, který řeší krizový management. Do firem si jej najímají ve chvíli, kdy je zle. A dá se tvrdit, že to teď může pro některé firmy tak být. Proto nastupuje s krizovými plány a řešeními, jejichž implementace může společnostem zachránit působení.
18.5.2020
Motivace u obchodníků a prodejců často chybí a tak končí s touto profesí. Najdete tu plno návodů, jak pracovat se strachy, jak maximálně podpořit motivacu a energii do dalších kroků.
04.9.2019
Ať chceme nebo ne, všichni ve svých životech obchodujeme. Peníze, ty bychom nespálili. A co náš čas? Rozhovor s Honzou si Roman s Honzou užili a nedoporučujeme podcast poslouchat, protože byste mohl zjistit, že i dokonce popisky podcastů jsou vlastně prodejem dílu. Obchod je všude.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.