Náš tým
Specialisté z Každý Prodává vám pomáhají s výzvami, které vy jako firma, tým či jednotlivec máte - od zvýšení obchodních výsledků, přes automatizaci a digitalizaci až k náborovému procesu a krizovému řízení. Každý z našich specialistů se stále pohybuje v terénu, proto dokáže přinést řešení, které je v souladu s aktuální situací na trhu.
Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod
Firem, pro které jsme připravili řešení na míru
Specialisté z Každý Prodává přináší obchodníkům, týmům a celým firmám vyšší obchodní výsledky se zachováním správné etiky prodeje a s ohledem na nynější situaci na trhu. Dlouhodobě motivujeme do prodejních aktivit, se kterými se dokáže každý ztotožnit.
Rok, od kterého vám pomáháme jako tým specialistů na obchod
Firem, pro které jsme připravili řešení na míru
Petr Bernadič
Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků
Jan Laibl
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
Filip Soukup
Specialista na obchod, business development a startupy
Libor Zinkaizl
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
Lada Laiblová
Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu
Anna Tvrzníková
Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod
Eduard Hlava
Specialista na automatizace a optimalizace procesů
Renáta Miltová
Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu
Lukas Mehnert
Specialista na B2B a B2B SaaS marketing
Lenka Pechrová
Specialista na obchodní a marketingové strategie a krizové řízení
František Školník
Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými
Petr Stejskal
Specialista na rozvoj obchodníků a manažerů a zvyšování jejich výkonnosti
Dominik Plešinger
Specialista na první dojem a oblékání
Jakub Zamazal
Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.