...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Workshop na míru

Workshop na míru

Každá firma je jiná, a proto pro vás rádi připravíme workshop na míru vašim potřebám a cílům. Prvně od vás zjistíme maximum informací, na tom postavíme celý praktický obsah workshopu a jako řečníky vybereme ty nejlepší specialisty. Workshopy v našem podání vás budou bavit. Všechny zapojíme, aby si vše co nejvíce osvojili, zažili a efekt byl maximální. Navíc si odnesete i materiály, se kterými budete moci pracovat po workshopu.

Každá firma je jiná, a proto pro vás rádi připravíme workshop na míru vašim potřebám a cílům. Prvně od vás zjistíme maximum informací, na tom postavíme celý praktický obsah workshopu a jako řečníky vybereme ty nejlepší specialisty. Workshopy v našem podání vás budou bavit. Všechny zapojíme, aby si vše co nejvíce osvojili, zažili a efekt byl maximální. Navíc si odnesete i materiály, se kterými budete moci pracovat po workshopu.

Posuňte své dovednosti na vyšší úroveň a zvyšte výsledky v týmu

Workshop nebo sérii workshopů přizpůsobíme vašim potřebám, oboru, cílům a dalším faktorům, které zjistíme při vstupní analýze. Podle toho pro vás připravíme téma a obsah workshopu a vybereme toho nejlepšího specialistu nebo specialisty. Workshopy děláme maximálně praktické a podložené našimi dlouholetýmu zkušenostmi z terénu, ve kterém se stále všichni pohybujeme. Po workshopu si firmy odnášejí i materiály, se kterými mohou pracovat a posouvat se, a samozřejmě i zhodnocení jejich týmu s doporučením dalších kroků. Firmy si nejvíce na workshopech na míru chválí to, že je to na míru jejich potřebám, že se nemusí bát o své know how a že nikdo nezjistí, jak a co dělají a zda je to dobře nebo špatně. 

Co nejčastěji na workshopech s firmami řešíme

Plnění obchodních cílů

Máme cíle, ale nedostatečnou strategii na jejich splnění.

Z pasivního obchodu na aktivní

Potřebujeme změnit pasivní obchod na proaktivní nebo pasivní obchodníky převést na aktivní.

Schůzky a jejich efektivita

Potřebujeme zvýšit počet domluvených schůzek a zvýšit jejich efektivitu.

Motivace obchodníků

V týmu postrádáme motivaci. Chtěli bychom proškolit vedoucí, aby uměli obchodníky více namotivovat a vedli je k výsledkům.

Školení nových obchodníků

Potřebuji naučit nové obchodníky prodávat.

Komunikace v týmu a se zákazníky

Potřebujeme naučit technické lidi komunikovat se zákazníky a v týmu.

Revize procesů

Rádi bychom ušetřili finanční i časové prostředky. Přijde nám, že vyhazujeme peníze oknem díky zastaralým procesům.

Nové přístupy fungování

Víme, že nemáme v týmu vše nastaveno správně. Rádi bychom znali nové možnosti a zefektivnili naši práci.

Uvedení nového produktu na trh

Chceme uvést nový produkt na trh, oslovit novou cílovou skupinu nebo jít do nového odvětví.

Řešení námitek a uzavírání obchodů

Neumíme řešit námitky a chceme uzavírat více obchodů.

Těžit maximum z prodeje

Jak vytěžovat klienty na pobočkách / prodejnách / zákaznických linkách – upsell, cross sell.

Time management

Chci lépe zvládat time management. Stíhat víc, mít lepší výsledky a udržet si energii.

Vytěžování přes call centrum

Jak vytěžit stávající zákazníky přes call centrum.

Snížení fluktuace lidí

Přicházíme o lidi v týmu, potřebujeme snížit fluktuaci.

Hodně práce, ale nevyděláváme

Nikdo z nás se nezastaví, ale pokrýváme jen náklady.

Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám

Pokud jste tu vaše téma nenašli, nevadí. Napište nám a zjistíme, jestli vám dokážeme pomoci.

Jak probíhá příprava na workshop na míru

Analýza potřeb s týmem
Vždy proběhne analýza potřeb přímo s konkrétními týmy, abychom měli co nejlepší vstupy pro přípravu workshopu.

Definice cílů a finančního rozpočtu
Na základě výstupu z analýzy si společně definujeme cíle, ke kterým workshop nebo série workshopů povedou, a odsouhlasíme si finanční rozpočet.

Rezervujeme termíny a prostory
Zarezervujeme si termíny a domluvíme se, zda bude workshop probíhat u vás, u nás nebo online.

Dodáme si podklady
Dodáme si nutné podklady a materiály pro přípravu workshopu.

Zrealizujeme workshop
Workshop může být pro 3 a více lidí. Maximální počet lidí se odvíjí od konkrétního obsahu workshopu a jeho cíle. Doba trvání může být půlden a více. Opět podle obsahu.

Vyhodnocení workshopu
Po workshopu dostanete zhodnocení a případné návrhy do dalších kroků.

workshop-na-miru-czechitas-min
workshop-na-miru2-min
workshop-na-miru-2-min
FIL CCT-ws

S jakými specialisty se na workshopu můžete potkat

Podle oblasti, na které chcete zapracovat, se vás ujme jeden nebo více z našich specialistů. Jistotou je už teď to, že každý ze specialistů udělá maximum pro to, aby naplnil vaše požadavky a dosáhli jste požadovaných cílů. S kým se můžete potkat?

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialista na obchod, business development a startupy

Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod

Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými

Specialista na automatizace a optimalizace procesů

Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Účastníci, kteří dosáhli po workshopu vyšších výsledků

ales-lunak

Aleš Luňák

HR Recruiter
Benu

Minulý týden jsme s kolegy absolvovali druhou část školení pro recruitery z dílny Každý Prodává. Do Mikulova za námi přijel Petr Bernadič a vzhledem k tomu, ze večer před školením jsme poctivě degustovali, panovali jisté obavy, jak to zvládneme :))
Naštěstí je Petr profík, poradil si i s našim rozpačitým startem a my mohli při workshopu uvést teoretické znalosti z první teoretické části do praxe.
Workshop předčil naše očekávání, nejen Petr ale i my mezi sebou jsme se vzájemně obohatili o různé přístupy a postupy, jak vyjednávat nebo řešit konflikty.

Zobrazit celou referenci
stepan karoch

Štěpán Karoch

CSO
Shoptet

Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské.

Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka.

Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!

Zobrazit celou referenci
lenka lechmanova

Lenka Lechmanová

Head of Global Strategic sourcing
BTL Medical & Healthcare Technologies

Petr pro nás připravoval workshop na míru pro tým strategického a vývojového nákupu. Celodenní akce příjemně splnila naše očekávání. Profesionální přístup a příjemně strávený čas nebylo jediné pozitivum našeho setkání. A ač je Petr více obchodník než nákupčí, jeho názory a vhledy z „druhé strany“ stolu nám budou jistě přínosem do budoucna.
Díky Petře a věřím, že jsme se neviděli naposledy!

Zobrazit celou referenci

Časté dotazy a odpovědi

Co vše si máme připravit na workshop u vás?

Samozřejmě přípravu a konkrétní body, situace, které si chcete odnést a na čem chcete zapracovat.

Co vše si máme připravit na workshop u nás?

Flipchart s papíry, fixy, projektor/TV, ideálně stůl do U, abychom mohli mít co největší interakci. Dále prostor, kde nás nebude nikdo rušit a pravidelné občerstvení pro dobití baterek.

Je možné z toho udělat sérii workshopů i s vyhodnocením našeho postupného zlepšování?

Ano, je to standardní přístup.

Bude to na celý den nebo více termínů?

Podle situace máme někdy rozdělené akce i po půldnech ve spojení s konzultacemi. Někdy dává smysl mít intenzivnější akci, aby bylo co nejvíce prostoru pro praktický trénink, zpětnou vazbu a ohnutí témat přímo na váš byznys.

Jak se workshop hradí? Platí se zálohy?

Stačí nám objednávka. Workshopy se standardně fakturují po proběhnutí akce. V případě většího řešení kvůli rezervaci kapacit probíhá záloha podle dohody.

Dostaneme certifikát?

Samozřejmě.

Kolik nás může být na workshopu?

Na tréninkovém workshopu může být 3-15 lidí. U jiných druhů workshopů je to individuální.

Kolik to bude stát?

Důležitý je cíl, který spolu chceme dosáhnout. Navrhneme řešení, jak se k němu dostaneme. Někdy je to o rychlé změně, kde se zaměříme například na akviziční hovory. Někde je to vytunění procesu jednání s rozhodovateli, kteří kupují vaše řešení. Záleží na mnoha faktorech. Často řešíme s firmami dlouhodobou spolupráci, která zvedá konkrétní výsledky a způsobí trvalou změnu. Možnosti a nacenění workshopu na míru s vámi vždy probereme, odsouhlasíme si a průběžně vyhodnocujeme, abychom zajistili společně co nejlepší výsledek.

Chcete více?

Konzultace

Konzultujte konkrétní situace se specialistou

Workshopy a online kurzy

Získejte know how od našich specialistů a dosáhněte vyšších výsledků

Dlouhodobá spolupráce

Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky

Chcete workshop na míru?

Od vyšších výsledků celého týmu vás dělí už jen pár kliknutí, kde nám ideálně napište i nějaké své představy a očekávání a společně to pak dotáhneme k dokonalosti. Spojíme se s vámi a vybereme to nejideálnější řešení, tak aby to všem vyhovovalo a dosáhli jsme na workshopu maxima.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Workshop na míru

Od zlepšení vašich dovedností a zvýšení výsledků v týmu vás dělí jen vyplnění tohoto formuláře a pár kliknutí. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme, probereme všechny možnosti a další postup.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.