Workshop na míru
Každá firma je jiná, a proto pro vás rádi připravíme workshop na míru vašim potřebám a cílům. Prvně od vás zjistíme maximum informací, na tom postavíme celý praktický obsah workshopu a jako řečníky vybereme ty nejlepší specialisty. Workshopy v našem podání vás budou bavit. Všechny zapojíme, aby si vše co nejvíce osvojili, zažili a efekt byl maximální. Navíc si odnesete i materiály, se kterými budete moci pracovat po workshopu.
Každá firma je jiná, a proto pro vás rádi připravíme workshop na míru vašim potřebám a cílům. Prvně od vás zjistíme maximum informací, na tom postavíme celý praktický obsah workshopu a jako řečníky vybereme ty nejlepší specialisty. Workshopy v našem podání vás budou bavit. Všechny zapojíme, aby si vše co nejvíce osvojili, zažili a efekt byl maximální. Navíc si odnesete i materiály, se kterými budete moci pracovat po workshopu.
Posuňte své dovednosti na vyšší úroveň a zvyšte výsledky v týmu
Workshop nebo sérii workshopů přizpůsobíme vašim potřebám, oboru, cílům a dalším faktorům, které zjistíme při vstupní analýze. Podle toho pro vás připravíme téma a obsah workshopu a vybereme toho nejlepšího specialistu nebo specialisty. Workshopy děláme maximálně praktické a podložené našimi dlouholetýmu zkušenostmi z terénu, ve kterém se stále všichni pohybujeme. Po workshopu si firmy odnášejí i materiály, se kterými mohou pracovat a posouvat se, a samozřejmě i zhodnocení jejich týmu s doporučením dalších kroků. Firmy si nejvíce na workshopech na míru chválí to, že je to na míru jejich potřebám, že se nemusí bát o své know how a že nikdo nezjistí, jak a co dělají a zda je to dobře nebo špatně.
- Všichni naši specialisté jsou lidé z terénu
- Workshopy jsou interaktivní a nabité maximem znalostí
- Může probíhat u vás nebo u nás, ale i online
Co nejčastěji na workshopech s firmami řešíme
Plnění obchodních cílů
Máme cíle, ale nedostatečnou strategii na jejich splnění.
Z pasivního obchodu na aktivní
Potřebujeme změnit pasivní obchod na proaktivní nebo pasivní obchodníky převést na aktivní.
Schůzky a jejich efektivita
Potřebujeme zvýšit počet domluvených schůzek a zvýšit jejich efektivitu.
Motivace obchodníků
V týmu postrádáme motivaci. Chtěli bychom proškolit vedoucí, aby uměli obchodníky více namotivovat a vedli je k výsledkům.
Školení nových obchodníků
Potřebuji naučit nové obchodníky prodávat.
Komunikace v týmu a se zákazníky
Potřebujeme naučit technické lidi komunikovat se zákazníky a v týmu.
Revize procesů
Rádi bychom ušetřili finanční i časové prostředky. Přijde nám, že vyhazujeme peníze oknem díky zastaralým procesům.
Nové přístupy fungování
Víme, že nemáme v týmu vše nastaveno správně. Rádi bychom znali nové možnosti a zefektivnili naši práci.
Uvedení nového produktu na trh
Chceme uvést nový produkt na trh, oslovit novou cílovou skupinu nebo jít do nového odvětví.
Řešení námitek a uzavírání obchodů
Neumíme řešit námitky a chceme uzavírat více obchodů.
Těžit maximum z prodeje
Jak vytěžovat klienty na pobočkách / prodejnách / zákaznických linkách – upsell, cross sell.
Time management
Chci lépe zvládat time management. Stíhat víc, mít lepší výsledky a udržet si energii.
Vytěžování přes call centrum
Jak vytěžit stávající zákazníky přes call centrum.
Snížení fluktuace lidí
Přicházíme o lidi v týmu, potřebujeme snížit fluktuaci.
Hodně práce, ale nevyděláváme
Nikdo z nás se nezastaví, ale pokrýváme jen náklady.
Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám
Pokud jste tu vaše téma nenašli, nevadí. Napište nám a zjistíme, jestli vám dokážeme pomoci.
Jak probíhá příprava na workshop na míru
Analýza potřeb s týmem
Vždy proběhne analýza potřeb přímo s konkrétními týmy, abychom měli co nejlepší vstupy pro přípravu workshopu.
Definice cílů a finančního rozpočtu
Na základě výstupu z analýzy si společně definujeme cíle, ke kterým workshop nebo série workshopů povedou, a odsouhlasíme si finanční rozpočet.
Rezervujeme termíny a prostory
Zarezervujeme si termíny a domluvíme se, zda bude workhsop probíhat u vás, u nás nebo online.
Dodáme si podklady
Dodáme si nutné podklady a materiály pro přípravu workshopu.
Zrealizujeme workshop
Workshop může být pro 3 a více lidí. Maximální počet lidí se odvíjí od konkrétního obsahu workshopu a jeho cíle. Doba trvání může být půlden a více. Opět podle obsahu.
Vyhodnocení workshopu
Po workshopu dostanete zhodnocení a případné návrhy do dalších kroků.
S jakými specialisty se na workshopu můžete potkat
Podle oblasti, na které chcete zapracovat, se vás ujme jeden nebo více z našich specialistů. Jistotou je už teď to, že každý ze specialistů udělá maximum pro to, aby naplnil vaše požadavky a dosáhli jste požadovaných cílů. S kým se můžete potkat?
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků
- 16 let praxe
- Uzavřel obchody v hodnotě 1 mld. Kč
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
- 25 let praxe
- Proškolil 250+ ředitelů a majitelů
Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály
- 15 let praxe
- Domluvil 5 000+ schůzek
Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod
- 18 let praxe
- 300+ spokojených klientů
Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými
- 14 let praxe
- Podílel se na 300+ brandových strategiích
Specialista na automatizace a optimalizace procesů
- 20 let praxe
- Fleelance Partner of the Year - Integromat
Specialista na obchod, business development a startupy
- 10 let praxe
- Pomohl 30+ projektům s jejich začátky
Specialista na nábor lidí a zefektivní HR procesu
- 13 let praxe
- Zrealizovala více než 3000 pohovorů
Účastníci, kteří dosáhli po workshopu vyšších výsledků
Anna Mikešová Korbářová
Absolvovali jsme ve firmě Petrovo dvoudenní školení na míru našemu obchodnímu týmu a jeho potřebám. Musím konstatovat, že to bylo naprosto skvělé. Dva dny od rána do večera si udržel naši pozornost zajímavými principy, příklady, testy, otázkami. Bez problémů pružně odpovídal na naše zvídavé dotazy. Před školením jsem se bála, že pro náš technický obor bude školení moc obecné, že některé principy nebudou aplikovatelné (budou pro lidi, kteří prodávají spíš služby), ale nebylo to tak. Petr se velmi rychle zorientoval v našem oboru (termografie) a vše, co řekl, se dá u nás použít. Už začínáme s VPC a FABy, já osobně „nesmím hlavně zapomínat na B“. Petře, moc děkujeme, bylo to super.
David Zbytovský
Máme v agentuře plno šikovných lidí, nadšenců do onlinu, ale neumíme to prodat. Tedy tlupa odborníků, ale ne obchodníků. Často se nám stává, že po neúspěšném výběrovém řízení prohlédneme za pár měsíců výsledek, který byl často dražší i násobně a nerozumíme, proč se pro nás klient nerozhodl. Oslovili jsme tedy Petra, který nám zmapoval, jak to máme nastavené, udělal zhodnocení, ukázal směr s pár domácími úkoly. Čekal jsem pár námětů na vylepšení a nějaká doporučení k mindsetu, dostali jsme toho mnohem víc. Zatím je brzo na hodnocení přínosu na základě dat, ale vše, co nám Petr předal, mi dává velký smysl.
Tomáš Mazanec
Profesionální avšak velmi osobní a přátelský přistup to jsou Petrovo přednosti. Děkuji za přínosné školení
Časté dotazy a odpovědi
Co vše si máme připravit na workshop u vás?
Samozřejmě přípravu a konkrétní body, situace, které si chcete odnést a na čem chcete zapracovat.
Co vše si máme připravit na workshop u nás?
Flipchart s papíry, fixy, projektor/TV, ideálně stůl do U, abychom mohli mít co největší interakci. Dále prostor, kde nás nebude nikdo rušit a pravidelné občerstvení pro dobití baterek.
Je možné z toho udělat sérii workshopů i s vyhodnocením našeho postupného zlepšování?
Ano, je to standardní přístup.
Bude to na celý den nebo více termínů?
Podle situace máme někdy rozdělené akce i po půldnech ve spojení s konzultacemi. Někdy dává smysl mít intenzivnější akci, aby bylo co nejvíce prostoru pro praktický trénink, zpětnou vazbu a ohnutí témat přímo na váš byznys.
Jak se workshop hradí? Platí se zálohy?
Stačí nám objednávka. Workshopy se standardně fakturují po proběhnutí akce. V případě většího řešení kvůli rezervaci kapacit probíhá záloha podle dohody.
Dostaneme certifikát?
Samozřejmě.
Kolik nás může být na workshopu?
Na tréninkovém workshopu může být 3-15 lidí. U jiných druhů workshopů je to individuální.
Kolik to bude stát?
Důležitý je cíl, který spolu chceme dosáhnout. Navrhneme řešení, jak se k němu dostaneme. Někdy je to o rychlé změně, kde se zaměříme například na akviziční hovory. Někde je to vytunění procesu jednání s rozhodovateli, kteří kupují vaše řešení. Záleží na mnoha faktorech. Často řešíme s firmami dlouhodobou spolupráci, která zvedá konkrétní výsledky a způsobí trvalou změnu. Možnosti a nacenění workshopu na míru s vámi vždy probereme, odsouhlasíme si a průběžně vyhodnocujeme, abychom zajistili společně co nejlepší výsledek.
Chcete více?
Konzultace
Konzultujte konkrétní situace se specialistou
Workshopy a online kurzy
Získejte know how od našich specialistů a dosáhněte vyšších výsledků
Dlouhodobá spolupráce
Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky
Chcete workshop na míru?
Od vyšších výsledků celého týmu vás dělí už jen pár kliknutí, kde nám ideálně napište i nějaké své představy a očekávání a společně to pak dotáhneme k dokonalosti. Spojíme se s vámi a vybereme to nejideálnější řešení, tak aby to všem vyhovovalo a dosáhli jsme na workshopu maxima.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.