...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobou spolupráci s námi navazují firmy, které chtějí dlouhodobě růst a dosahovat vyšších obchodních výsledků. Díky našim dlouholetým zkušenostem z obchodu, vedení týmů a firem našich specialistů, získáte do firmy know how, které vám odhalí prostory na zlepšení a přinese i jejich efektivní řešení. Projdeme vaši nastavenou strategii, byznys model, procesy a současné výsledky, které budeme posouvat na novou úroveň.

Dlouhodobou spolupráci s námi navazují firmy, které chtějí dlouhodobě růst a dosahovat vyšších obchodních výsledků. Díky našim dlouholetým zkušenostem z obchodu, vedení týmů a firem našich specialistů, získáte do firmy know how, které vám odhalí prostory na zlepšení a přinese i jejich efektivní řešení. Projdeme vaši nastavenou strategii, byznys model, procesy a současné výsledky, které budeme posouvat na novou úroveň.

dlouhodoba-spoluprace-iframix-min
dlouhodoba-spoluprace-Amenity-min
Workshop-na-miru-conectart-min

Pro dlouhodobý růst vaší firmy

Spolupráce slouží pro celou firmu. Často se na nás firmy obracejí s tím, že mají dlouho zaběhnuté procesy a chtěli by je zrevidovat nebo firmy, které nevěnují pozornost vyhodnocování a tak neví, jestli se jim daří a zda jim někde zbytečně neutíkají peníze. Proto se nezaměříme jen na jednu věc, ale budeme konzultovat byznys model a strategii s vedením firmy, budeme trénovat manažery v jejich vedoucích dovednostech a motivování jejich týmu, a samozřejmě i na jejich obchodní tým, kterému maximálně pomůžeme v jejich slabých stránkách a podpoříme ty silné. Konkrétní aktivity se budou odvíjet od naší společné analýzy, která pro nás bude hlavním zdrojem informací na začátku. Proto jsou spolupráce uzavírané minimálně na 6 měsíců, aby přinesli maximální výsledek.

Celá spolupráce je o nastavení správných procesů ve firmě, trénincích potřebných dovedností, konzultacích, předávání zpětné vazby a průběžné vyhodnocování výsledků na základě domluvených klíčových ukazatelů (KPI). K naplnění našich cílů využíváme i výjezdy za zákazníky, děláme revize týmů i postupů, mystery shoppingy, brainstorming a další aktivity, které budou potřeba. Společně vytváříme strategie a plány pro vedení firmy, prodejní podklady pro obchodníky, klienty nebo investory a připravujeme zadání pro marketing.

V jaké fázi nás firmy poptávají nejčastěji

Rosteme a potřebujeme doplnit tým o schopné obchodníky a vedoucí týmu
Obchod nedosahuje takových výsledků, jaké bychom chtěli
Chceme expandovat na jiné trhy
Chceme růst, ale nejsme na to připraveni
Chceme uvést nový produkt na trh
Nedaří se nám plnit plány
Chceme snížit náklady a zefektivnit procesy
Potřebuji restrukturalizovat firmu
Odešel nám klíčový člověk z obchodu
Potřebujeme snížit fluktuaci ve firmě a dostat nové schopné lidi do týmu
Vstupujeme do nového odvětví
Máme malý nebo žádný zisk
Naše firma stagnuje nebo upadá
Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám

Postup, který zaručuje úspěch

Pro dosažení maximálního výsledku celé spolupráce, jsou pro nás důležitá vstupní data, která nám přiblíží váš byznys, obchodní modely, procesy a celé fungování firmy včetně vize a cílů, kterých společně dosáhneme.

1. Definování hlavních cílů spolupráce

Na prvním setkání se společně podíváme na to, jaké máte cíle, čeho chcete dosáhnout, co chcete zlepšit nebo změnit.

2. Vytvoření konkrétní analýzy pro firmu

Na základě setkání pro vás připravíme analýzu, abychom získali maximum podkladů pro další kroky. To je nezbytná část naší spolupráce, bez které se neposuneme dál. Nemusíme analyzovat celou firmu, někdy stačí divize nebo projekt. Zde se zapojí hlavně vedení.

3. Společné vyhodnocení analýzy a nastavení cílů a konkrétních kroků a investic v čase

Data z analýzy společně vyhodnotíme, definujeme si hlavní cíle a jejich ukazatele pro průběžné vyhodnocování. Dostanete od nás seznam aktivit a workshopů s jednotlivými cíli, časovým rozvržením v rámci naší spolupráce a jejich nacenění.

4. Zajištění podkladů, materiálů, informací z týmů

Pro vytvoření řešení budou z vaší strany potřeba podklady, materiály a informace z týmu, které se budou odvíjet na základě definovaných cílů. Jedná se například o definici cesty zákazníka, prodejní manuály, definice pozic, know how base a další. Pokud nejsou, můžeme je společně vytvořit. V této části se zapojí jak vedení, tak členové týmu.

5. Vytvoření řešení pro dosažení KPI

Díky maximu informací a dodaných podkladů od vás pro vás vytvoříme maximálně praktické řešení na míru, které povede k naplnění cílů.

6. Realizace jednotlivých milníků a průběžné vyhodnocování

Pustíme se společně do všech odsouhlasených aktivit podle plánu. V průběhu vše vyhodnocujeme a případně upravujeme, abychom se ubírali správným směrem. Nejen na začátku spolupráce to máte pod kontrolou, ale především na pravidelných poradách, kde vyhodnocujeme aktivity, jejich přínos a schvalujeme si další kroky.

7. Vyhodnocení celého projektu a návrh dalších kroků

Na konci našeho smluveného období spolupráce ji celou vyhodnotíme a navrhneme případné další kroky. Na vás bude, jestli se do nich opět pustíme společně.

Případové studie

Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám to povedlo?
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho dosáhli?
Díky dlouhodobé spolupráci s firmou Iframix jsme jim zvýšili hodnotu obchodů a zvýšili dovednost obchodního týmu. Jak se nám to povedlo?
Zavedení nového produktu na trh není jednoduché. Firma Quitec s aplikací Lamael o tom ví své. Jak se nám povedlo ztrojnásobit počet platících zákazníků?

S jakými specialisty se během dlouhodobé spolupráce potkáte

Podle oblastí, na kterých společně budeme pracovat, se budete potkávat s různými specialisty z našeho týmu. Mají dlouhodobé zkoušenosti z obchodu, vedení týmů i firem a jsou zvyklí si předávat podklady mezi sebou, abychom se ubírali správným směrem. S kým se můžete potkat?

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod

Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými

Specialista na automatizace a optimalizace procesů

Specialista na obchod, business development a startupy

Specialista na nábor lidí a zefektivní HR procesu

Dostaneme i vaši firmu na novou úroveň

Firmy, se kterými spolupracujeme dlouhodobě, si nejvíce pochvalují individuální přístup, formu a obsah aktivit, které připravují naši specialisté a bezpochyby výsledky, které jsou vidět už po prvním setkání. Rádi pomůžeme i vám k vyšším výsledkům. Stačí když nám napíšete, my se s vámi spojíme a připravíme pro vás strategii, která povede k vašim cílům.

Pozor: zbývají pouze poslední 2 volná místa

Časté dotazy a odpovědi

Rádi bychom spolupracovali, ale bojíme se o naše know how. Nebo nemusíme?

Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA.

Můžete začít spolupracovat s mým konkurentem?

Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je podmíněna konkrétním rozsahem spolupráce, aby to pro obě strany dávalo smysl.

Jsme firma z velmi specifického oboru, pomůžete i nám?

Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, se kterými spolupracujeme.

Po jak dlouhé době od poslání poptávky se pustíme do konkrétních aktivit z vašeho návrhu řešení?

Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.

Máme širokou organizační strukturu. Budete se zaobírat všemi nebo jen obchodním oddělením?

Někdy dává smysl začít obchodem. Někdy interním nastavením obchodních procesů a cesty zákazníka nebo práce s top managementem. Obchod je důležitá ale ne jediná část strategie k dosažení nastaveného cíle.

Jak dlouho bude spolupráce trvat?

Vše se bude odvíjet od společného zadání a následné analýzy, po které budeme moudřejší. Obecně spolupráce mohou trvat od 6 měsíců do několika let. Je rozdíl zvýšit upsell na pobočkách o 20 % nebo odstartovat prodej nových produktů na trhu.

Jak se dlouhodobá práce hradí? Platí se zálohy?

Hradí se na základě odvedené práce měsíčním vyúčtováním se 7denní splatností faktury.

Dostaneme certifikát?

U dlouhodobé spolupráce je hlavní dosažení domluveného cíle a KPI. Na jednotlivých workshopech v rámci strategie účastníci dostanou certifikace.

Klienti, kteří s námi dlouhodobě rostou

jiri_rehorek

Jiří Řehořek

Trenér
Conectart

Osobně jsem byl nadšený. Za mne hodně zajímavé, jak každý – Lada, Kuba i Honza pojali WS jinak. Každý měl naprosto jiný styl a zároveň to bylo jako celek profi. Hodně mě inspiroval Honza. Byla v tom nejen část výuková – edukativní, ale i spousta energie.

Zobrazit celou referenci
sarka-jelinkova

Šárka Jelínková

Training coordinator
Conectart

Dopoledne s Honzou bylo krátké, ale výživné. Měla jsem dost podnětů k přemýšlení, v hlavě se mi objevilo dost nápadů, které použiji. Uvědomila jsem si, co umíme, co neumíme, co se naučíme, co se chceme naučit i co dělat nechceme. Dobré to bylo. Hodně dobré!

Zobrazit celou referenci
veronika_kovarikova

Veronika Kovaříková

HR specialist
Conectart

Za mě bylo školení moc přínosné, aplikovalo se konkrétně přesně na to, co můžeme použít při školeních. Ta konzultativní komunikace se dá aplikovat v podstatě na všechny projekty, které máme. Líbily se mi konkrétní příklady a taky řešení námitek, jak jim předejít.

Zobrazit celou referenci

Naši další spokojení klienti

Chcete více?

Workshopy

Praktické workshopy orientované na obor účastníka a jeho konkrétním situacím z byznysu.

Online kurzy

Know how, které můžete čerpat kdykoliv a kdekoliv formou videolekcí nebo přiložených materiálů navíc.

Workshop na míru

Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.