...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce

Chcete zvýšit výsledky své firmy, ale nejste si jistí jak přesně? Potřebujete si projít již nastavenou strategii a upravit jednotlivé kroky? Chcete zajistit dlouhodobý růst vaší firmy? Ujistěte se, že vize toho, kde vidíte vaši firmu za 3 roky nebo snad 10 let, se stane opravdovou skutečností. Obraťte se na naše specialisty a získejte know how, které povede k vyšším výsledkům. Ať už se chcete soustředit na jakýkoliv aspekt vaší firmy - jsme tu pro vás.

Chcete zvýšit výsledky své firmy, ale nejste si jistí jak přesně? Potřebujete si projít již nastavenou strategii a upravit jednotlivé kroky? Chcete zajistit dlouhodobý růst vaší firmy? Ujistěte se, že vize toho, kde vidíte vaši firmu za 3 roky nebo snad 10 let, se stane opravdovou skutečností. Obraťte se na naše specialisty a získejte know how, které povede k vyšším výsledkům. Ať už se chcete soustředit na jakýkoliv aspekt vaší firmy - jsme tu pro vás.

Dlouhodobá spolupráce

Navigace:

dlouhodoba-spoluprace-tym
strategie kazdyprodava
prezentace strategie-kazdyprodava

Pro dlouhodobý růst vaší firmy

V rámci dlouhodobé spolupráce se díváme na vaši firmu komplexně – analyzujeme váš obchod, marketing, strategické kroky, byznys model, finance, digitalizaci a další. Zaměřujeme se na ty procesy, které mají největší dopad a společně s vámi pracujeme na jejich zefektivnění. Na nic však nejste sami. Vše rozplánujeme, proškolíme, zkonzultujeme, navrhneme inovace, pomůžeme vytvořit různé manuály či strategie, ale pokud si něco budete chtít vytvořit sami, dostanete od nás návod.

Od konzultací s TOP managementem, přes tréninky konkrétních dovedností s obchodníky, workshopy s manažery, nastavování procesů, nábor až po tvorbu jednotlivých prodejních a telefonních manuálů. To vše se specialisty z terénu.

Cesta za úspěchem

1. Audit a definování hlavní cílů spolupráce

První setkání s vedením firmy je především o nastavení cílů a očekávání od spolupráce. Na základě toho vytvoříme vstupní analýzu, která bude sloužit jako stěžejní materiál pro vytvoření strategie a plánu aktivit.

V prvním kroku společně s vámi zjistíme, na čem konkrétním je potřeba zapracovat a co vám přinese výsledky.

2. Vyhodnocení analýzy, nastavení strategie, plán aktivit

Po důkladné analýze vaší firmy vytvoříme vhodnou strategii přímo na míru vašim potřebám. Společně s vámi se ujistíme, že pracujeme na těch správných cílech. Po odsouhlasení vám předložíme plán s konkrétními workshopy, konzultacemi, s návrhy na zavedení procesů, automatizací a dalších dílčích aktivit, kdy vše bude mít jasný cíl.

Velkou výhodou je to, že fakturace probíhají průběžně a to za odpracované aktivity, proto máte jasný přehled nad svými financemi.

3. Zajištění podkladů a materiálů

K některým z našich aktivit bude potřeba dodat materiály z vaší strany. Většinou to bývá cesta zákazníka, prodejní manuály, definice pozic a další. Ty nám pomohou k vedení workshopů a hledání řešení přímo na míru vašim potřebám. Pokud některé z požadovaných materiálů nebudete mít, vytvoříme je společně.

4. Realizace naplánovaných aktivit

Po odsouhlasení strategie, aktivit a dodání potřebných materiálů se pouštíme do jednotlivých kroků. Ty jsou příhodně rozvržené v čase a na míru přímo vaší firmě, oboru, trhu a potřebám.

5. Použití v praxi, zaškolení a zpětná vazba

Veškeré metodiky, materiály, procesy, které jsou klíčové pro dosažení vašich cílů, s vámi proškolíme, abyste je zvládli zavést do praxe.

Jde nám především o praktičnost a klademe jasný důraz na dosahování výsledků.

Během společných aktivit probíhá zpětná vazba a to jak z naší, tak z vaší strany. Cíl naší spolupráce NENÍ poukázat na to, co všechno je špatně, ale soustředit se na to, co by šlo zefektivnit, zlepšit, zautomatizovat a to pro vyšší výsledky.

6. Průběžné vyhodnocování

Všechny aktivity budeme společně průběžně vyhodnocovat, abychom věděli, že se ubíráme správným směrem. Pokud zjistíme, že se nacházíme ve slepé uličce, přizpůsobíme tomu další aktivity a naši strategii změníme.

7. Vyhodnocení celého procesu a návrh dalších kroků

Na konci našeho smluveného období celou spolupráci vyhodnotíme a navrhneme další případné kroky. Na vás bude, zda se do nich pustíme společně, nebo si další aktivity odřídíte sami.

Délka spolupráce se odvíjí od nastavených cílů a rozsahu strategie. Dlouhodobá spolupráce tak může trvat od 6 měsíců až po dobu několika let.

Případové studie

Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle ze strany Vodafonu a ...
Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám to povedlo?
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho dosáhli?
Díky dlouhodobé spolupráci s firmou Iframix jsme jim zvýšili hodnotu obchodů a zvýšili dovednost obchodního týmu. Jak se nám to povedlo?

S jakými specialisty se během dlouhodobé spolupráce potkáte

Náš tým má široké spektrum specialistů, se kterými se budete setkávat podle témat, na kterých budeme pracovat. Jedná se o zkušené lidi z terénu s dlouholetými zkušenostmi v oblasti obchodu, vedení tým, podnikání a dalších. S kým se tedy můžete potkat?

CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

CSO | Specialista na obchod a business development

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod

Specialista na automatizace a optimalizace procesů

Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu

Specialista na B2B a B2B SaaS marketing

Specialista na obchodní a marketingové strategie a krizové řízení

Specialista na finanční řízení a tvorbu business plánů

Specialistka na leadership a obchod

Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými

Specialista na rozvoj obchodníků a manažerů a zvyšování jejich výkonnosti

Specialistka na online marketing v B2B

Specialista na první dojem a oblékání

Koordinátorka

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Zajistíme dlouhodobý růst vaší firmy

Naší specifikací je kompletní individuální přístup. Na řízení firmy nebudete sami a po boku vám bude tým specialistů, který je vždy připraven podat pomocnou ruku, ať už bude váš cíl či výzva jakákoliv. 

Zajistěte si dlouhodobý růst firmy už teď. Není na co čekat. Napište nám nezávazně o konzultaci.

Pozor: zbývá pouze 1 volné místo

Časté dotazy a odpovědi

Rádi bychom spolupracovali, ale bojíme se o naše know how. Nebo nemusíme?

Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA.

Můžete začít spolupracovat s mým konkurentem?

Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je podmíněna konkrétním rozsahem spolupráce, aby to pro obě strany dávalo smysl.

Jsme firma z velmi specifického oboru, pomůžete i nám?

Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, se kterými spolupracujeme.

Po jak dlouhé době od poslání poptávky se pustíme do konkrétních aktivit z vašeho návrhu řešení?

Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.

Máme širokou organizační strukturu. Budete se zaobírat všemi nebo jen obchodním oddělením?

Někdy dává smysl začít obchodem. Někdy interním nastavením obchodních procesů a cesty zákazníka nebo práce s top managementem. Obchod je důležitá ale ne jediná část strategie k dosažení nastaveného cíle.

Jak dlouho bude spolupráce trvat?

Vše se bude odvíjet od společného zadání a následné analýzy, po které budeme moudřejší. Obecně spolupráce mohou trvat od 6 měsíců do několika let. Je rozdíl zvýšit upsell na pobočkách o 20 % nebo odstartovat prodej nových produktů na trhu.

Jak se dlouhodobá práce hradí? Platí se zálohy?

Hradí se na základě odvedené práce měsíčním vyúčtováním se 7denní splatností faktury.

Dostaneme certifikát?

U dlouhodobé spolupráce je hlavní dosažení domluveného cíle a KPI. Na jednotlivých workshopech v rámci strategie účastníci dostanou certifikace.

Klienti, kteří s námi dlouhodobě rostou

Play Video
pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní a technický ředitel
Iframix
Jakub Gala

Jakub Gala

Obchodní zástupce
GHV Trading

Z počátku jsem byl trošku skeptický, říkal jsem si, že obchody fungují a jestli nebudeme vymýšlet kolo, když už jej někdo vymyslel před námi. Už v aktuální začáteční fázi spolupráce vidím výsledky, nejen z přístupu k zákazníkům, kdy tím, že ukážeme, že víme, co děláme a že to máme celé v rukou, zvýšíme naši důvěryhodnost v jejich očích. Určitě vnímám jako přínos oživení metod FAB a SPIN, detailnější rozklíčování používání strategických otázek a připomínka nezapomínání na CTA. Oceňuju pěkně vysvětlený a ukázaný způsoby PROČ a JAK si říct o reference a jak je využívat v náš prospěch. Některý věci nejdou přes pusu, ale to se vypiluje. 🙂

Zobrazit celou referenci
pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní manažer
Iframix

S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Každý Prodává byla ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob školení a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!

Zobrazit celou referenci
Lukáš Podzimek

Lukáš Podzimek

Manažer obchodní divize
Channel Partners

Tým Každý Prodává vzdělává naše obchodníky, manažery i nás majitele více než 3 roky. Upřímně, neumím si představit, že by to dělal někdo jiný. Za ty 3 roky jsme ušli ohromný kus cesty a nyní jsme více než 2x větší.

Zobrazit celou referenci

Naši další spokojení klienti

Chcete více?