Dlouhodobá spolupráce
Chcete zvýšit výsledky své firmy, ale nejste si jistí jak přesně? Potřebujete si projít již nastavenou strategii a upravit jednotlivé kroky? Chcete zajistit dlouhodobý růst vaší firmy? Ujistěte se, že vize toho, kde vidíte vaši firmu za 3 roky nebo snad 10 let, se stane opravdovou skutečností. Obraťte se na naše specialisty a získejte know how, které povede k vyšším výsledkům. Ať už se chcete soustředit na jakýkoliv aspekt vaší firmy - jsme tu pro vás.
Chcete zvýšit výsledky své firmy, ale nejste si jistí jak přesně? Potřebujete si projít již nastavenou strategii a upravit jednotlivé kroky? Chcete zajistit dlouhodobý růst vaší firmy? Ujistěte se, že vize toho, kde vidíte vaši firmu za 3 roky nebo snad 10 let, se stane opravdovou skutečností. Obraťte se na naše specialisty a získejte know how, které povede k vyšším výsledkům. Ať už se chcete soustředit na jakýkoliv aspekt vaší firmy - jsme tu pro vás.
Dlouhodobá spolupráce
Navigace:
Pro dlouhodobý růst vaší firmy
V rámci dlouhodobé spolupráce se díváme na vaši firmu komplexně – analyzujeme váš obchod, marketing, strategické kroky, byznys model, finance, digitalizaci a další. Zaměřujeme se na ty procesy, které mají největší dopad a společně s vámi pracujeme na jejich zefektivnění. Na nic však nejste sami. Vše rozplánujeme, proškolíme, zkonzultujeme, navrhneme inovace, pomůžeme vytvořit různé manuály či strategie, ale pokud si něco budete chtít vytvořit sami, dostanete od nás návod.
Od konzultací s TOP managementem, přes tréninky konkrétních dovedností s obchodníky, workshopy s manažery, nastavování procesů, nábor až po tvorbu jednotlivých prodejních a telefonních manuálů. To vše se specialisty z terénu.
- Budujeme samostatný, fungující a schopný management.
- Minimalizujeme špatná rozhodnutí a to díky našim dlouholetým zkušenostem v oboru.
- Vytváříme prostředí pro růst celé firmy a jednotlivých zaměstnanců.
- Zmapujeme vaši konkurenci.
- Nastavíme vhodné KPI a celou spolupráci postupně vyhodnocujeme.
- Řešíme výrobní, technologické ale i firmy, které nabízejí služby. Stejně tak i SaaSy, onlinové služby i zákaznickou péči.
Kdy se na nás firmy nejčastěji obracejí?
Cesta za úspěchem
1. Audit a definování hlavní cílů spolupráce
První setkání s vedením firmy je především o nastavení cílů a očekávání od spolupráce. Na základě toho vytvoříme vstupní analýzu, která bude sloužit jako stěžejní materiál pro vytvoření strategie a plánu aktivit.
V prvním kroku společně s vámi zjistíme, na čem konkrétním je potřeba zapracovat a co vám přinese výsledky.2. Vyhodnocení analýzy, nastavení strategie, plán aktivit
Po důkladné analýze vaší firmy vytvoříme vhodnou strategii přímo na míru vašim potřebám. Společně s vámi se ujistíme, že pracujeme na těch správných cílech. Po odsouhlasení vám předložíme plán s konkrétními workshopy, konzultacemi, s návrhy na zavedení procesů, automatizací a dalších dílčích aktivit, kdy vše bude mít jasný cíl.
Velkou výhodou je to, že fakturace probíhají průběžně a to za odpracované aktivity, proto máte jasný přehled nad svými financemi.3. Zajištění podkladů a materiálů
K některým z našich aktivit bude potřeba dodat materiály z vaší strany. Většinou to bývá cesta zákazníka, prodejní manuály, definice pozic a další. Ty nám pomohou k vedení workshopů a hledání řešení přímo na míru vašim potřebám. Pokud některé z požadovaných materiálů nebudete mít, vytvoříme je společně.
4. Realizace naplánovaných aktivit
Po odsouhlasení strategie, aktivit a dodání potřebných materiálů se pouštíme do jednotlivých kroků. Ty jsou příhodně rozvržené v čase a na míru přímo vaší firmě, oboru, trhu a potřebám.
5. Použití v praxi, zaškolení a zpětná vazba
Veškeré metodiky, materiály, procesy, které jsou klíčové pro dosažení vašich cílů, s vámi proškolíme, abyste je zvládli zavést do praxe.
Jde nám především o praktičnost a klademe jasný důraz na dosahování výsledků.Během společných aktivit probíhá zpětná vazba a to jak z naší, tak z vaší strany. Cíl naší spolupráce NENÍ poukázat na to, co všechno je špatně, ale soustředit se na to, co by šlo zefektivnit, zlepšit, zautomatizovat a to pro vyšší výsledky.
6. Průběžné vyhodnocování
Všechny aktivity budeme společně průběžně vyhodnocovat, abychom věděli, že se ubíráme správným směrem. Pokud zjistíme, že se nacházíme ve slepé uličce, přizpůsobíme tomu další aktivity a naši strategii změníme.
7. Vyhodnocení celého procesu a návrh dalších kroků
Na konci našeho smluveného období celou spolupráci vyhodnotíme a navrhneme další případné kroky. Na vás bude, zda se do nich pustíme společně, nebo si další aktivity odřídíte sami.
Délka spolupráce se odvíjí od nastavených cílů a rozsahu strategie. Dlouhodobá spolupráce tak může trvat od 6 měsíců až po dobu několika let.Případové studie
- 14. 11. 2022
- 6 minut
- 25. 10. 2021
- 6 minut
- 22. 9. 2021
- 7 minut
- 21. 6. 2021
- 5 minut
S jakými specialisty se během dlouhodobé spolupráce potkáte
Náš tým má široké spektrum specialistů, se kterými se budete setkávat podle témat, na kterých budeme pracovat. Jedná se o zkušené lidi z terénu s dlouholetými zkušenostmi v oblasti obchodu, vedení tým, podnikání a dalších. S kým se tedy můžete potkat?
CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků
- 17 let praxe
- Uzavřel obchody v hodnotě 1,5 mld. Kč
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
CSO | Specialista na obchod a business development
- 11 let praxe
- Pomohl 30+ projektům dojít do výsledku
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
- 25 let praxe
- Proškolil 250+ ředitelů a majitelů
Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod
- 18 let praxe
- 300+ spokojených klientů
Specialista na automatizace a optimalizace procesů
- 20 let praxe
- Fleelance Partner of the Year - Integromat
Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu
- 13 let praxe
- Zrealizovala více než 3000 pohovorů
Specialista na B2B a B2B SaaS marketing
- 15 let praxe
- z 0 MRR zvýšil na 4 mio+ ARR
Specialista na obchodní a marketingové strategie a krizové řízení
- 19 let praxe
- o 12 % vyšší marže díky vyjednávání a analýzám trhu
Specialista na finanční řízení a tvorbu business plánů
- 16 let praxe
- Připravil více jak 30 business casů
Specialistka na leadership a obchod
- 20 let praxe
- 6500+ klientský kmen
Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými
- 14 let praxe
- Podílel se na 300+ brandových strategiích
Specialista na rozvoj obchodníků a manažerů a zvyšování jejich výkonnosti
- 11 let praxe
- Realizoval 1300+ tréninků
Specialistka na online marketing v B2B
- 3 roky praxe
- 100+ firem získala na spolupráci
Specialista na první dojem a oblékání
- 10 let praxe
- Pomůže vám ušetřit až 70 % díky vhodnému výběru oblečení
Koordinátorka
- 11 let praxe
- Organizovala 350+ akcí s klienty
Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály
- 15 let praxe
- Domluvil 5 000+ schůzek
Zajistíme dlouhodobý růst vaší firmy
Naší specifikací je kompletní individuální přístup. Na řízení firmy nebudete sami a po boku vám bude tým specialistů, který je vždy připraven podat pomocnou ruku, ať už bude váš cíl či výzva jakákoliv.
Zajistěte si dlouhodobý růst firmy už teď. Není na co čekat. Napište nám nezávazně o konzultaci.
Časté dotazy a odpovědi
Rádi bychom spolupracovali, ale bojíme se o naše know how. Nebo nemusíme?
Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA.
Můžete začít spolupracovat s mým konkurentem?
Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je podmíněna konkrétním rozsahem spolupráce, aby to pro obě strany dávalo smysl.
Jsme firma z velmi specifického oboru, pomůžete i nám?
Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, se kterými spolupracujeme.
Po jak dlouhé době od poslání poptávky se pustíme do konkrétních aktivit z vašeho návrhu řešení?
Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.
Máme širokou organizační strukturu. Budete se zaobírat všemi nebo jen obchodním oddělením?
Někdy dává smysl začít obchodem. Někdy interním nastavením obchodních procesů a cesty zákazníka nebo práce s top managementem. Obchod je důležitá ale ne jediná část strategie k dosažení nastaveného cíle.
Jak dlouho bude spolupráce trvat?
Vše se bude odvíjet od společného zadání a následné analýzy, po které budeme moudřejší. Obecně spolupráce mohou trvat od 6 měsíců do několika let. Je rozdíl zvýšit upsell na pobočkách o 20 % nebo odstartovat prodej nových produktů na trhu.
Jak se dlouhodobá práce hradí? Platí se zálohy?
Hradí se na základě odvedené práce měsíčním vyúčtováním se 7denní splatností faktury.
Dostaneme certifikát?
U dlouhodobé spolupráce je hlavní dosažení domluveného cíle a KPI. Na jednotlivých workshopech v rámci strategie účastníci dostanou certifikace.
Klienti, kteří s námi dlouhodobě rostou
Pavel Hladký
Jakub Gala
Z počátku jsem byl trošku skeptický, říkal jsem si, že obchody fungují a jestli nebudeme vymýšlet kolo, když už jej někdo vymyslel před námi. Už v aktuální začáteční fázi spolupráce vidím výsledky, nejen z přístupu k zákazníkům, kdy tím, že ukážeme, že víme, co děláme a že to máme celé v rukou, zvýšíme naši důvěryhodnost v jejich očích. Určitě vnímám jako přínos oživení metod FAB a SPIN, detailnější rozklíčování používání strategických otázek a připomínka nezapomínání na CTA. Oceňuju pěkně vysvětlený a ukázaný způsoby PROČ a JAK si říct o reference a jak je využívat v náš prospěch. Některý věci nejdou přes pusu, ale to se vypiluje. 🙂
Pavel Hladký
S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Každý Prodává byla ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob školení a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!
Lukáš Podzimek
Tým Každý Prodává vzdělává naše obchodníky, manažery i nás majitele více než 3 roky. Upřímně, neumím si představit, že by to dělal někdo jiný. Za ty 3 roky jsme ušli ohromný kus cesty a nyní jsme více než 2x větší.