...
Aktualita

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobou spolupráci s námi navazují firmy nebo divize, které chtějí zvýšit výsledky, znát pohled na stávající strategie, přinést nový impuls a inovace a udržet si dlouhodobý růst. Díky dlouholetým zkušenostem z obchodu, vedení týmů a firem našich specialistů získáte do firmy know how, které vám odhalí prostory na zlepšení a přinesou i jejich efektivní řešení. Projdeme vaši nastavenou strategii, byznys model, procesy a současné výsledky, které posuneme na novou úroveň.

Dlouhodobou spolupráci s námi navazují firmy nebo divize, které chtějí zvýšit výsledky, znát pohled na stávající strategie, přinést nový impuls a inovace a udržet si dlouhodobý růst. Díky dlouholetým zkušenostem z obchodu, vedení týmů a firem našich specialistů získáte do firmy know how, které vám odhalí prostory na zlepšení a přinesou i jejich efektivní řešení. Projdeme vaši nastavenou strategii, byznys model, procesy a současné výsledky, které posuneme na novou úroveň.

dlouhodoba-spoluprace-iframix-min
dlouhodoba-spoluprace-Amenity-min
Exteria ws.JPEG maly

Pro dlouhodobý růst vaší firmy

Celé firmy nebo jejich divize se na nás obracejí, abychom jim zkontrolovali nastavenou obchodní strategii a inovovali ji, podívali se na procesy, které mají dlouho zaběhnuté a cítí, že to chce zefektivnit. Nebo abychom zjistili, jestli jim někde zbytečně neutíkají peníze a našli správnou cestu k vyšším obchodním výsledkům a zisku. Proto začínáme spolupráci definováním cílů, kterých chcete dosáhnout, a zanalyzováním firmy. Ve vstupní analýze se zabýváme jak business modelem, tak produkty a službami, cenotvorbou, strukturou firmy, HR, obchodem i marketingem. Na základě výsledků z analýzy je pak vytvořena strategie a plán aktivit. Proto jsou spolupráce uzavírané minimálně na 6 měsíců, aby přinesli maximální výsledek. Výsledky jsou zpravidla vidět už po prvních měsících.

V rámci dlouhodobé spolupráce se můžete těšit na různé aktivity od konzultace s TOP managementem, kde řešíme strategii a business model, přes tréninky s obchodníky, workshopy s manažery, nastavování procesů, propojování systémů, abychom vám ušetřili čas nad administrativou, propojování marketingu a obchodu, vytvoření cesty zákazníka, stavba managementu, nábor a adaptace nových lidí, tvorbu prodejních a telefonních manuálů a mnoho dalšího. Cokoliv, co nám pomůže ke splnění cílů a udržitelnému růstu vaší firmy nebo divize. Všechny aktivity jsou doplněny o průběžné vyhodnocování a zpětnou vazbu.

V jaké fázi nás firmy poptávají nejčastěji

Rosteme a potřebujeme doplnit tým o schopné obchodníky a vedoucí týmu
Obchod nedosahuje takových výsledků, jaké bychom chtěli
Chceme expandovat na jiné trhy
Nevíme, jestli to děláme dobře
Chceme uvést nový produkt na trh
Nedaří se nám plnit plány
Chceme snížit náklady a zefektivnit procesy
Potřebuji restrukturalizovat firmu
Odešel nám klíčový člověk z obchodu
Potřebujeme snížit fluktuaci ve firmě a dostat nové schopné lidi do týmu
Vstupujeme do nového odvětví
Máme malý nebo žádný zisk
Naše firma stagnuje nebo upadá
Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám

Postup, který zaručuje úspěch

Pro dosažení maximálního výsledku celé spolupráce se nehneme bez úvodní analýzy, která nám poslouží jako podklady pro vytvoření strategie a konkrétních aktivit, které budou nezbytné pro dosažení vašich cílů.

1. Definování hlavních cílů spolupráce a analýza

Na prvním setkání s vedením firmy se společně podíváme na to, jaké máte cíle, čeho chcete dosáhnout, co chcete zlepšit nebo změnit a na základě toho pro vás vytvoříme vstupní analýzu, kterou nám vyplníte.

Ta nám bude sloužit jako stěžejní materiál pro vytvoření strategie a plánu aktivit. Zjistíme, co všechno máte a co bude případně potřeba vytvořit nebo zrevidovat. Například si nebudete jistí svou obchodní strategií, a proto uděláme její revizi. Zjistíme, že nemáte vytvořenou cestu zákazníka, a proto bude jednou z aktivit její vytvoření.

2. Vyhodnocení analýzy, nastavení strategie, plánu aktivit a investic v čase

Analýzu vyhodnotíme a vytvoříme strategii, kterou na workshopu s vámi projdeme. Definujeme si hlavní cíle a jejich ukazatele pro průběžné vyhodnocování. Po odsouhlasení strategie dostanete seznam aktivit a workshopů s jednotlivými cíli, časovým rozvržením a jejich naceněním. Placení probíhá průběžně po odpracovaných aktivitách, proto snadno řídíte své finance.

3. Zajištění podkladů, materiálů, informací z týmu

Pro některé aktivity budou potřeba informace a materiály z vaší strany. Ty nám pomohou například k vedení workshopů a konzultací. Může se jednat o cestu zákazníka, prodejní manuály, definice pozic, kompetencí a tak podobně. Pokud něco z toho nebudete mít, společně vytvoříme nebo poradíme, jak na to.

4. Realizace naplánovaných aktivit

Po odsouhlasení strategie, aktivit a dodání všech potřebných podkladů se pouštíme do jednotlivých kroků z naší strategie. Jednotlivé aktivity jsou vždy individuální a na míru firmě, oboru, trhu a cílů.

5. Metodiky, zaškolení a zpětná vazba

Veškeré metodiky, materiály, procesy, zkrátka cokoliv, co u vás zavedeme, tak všechny proškolíme, aby to uměli použít. Není nic horšího, než když vám pak něco leží v šuplíku nebo utratíte peníze vlastně za nic.

Během společných aktivit vám předáváme ihned zpětnou vazbu a tipy na zlepšení. Jsme na jedné lodi, a proto se zdlouhavě nešťouráme v tom, co bylo špatně, ale jak to příště udělat lépe. Protože cílem je zvýšit výsledky a mít motivovaný tým, kterého to s námi baví.

6. Pravidelné a průběžné vyhodnocování

Všechny aktivity, které společně budeme dělat, budeme vyhodnocovat, abychom věděli, že se ubíráme správným směrem. Nechceme se hnát někudy jen proto, že jsme si to na začátku naplánovali. Pokud se objeví slepá ulička, měníme naplánované aktivity tak, aby to sedělo našim cílům. To vše s vámi vždy probereme a potvrdíme si to. Pravidelně se budeme vídat na poradách, takže budete mít o všem přehled.

7. Vyhodnocení celého projektu a návrh dalších kroků

Na konci našeho smluveného období spolupráce ji celou vyhodnotíme a navrhneme případné další kroky. Na vás bude, jestli se do nich opět pustíme společně nebo si vše odřídíte sami.

Případové studie

Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám to povedlo?
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho dosáhli?
Díky dlouhodobé spolupráci s firmou Iframix jsme jim zvýšili hodnotu obchodů a zvýšili dovednost obchodního týmu. Jak se nám to povedlo?
Zavedení nového produktu na trh není jednoduché. Firma Quitec s aplikací Lamael o tom ví své. Jak se nám povedlo ztrojnásobit počet platících zákazníků?

S jakými specialisty se během dlouhodobé spolupráce potkáte

Podle oblastí, na kterých společně budeme pracovat, se budete potkávat s různými specialisty z našeho týmu. Mají dlouhodobé zkoušenosti z obchodu, vedení týmů i firem a jsou zvyklí si předávat podklady mezi sebou, abychom se ubírali správným směrem. S kým se můžete potkat?

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialista na obchod, business development a startupy

Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod

Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými

Specialista na automatizace a optimalizace procesů

Specialista na nábor lidí a zefektivnění HR procesu

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Dostaneme i vaši firmu na novou úroveň

Firmy, se kterými spolupracujeme dlouhodobě, si nejvíce pochvalují individuální přístup, formu a obsah aktivit, které připravují naši specialisté a bezpochyby výsledky, které jsou vidět už po prvním setkání. Rádi pomůžeme i vám k vyšším výsledkům. Stačí když nám napíšete, my se s vámi spojíme a připravíme pro vás strategii, která povede k vašim cílům.

Pozor: zbývají pouze poslední 2 volná místa

Časté dotazy a odpovědi

Rádi bychom spolupracovali, ale bojíme se o naše know how. Nebo nemusíme?

Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA.

Můžete začít spolupracovat s mým konkurentem?

Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je podmíněna konkrétním rozsahem spolupráce, aby to pro obě strany dávalo smysl.

Jsme firma z velmi specifického oboru, pomůžete i nám?

Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, se kterými spolupracujeme.

Po jak dlouhé době od poslání poptávky se pustíme do konkrétních aktivit z vašeho návrhu řešení?

Zde je to vždy na domluvě. Záleží na vašich a našich kapacitách a rozsahu projektu.

Máme širokou organizační strukturu. Budete se zaobírat všemi nebo jen obchodním oddělením?

Někdy dává smysl začít obchodem. Někdy interním nastavením obchodních procesů a cesty zákazníka nebo práce s top managementem. Obchod je důležitá ale ne jediná část strategie k dosažení nastaveného cíle.

Jak dlouho bude spolupráce trvat?

Vše se bude odvíjet od společného zadání a následné analýzy, po které budeme moudřejší. Obecně spolupráce mohou trvat od 6 měsíců do několika let. Je rozdíl zvýšit upsell na pobočkách o 20 % nebo odstartovat prodej nových produktů na trhu.

Jak se dlouhodobá práce hradí? Platí se zálohy?

Hradí se na základě odvedené práce měsíčním vyúčtováním se 7denní splatností faktury.

Dostaneme certifikát?

U dlouhodobé spolupráce je hlavní dosažení domluveného cíle a KPI. Na jednotlivých workshopech v rámci strategie účastníci dostanou certifikace.

Klienti, kteří s námi dlouhodobě rostou

pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní manažer
Iframix

S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Každý Prodává byla ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob školení a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!

Zobrazit celou referenci
Lukáš Podzimek

Lukáš Podzimek

Manažer obchodní divize
Channel Partners

Tým Každý Prodává vzdělává naše obchodníky, manažery i nás majitele více než 3 roky. Upřímně, neumím si představit, že by to dělal někdo jiný. Za ty 3 roky jsme ušli ohromný kus cesty a nyní jsme více než 2x větší.

Zobrazit celou referenci
jiri_rehorek

Jiří Řehořek

Trenér
Conectart

Osobně jsem byl nadšený. Za mne hodně zajímavé, jak každý – Lada, Kuba i Honza pojali WS jinak. Každý měl naprosto jiný styl a zároveň to bylo jako celek profi. Hodně mě inspiroval Honza. Byla v tom nejen část výuková – edukativní, ale i spousta energie.

Zobrazit celou referenci

Naši další spokojení klienti

Chcete více?

Workshopy

Praktické workshopy orientované na obor účastníka a jeho konkrétním situacím z byznysu.

Online kurzy

Know how, které můžete čerpat kdykoliv a kdekoliv formou videolekcí nebo přiložených materiálů navíc.

Workshop na míru

Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5235 obchodníkům, manažerům a majitelům firem, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.