Konzultace
Řešte konkrétní témata s našimi specialisty, kteří se pohybují dlouhodobě v terénu a i dnes je tam můžete potkat. Proto vás nečekají příručkové rady, ale opravdu praktické funkční tipy a návody, které budou přizpůsobené vašemu byznysu a s ohledem na aktuální situaci na trhu. Konzultace jsou vždy o vás a o tom, s čím potřebujete pomoci, poradit, nebo něco nastavit, vylepšit… Setkání mohou probíhat jak offline, tak online. Záleží, na čem se domluvíme.
Řešte konkrétní témata s našimi specialisty, kteří se pohybují dlouhodobě v terénu a i dnes je tam můžete potkat. Proto vás nečekají příručkové rady, ale opravdu praktické funkční tipy a návody, které budou přizpůsobené vašemu byznysu a s ohledem na aktuální situaci na trhu. Konzultace jsou vždy o vás a o tom, s čím potřebujete pomoci, poradit, nebo něco nastavit, vylepšit… Setkání mohou probíhat jak offline, tak online. Záleží, na čem se domluvíme.
Dostaňte řešení vaší konkrétní situace
Konzultace jsou maximálně praktické a efektivní díky oboustranné přípravě, která jí předchází. Bavíme se o vás, vašem byznysu a konkrétních situacích, které chcete probrat a dáváme vám na to řešení, sdílíme dlouholeté zkušenosti a know how, které máme.
Online nebo osobně
Vyberte si formu, která vám vyhovuje
Maximálně individuální přístup
Zaměříme se na vaše konkrétní otázky a situace
Se specialisty z terénu
Díky tomu získáte praktické rady a návody
Řešení na míru vašemu byznysu
Ziskáte funkční řešení z praxe, které bude sedět vašemu oboru
Jak probíhá konzultace
Není to jen o stráveném času na konzultaci. Věnujeme čas dostatečné přípravě, abychom byli co nejefektivnější a vy si odnesli maximum.
Sdělíte nám, s čím potřebujete pomoci
Vhodný specialista se s vámi dohodne na termínu, doladíte společně obsah a udělá si přípravu
Ve stanovený termín se potkáme na konzultaci, ať už online nebo offline
Navrhneme další postup dle vašich požadavků
S čím nejčastěji pomáháme obchodníkům, account manažerům a operátorům?
S čím nejčastěji pomáháme manažerům a vedoucím obchodníků a call center?
S čím nejčastěji pomáháme ředitelům a majitelům firem?
S kým si můžete domluvit konzultaci
Záleží, na které oblasti chcete zapracovat. Každý ze specialistů udělá maximum pro to, aby naplnil vaše požadavky a dosáhli jste požadovaných cílů. S kým se můžete potkat?
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků
- 16 let praxe
- Uzavřel obchody v hodnotě 1 mld. Kč
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
- 25 let praxe
- Proškolil 250+ ředitelů a majitelů
Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály
- 15 let praxe
- Domluvil 5 000+ schůzek
Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod
- 18 let praxe
- 300+ spokojených klientů
Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými
- 14 let praxe
- Podílel se na 300+ brandových strategiích
Specialista na automatizace a optimalizace procesů
- 20 let praxe
- Fleelance Partner of the Year - Integromat
Specialista na obchod, business development a startupy
- 10 let praxe
- Pomohl 30+ projektům s jejich začátky
Specialista na nábor lidí a zefektivní HR procesu
- 13 let praxe
- Zrealizovala více než 3000 pohovorů
Časté dotazy a odpovědi
Specialistu, se kterým budu konzultovat, mi přiřadíte, nebo si mohu vybrat?
Pokud nám ve formuláři napíšete jméno specialisty, budete mít konzultaci s ním. Pokud nenapíšete nebo sami nevíte, kdo by byl pro vás nejlepší, domluvíme se společně podle vašeho tématu k řešení.
Jak může být konzultace dlouhá?
Standardně jsou konzultace dvouhodinové.
Můžeme na konzultaci přijít ve dvou?
Pro obchodníky a vedoucí jsou vždy konzultace určené pro jednotlivce. Při konzultaci byznys modelů a řízení firmy je možné dorazit ve dvou (spolumajitelé, jednatelé, ...)
Jak se konzultace platí?
První konzultace se platí až po jejím absolvování. Dorazí vám faktura se 7denní splatností. V případě následujících konzultací si dopředu rezervujeme naše kapacity, a v tomto případě se platí předem.
Co si mám na konzultaci připravit? Specialista se také připravuje?
Před konzultací si vždy domluvíme konkrétní témata a zadání, abychom byli co nejefektivnější. Často z toho vyvstanou úkoly ještě před prvním setkáním a určitě akční plán po skončení setkání.
Mohu si domluvit více konzultací?
Cílem je pomoci vám ke konkrétnímu výsledku. Jedna konzultace může být zajímavá inspirace, která i tak bude mít konkrétní výstup. Pokud ale řešíte trvalý efekt, určitě domluvíme více bloků, tak aby to dávalo oběma stranám smysl.
Kdy je efektivní využít konzultace?
Konzultace jsou nejefektivnější, pokud se chcete soustředit ve 100 % na váš individuální byznys a chcete mít parťáka z praxe, který vám pomůže k dlouhodobým výsledkům.
Jaký bude výstup konzultace?
Už při domlouvání konzultace si stanovíme přesný cíl, co musíme splnit a jaká k tomu bude nutná příprava, aby byl výstup maximálně efektivní a okamžitě použitelný do praxe.
Kolik to bude stát?
Nejčastěji dává smysl úvodní dvouhodinové setkání včetně předchozí přípravy, které stojí 6 tis až 8 tis Kč (bez DPH). Další spolupráce je závislá na rozsahu a náročnosti řešení.
Jak hodnotí naši klienti konzultace
Michal Stratil
S Liborem spolupracuji na svém osobním rozvoji. Vyhovuje mi možnost podělit se s ním o situace, které řeším, zkonzultovat následné postupy a nastavit akční plán do budoucna. Libor mi pomohl v práci s lidmi, kde je důležité poznat nejprve sám sebe.
Kristýna Hrabalová
Konzultace s Petrem byla naprosto skvělá. Nejen, že celou konzultaci vedl strukturovaně a profesionálně, ale také je opravdu mistrem svého oboru. Předmětem naší konzultace bylo, jak správnými otázkami ukázat zákazníkovi hodnotu produktu, nikoliv jen jeho vlastnosti a benefity. Získala jsem, co jsem potřebovala, novou perspektivu, jak na obchod nahlížet. Nutno podotknout, že to nebyly pouze teoretické fráze, ale rovnou příklady z praxe, které můžu začít aplikovat hned zítra. A taky, že jo! Po konzultaci s Petrem jsem upgradovala vzhled „cenové nabídky“ a fakt to zafungovalo. Je jasné, že samotný vzhled nám tuto první zakázku u zákazníka nepřinesl, ale určitě to byl jeden z dílků skládačky. Ještě jednou díky za novou perspektivu!
Martin Jarab
Bol to veľmi dobrý plodný rozhovor s Jakubem Zamazalom, kde sme sa navzájom inšpirovali, čo považujem za pridanú hodnotu pre obidve strany.
Chcete více?
Workshopy
Praktické workshopy orientované na obor účastníka a jeho konkrétním situacím z byznysu.
Online kurzy
Know how, které můžete čerpat kdykoliv a kdekoliv formou videolekcí nebo přiložených materiálů navíc.
Workshop na míru
Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.