Pokud právě jako manažer začínáte, tak bych vám doporučil navštívit workshop Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům, kde pracujeme a ukazujeme si, jak správně vést tým, stát se leaderem, motivovat tým a vést ho k vyšším výsledkům. Skvělou alternativou je i kniha Šéfe, oni nic nechtějí, ve které jsou popsané situace a jejich řešení, se kterými jako manažer určitě přijdete do styku. V neposlední řadě doporučuji navštívit náš blog a kategorii Vedení týmu nebo se podívejte na Energeťák s Markem Černohorským, který popsal svou cestu z pozice obchodníka, přes manažera až k majiteli firmy. Určitě pro vás bude inspirací.
V pozici manažera jsem krátce, s čím začít?
Na otázku odpovídá:
Chcete s něčím poradit?
Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.
Vzdělávejte své okolí
Sdílejte odpověď s kolegy
Na dotaz odpovídá
CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod
- 17 let praxe
- Vytvořil a inovoval 110+ obchodních strategií
Další odpovědi na otázky, které se ptáte
Na otázku odpovídá
Na otázku odpovídá
Na otázku odpovídá
Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete
Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.
Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.
Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.
Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.
Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.
Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.