...
Nejbližší workshop:
7 900 Kč
bez DPH

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům

Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům

Celodenní workshop pro ty, kteří vedou tým lidí, anebo by chtěli. Ukážeme vám strategii v rámci vzdělávání členů týmu, správné nastavení procesů k dosahování lepších výsledků a měsíční vyhodnocování. Naučíte se pracovat s různými typy chování členů, jejich kompetencemi a motivací. Workshop slouží těm, kteří chtějí mít samostatný obchodní tým, který bude následovat společnou vizi, a kteří se chtějí stát uznávaným leaderem.

6 900 Kč

Bez DPH

Offline

Formát workshopu

8 hodin

Sdílení zkušeností z praxe

Lektor:
Termíny:
Praha -
25.10.2022 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí
Praha -
22.2.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí

Celodenní workshop pro ty, kteří vedou tým lidí, anebo by chtěli. Ukážeme vám strategii v rámci vzdělávání členů týmu, správné nastavení procesů k dosahování lepších výsledků a měsíční vyhodnocování. Naučíte se pracovat s různými typy chování členů, jejich kompetencemi a motivací. Workshop slouží těm, kteří chtějí mít samostatný obchodní tým, který bude následovat společnou vizi, a kteří se chtějí stát uznávaným leaderem.

6 900 Kč

Bez DPH

Offline

Formát workshopu

8 hodin

Sdílení zkušeností z praxe

Lektor:
Termíny:
Praha -
25.10.2022 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí
Praha -
22.2.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí

Workshop: Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům

6 900 Kč (bez DPH)

Veďte tým k výsledkům

Na workshopu se zaměříme na otázky, jak zvýšit aktivity a prodeje týmu, jakými způsoby ho můžete motivovat a jak pracovat s různými typy lidí. Dostanete návod na práci s kompetencemi a skrze ně uvidíte, zda tým roste, stagnuje a jakým směrem se vyvíjí. Směrovat ho následně k lepším výsledkům a mít v týmu nastavené procesy. Naučíte se vyjádřit zpětnou vazbu tak, aby nepůsobila negativně a naopak motivovala.

Co se na workshopu naučíte?

Zrevidovat svůj tým

Blíže se zaměříme na složení vašeho týmu a výsledků, kterých dosahuje a na vaše aktivity, které ve vaší pozici vykonáváte a jejich pravidelnost.

Nastavit procesy a pracovat s kompetencemi

Nastavení procesů je v týmu alfou a omegou. Procesy musí všichni znát a pracovat podle nich, aby byla práce celého týmu co nejefektivnější a šetřila čas. Ukážeme vám, jak předávat kompetence a mít samostatný tým, který bude hledat řešení.

Prodat myšlenky a vize do týmu

Nastavit si spolupráci s týmem, sladit očekávání a vytvořit akční plány tak, abyste se vyhnuli konfliktům a šli za společnou vizí.

Zvýšit aktivity a prodeje obchodníků

Odnesete si konkrétní plán na práci s týmem, který vám bude dlouhodobě přinášet výsledky a návod na správné vyhodnocování a ubírání se správným směrem.

Dávat zpětnou vazbu a motivovat

Ukážeme vám, jak dlouhodobě motivovat tým a předávat zpětnou vazbu tak, aby nepůsobila negativně. Naučíte se používat metody pro předávání dovednosti na ostatní.

Sebekoučink

Odnesete si vlastní systém sebezdokonalování a vlastního koučinku, protože jen tak můžete být uznávaným leaderem, který jde příkladem a chce posouvat sebe i svůj tým.

Pro koho je workshop určený?

Pro obchodníky

Získejte návody na procesy, obchodní strategie a na vyšší výsledky a zisky.

Pro ředitele a majitele firem

Zrevidujte svou obchodní strategii, zefektivněte procesy a přineste do firmy řád a výsledky.

Pro manažery a vedoucí

Zaveďte dlouhodobou strategii a přiveďte svůj tým k vyšším výsledkům.

Pro manažery a vedoucí call center

Díky vlastnímu call centru máme mnoho zkušeností, o které se s vámi podělíme a přinesou výsledky.

Harmonogram workshopu

9:00-9:30

Úvod a seznámení se

Všichni se seznámíme a definujeme si cíle workshopu a hlavní témata, na která se vrhneme a která vás zajímají.

9:30-11:00

Motivovaný tým

Finanční motivace není jediná cesta pro motivaci týmu a rozhodně není nejúčinnější. Existují různé způsoby najít dlouhodobou motivaci vašich spolupracovníků. A hlavně jak ji udržet, a tím získat motivovaný tým, který dosahuje výsledků.

11:00-11:15

Pauza

11:15-12:45

Hladká spolupráce bez konfliktů

Správné nastavení očekávání a stylu spolupráce jsou zásadní principy pro hladkou spolupráci, kde je v týmu potřeba táhnout za jeden provaz a vyhnout se zbytečným konfliktům, které brání soustředění na výsledky.

12:45-13:15

Oběd

13:15-14:45

Jak prodat myšlenku, vizi do týmu

I vedoucí musí umět prodávat. Pokud mají lidé v týmu následovat vizi, musíte jim ji umět "prodat". To stejné se týká porad, konzultací, dosažení konkrétního cíle.

14:45-15:00

Pauza na odpolední kávu

15:00-17:00

Směřování k výsledku za využití individuálních talentů

Ukážeme vám, jak trénovat a využívat koučinkové metody v týmu tak, abyste s nimi dosáhli těch nejlepších výsledků a stále těžili z jejich individuálních talentů.

Dostanete navíc

Nástroje pro systém práce

Nástroje pro nastavení svého systému práce a systému svého týmu

Příklady popisu práce v týmu

Příklady konkrétního popisu práce a způsobu vyjasnění očekávání v týmu

Měsíční akční plán

Akční plán na měsíc vedoucí ke konkrétnímu výsledku

Zápis z celého workshopu

Včetně principů a příkladů

Termíny workshopu

25.10.2022
| 09:00
-17:00 |
Kapacita: 10

Praha

Veďte samostatný obchodní tým, který bude následovat společnou vizi, a buďte uznávaným leaderem. Zaměříme se na strategii a zefektivnění procesů, naučíte se pracovat s různými typy chování členů, s kompetencemi a motivací.
22.2.2023
| 09:00
-17:00 |
Kapacita: 10

Praha

Veďte samostatný obchodní tým, který bude následovat společnou vizi, a buďte uznávaným leaderem. Zaměříme se na strategii a zefektivnění procesů, naučíte se pracovat s různými typy chování členů, s kompetencemi a motivací.

Ukázka z workshopu

Workshopem vás provede

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Účastníci, které workshop posunul na novou úroveň

zdenek wetter

Zdeněk Wetter

Obchodní mentor
Antee

Děkuju Petře za skvělý a přínosný workshop. Mám spoustu podnětů, které chci dát do praxe a které zvýší efektivitu celého týmu. Nejvíce mě zaujalo minimálně měsíční plánování místo týdenního, dávání zpětný vazby obchodníkům, trénink FAB a VPC. Během dne jsem nasbíral i spoustu cenných myšlenek, které jsem zrovna potřeboval k vyřešení některých situací. Těším se na další akce!

Zobrazit celou referenci
michal nedbal

Michal Nedbal

Oblastní ředitel
Golden Gate

Obchod dělám 15 let, takže jsem malé pochybnosti měl, jaký bude přínos. Nicméně po absolvování workshopu (zaměřený víc na motivaci „podřízených“ obchodníků) vím, že rád půjdu časem znovu.
Slyšet pohled někoho oborem nezaujatého a přesto velmi zkušeného (Petr Bernadič), se prostě vyplatí. Protože mi to připomnělo priority nejen pro sebe, ale i pro mnou vedené obchodníky začátečníky a pokročilé.
A jak vypadá motivace obchodníků 3.0 se mi velmi líbilo a pamatuju si i měsíce poté :-)

Zobrazit celou referenci
Tomáš bartoušek

Tomáš Bartoušek

Vendor Inspection Manager & Key Account Manager
Applus Czech Republic

Zajímavé školení s netradičními prvky. Výborný lektor, který Vás vede k okamžitému použití metodiky do praxe. Krásné prostředí a prostory a taky skvělý oběd! Za mě super.

Zobrazit celou referenci
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Časté dotazy a odpovědi

Mám jít sám jako vedoucí nebo si mám vzít někoho z týmu?

Pokud máte kolegu na vedoucí pozici, kterého budete chtít vzít s sebou, je to jen ku prospěchu. Můžete se po akci podpořit a lépe udržet soustředění na vašem vlastním akčním plánu. Svého podřízeného neberte sebou, pokud není v manažerské pozici také.

Za jak dlouho si myslíte, že všechno z workshopu bude možné realizovat na mém týmu?

Přímo z workshopu si odnesete akční plán, který můžete hned druhý den uvést do praxe, ale je třeba vše implementovat postupně.

Jak dlouho mám vést tým?

Tento workshop je vhodný jak pro ty, kteří teprve do této pozice nastoupí, jsou v ní krátce nebo vedou tým několik let.

Pro jakou úroveň v rámci struktury firmy je tento workshop vhodný?

Prioritně záleží na tom, jestli máte chuť pracovat na svých manažerských dovednostech. Jak nováček ve vedení, tak matador na sobě musí neustále pracovat, aby byli pro tým přidanou hodnotou.

Pro jak velký tým dává tento workshop smysl?

Pokud máte více jak tříčlenný tým a chcete zefektivnit jeho práci nebo svoji efektivitu, tak dává workshop smysl.

Pokud bychom chtěli přijít více jak 3 z jedné firmy, jak to máme udělat?

Abychom zajistili kvalitu workshopu pro všechny účastníky, nedoporučujeme, aby z jedné firmy přišli více jak 3 lidé. V případě zájmu více lidí z jedné firmy, doporučujeme využít možnost workshopu na míru, který bude maximálně odpovídat vašim potřebám a cílům. Pokud byste i tak trvali na tomto workshopu, rozdělte se prosím do více termínů.

Na jaké platformě bude probíhat workshop, pokud bude online? Budou potřeba nějaké další programy?

Workshop poběží přes Zoom, proto si prosím stáhněte před workshopem tento program. Dále je potřeba mít účet na Googlu pro sdílení pracovních listů, a to je vše.

Co si s sebou mám přinést na offline workshop a co si připravit na online?

Dobrou náladu a otázky, které byste rádi probrali. Pokud bude workshop online, tak poběží přes Zoom, proto si ho prosím nainstalujte před workshopem. Dále je potřeba mít účet na Googlu pro sdílení pracovních listů, a to je vše.

Chcete více?

Mrkněte na další workshopy

Podívejte se na celou nabídku workshopu a školení. Nebo vyberte individualní řešení.

Konzultace

Konzultujte konkrétní situace se specialistou.

Workshop na míru

Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.

Dlouhodobá spolupráce

Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky.

Na našich workshopech se naučí prodávat opravdu každý

Obchodní techniky a principy, které firmy a jednotlivci nejvíce oceňují a přináší výsledky. Podíváme se na vaše témata a řešení si ukážeme na vašem byznysu, abyste to mohli ihned aplikovat v praxi.

Nejbližší termíny:

Praha -
12.10.2022 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí
České Budějovice - Riegrova 51 -
22.11.2022 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí
Praha -
30.11.2022 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí
Praha -
19.1.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí

4 900 Kč

bez DPH

Získejte profesionální LinkedIn profil a strategii na míru, která vám pomůže k výsledkům. Začněte více prodávat díky (možná novému) obchodnímu nástroji a budovat s klienty bližší vztahy.

Nejbližší termíny:

Online -
19.10.2022 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí

7 900 Kč

bez DPH

Chcete se zbavit slabin nebo se vypořádat s nějakým problémem ve vašem týmu? Každá společnost je jiná a proto pro vás připravíme workshop na míru vašim požadavkům, oboru a dalším důležitým parametrům.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Poptat termín workshopu "Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům"

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5235 obchodníkům, manažerům a majitelům firem, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.