...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Leadership 2.0 – Vedení týmu za vyššími výsledky

Leadership 2.0 – Vedení týmu za vyššími výsledky

Jak dosáhnout proaktivního týmu? Jaké využít techniky vedení, strategie a způsoby zpětné vazby tak, aby vše přirozeně vedlo k větší motivaci členů týmu? Jak správně nastavit očekávání a jak pracovat s různými typy lidí? 

Dorazte na workshop a vybudujte si samostatný tým, který bude následovat společnou vizi a dosáhne vyšších obchodních výsledků.

 

7 900 Kč

Bez DPH

Offline

Formát workshopu

8 hodin

Sdílení zkušeností z praxe

Lektor:
Termíny:
Praha -
31.8.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí |
Lektor: Petr Bernadič

Jak dosáhnout proaktivního týmu? Jaké využít techniky vedení, strategie a způsoby zpětné vazby tak, aby vše přirozeně vedlo k větší motivaci členů týmu? Jak správně nastavit očekávání a jak pracovat s různými typy lidí? 

Dorazte na workshop a vybudujte si samostatný tým, který bude následovat společnou vizi a dosáhne vyšších obchodních výsledků.

 

7 900 Kč

Bez DPH

Offline

Formát workshopu

8 hodin

Sdílení zkušeností z praxe

Lektor:
Termíny:
Praha -
31.8.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí |
Lektor: Petr Bernadič

Workshop: Leadership 2.0 – Vedení týmu za vyššími výsledky

Workshop: Leadership 2.0 – Vedení týmu za vyššími výsledky

7 900 Kč (bez DPH)

Vedení týmu k výsledkům

Naučte se motivovat svůj tým, pracovat s různými typy lidí, nastavte si jasná očekávání a to všechno tak, aby jednotlivé aktivity vedly k vyšším obchodním výsledkům a vzbudili loajalitu zaměstnanců. Celodenní workshop vám odpoví na všechny otázky co se týká proaktivity týmu, práce s kompetencemi i se zpětnou vazbou. Osvojte si techniky vedení a a přejděte z operativy do strategického rozvoje týmu. Jak to konkrétně vypadá?

Co se na workshopu naučíte?

Analýza vašeho současného týmu

Zaměříme se na složení vašeho týmu a jeho budoucího potenciálu. Zanalyzujeme si současné výsledky i konkrétní aktivity, které jako leader vykonáváte.

Nastavení procesů a práce s kompetencemi

Nastavte si jednotlivé procesy tak, aby byla práce co nejvíce efektivní a šetřila čas jak vám, tak celému týmu. Ukážeme vám, jak zjišťovat kompetence členů týmu a jak díky tomu delegovat jednotlivé úkoly. Naučíte se i efektivnější adaptace nováčků v týmu a jak hledat ty pravé lidi. Získáte samostatný proaktivní tým, který bude hledat řešení, namísto výmluv.

Prodej myšlenky a vize do týmu

Zpracujeme konkrétní nastavení spolupráce s týmem, komunikaci očekávání a vytvoříme akční plán, abyste se vyhnuli větším konfliktům a šli za společnou vizí.

Zvýšení aktivit a výsledků členů vašeho týmu

Získejte konkrétní plán na práci s týmem, který bude dlouhodobě přinášet výsledky. Naučte se vyhodnocovat jednotlivé kroky i kriticky hodnotit dosažené výsledky.

Komunikace zpětné vazby a motivace

Ukážeme vám, jak dlouhodobě motivovat tým a jak předávat zpětnou vazbu. A to tak, aby nepůsobila negativně, ale hnala lidi v týmu ke zlepšení. Zjistíte, jaké používat metody pro předávání dovedností na ostatní členy týmu.

Sebekoučink

Odneste si seberozvojový plán a naučte se praktikovat tzv. sebekoučink proto, abyste se neustále posouvali i vy a šli vašemu týmu příkladem.

Pro koho je workshop určený?

Pro obchodníky

Získejte návody na procesy, obchodní strategie a na vyšší výsledky a zisky.

Pro ředitele a majitele firem

Zrevidujte svou obchodní strategii, zefektivněte procesy a přineste do firmy řád a výsledky.

Pro manažery a vedoucí

Zaveďte dlouhodobou strategii a přiveďte svůj tým k vyšším výsledkům.

Pro manažery a vedoucí call center

Díky vlastnímu call centru máme mnoho zkušeností, o které se s vámi podělíme a přinesou výsledky.

Harmonogram workshopu

9:00-9:30

Seznámení s programem a účastníky workshopu

Na úvod si definujeme naše cíle workshopu a hlavní témata, která budeme probírat a to tak, abyste našli co největší využití v praxi.

9:30-11:00

Motivace 3.0

Probereme různé způsoby, jak nastartovat motivaci 3.0 ve vašem týmu a dosáhnout tak vyšších výsledků - protože finanční odměny nejsou jediným způsobem motivace. Probereme jak odměňovat a jak dávat zpětnou vazbu, aby byla co nejefektivnější.

11:00-11:15

Pauza s příležitostí networkingu

Seznamte se s ostatními účastníky workshopu ještě o něco blíže a získejte tak případné kontakty do budoucna. Vždycky se hodí mít parťáka.

11:15-12:45

Spolupráce bez konfliktů

Společné nastavení očekávání je pro každý zdravě fungující tým potřeba. Díky tomu se můžete vyhnout zbytečným konfliktům a táhnout tak za jeden provaz se zaměřením na výsledky.

12:45-13:15

Oběd

13:15-14:45

Prodat vizi i myšlenku

Naučte se jak prodat myšlenku a vizi do týmu. Jedině tak budete všichni společně na stejné lodi a dosahování cílů bude zas o něco jednodušší.

14:45-15:00

Pauza k dobití baterek

15:00-17:00

Praxe dělá mistry

Ukážeme vám, jak veškeré nově získané know how aplikovat v praxi a to konkrétními koučinkovými metodami. Jedině tak dosáhnete těch nejlepších výsledků.

Dostanete navíc

Nástroje pro systém práce

Nástroje pro nastavení svého systému práce a systému svého týmu

Příklady popisu práce v týmu

Příklady konkrétního popisu práce a způsobu vyjasnění očekávání v týmu

Měsíční akční plán

Akční plán na měsíc vedoucí ke konkrétnímu výsledku

Zápis z celého workshopu

Včetně principů a příkladů

Termíny workshopu

31.8.2023
| 09:00
-17:00 |
Kapacita: 10

Praha

Veďte samostatný a proaktivní tým, který bude následovat společnou vizi, a buďte uznávaným leaderem. Zaměříme se na strategii a zefektivnění procesů, naučíte se pracovat s různými typy chování členů, s kompetencemi a motivací.

Ukázka z workshopu

Workshopem vás provede

CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Účastníci, které workshop posunul na novou úroveň

David Jelinek

David Jelínek

Sales a marketing manager
JELÍNEK nábytek

Na workshop „Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům“ s Petrem Bernadičem jsem přijel spíše ze zvědavosti a musím uznat, že to výrazně předčilo moje očekávání. Informační a inspirativní hodnota pro mě osobně byla násobně větší než kdejaká podnikatelská konference. Díky Petře!

Zobrazit celou referenci
zdenek wetter

Zdeněk Wetter

Obchodní mentor
Antee

Děkuju Petře za skvělý a přínosný workshop. Mám spoustu podnětů, které chci dát do praxe a které zvýší efektivitu celého týmu. Nejvíce mě zaujalo minimálně měsíční plánování místo týdenního, dávání zpětný vazby obchodníkům, trénink FAB a VPC. Během dne jsem nasbíral i spoustu cenných myšlenek, které jsem zrovna potřeboval k vyřešení některých situací. Těším se na další akce!

Zobrazit celou referenci
michal nedbal

Michal Nedbal

Oblastní ředitel
Golden Gate

Obchod dělám 15 let, takže jsem malé pochybnosti měl, jaký bude přínos. Nicméně po absolvování workshopu (zaměřený víc na motivaci „podřízených“ obchodníků) vím, že rád půjdu časem znovu.
Slyšet pohled někoho oborem nezaujatého a přesto velmi zkušeného (Petr Bernadič), se prostě vyplatí. Protože mi to připomnělo priority nejen pro sebe, ale i pro mnou vedené obchodníky začátečníky a pokročilé.
A jak vypadá motivace obchodníků 3.0 se mi velmi líbilo a pamatuju si i měsíce poté :-)

Zobrazit celou referenci
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Časté dotazy a odpovědi

Mám jít sám jako vedoucí nebo si mám vzít někoho z týmu?

Pokud máte kolegu na vedoucí pozici, kterého budete chtít vzít s sebou, je to jen ku prospěchu. Můžete se po akci podpořit a lépe udržet soustředění na vašem vlastním akčním plánu. Svého podřízeného neberte sebou, pokud není v manažerské pozici také.

Za jak dlouho si myslíte, že všechno z workshopu bude možné realizovat na mém týmu?

Přímo z workshopu si odnesete akční plán, který můžete hned druhý den uvést do praxe, ale je třeba vše implementovat postupně.

Jak dlouho mám vést tým?

Tento workshop je vhodný jak pro ty, kteří teprve do této pozice nastoupí, jsou v ní krátce nebo vedou tým několik let.

Pro jakou úroveň v rámci struktury firmy je tento workshop vhodný?

Prioritně záleží na tom, jestli máte chuť pracovat na svých manažerských dovednostech. Jak nováček ve vedení, tak matador na sobě musí neustále pracovat, aby byli pro tým přidanou hodnotou.

Pro jak velký tým dává tento workshop smysl?

Pokud máte více jak tříčlenný tým a chcete zefektivnit jeho práci nebo svoji efektivitu, tak dává workshop smysl.

Pokud bychom chtěli přijít více jak 3 z jedné firmy, jak to máme udělat?

Abychom zajistili kvalitu workshopu pro všechny účastníky, nedoporučujeme, aby z jedné firmy přišli více jak 3 lidé. V případě zájmu více lidí z jedné firmy, doporučujeme využít možnost workshopu na míru, který bude maximálně odpovídat vašim potřebám a cílům. Pokud byste i tak trvali na tomto workshopu, rozdělte se prosím do více termínů.

Na jaké platformě bude probíhat workshop, pokud bude online? Budou potřeba nějaké další programy?

Workshop poběží přes Zoom, proto si prosím stáhněte před workshopem tento program. Dále je potřeba mít účet na Googlu pro sdílení pracovních listů, a to je vše.

Co si s sebou mám přinést na offline workshop a co si připravit na online?

Dobrou náladu a otázky, které byste rádi probrali. Pokud bude workshop online, tak poběží přes Zoom, proto si ho prosím nainstalujte před workshopem. Dále je potřeba mít účet na Googlu pro sdílení pracovních listů, a to je vše.

Líbí se vám workshop?

Usnadněte šéfovi výběr vhodného workshopu pro vás. Pošlete mu tento workshop rovnou do e-mailu. Rád Vás určitě ve vzdělávání podpoří.

Vaše zpráva:
"Ahoj, narazil(a) jsem na workshop, který by mě posunul v mých dovednostech zase o kus dál. Rád(a) bych na sobě pracoval a budu rád(a), pokud mě v tom podpoříš. Mrkni na to: Odkaz na workshop.

Díky. Ahoj
"

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Chcete více?

Mrkněte na další workshopy

Podívejte se na celou nabídku workshopu a školení. Nebo vyberte individualní řešení.

Konzultace

Konzultujte konkrétní situace se specialistou.

Workshop na míru

Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.

Dlouhodobá spolupráce

Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky.

Na našich workshopech se naučí prodávat opravdu každý

Obchodní techniky a principy, které firmy a jednotlivci nejvíce oceňují a přináší výsledky. Podíváme se na vaše témata a řešení si ukážeme na vašem byznysu, abyste to mohli ihned aplikovat v praxi.

Nejbližší termíny:

Praha -
14.6.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí
Praha -
26.7.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí
Praha -
7.9.2023 |
09:00–
17:00 |
Kapacita: 10 lidí

5 900 Kč

bez DPH

Získejte profesionální LinkedIn profil a strategii na míru, která vám pomůže k výsledkům. Začněte více prodávat díky (možná novému) obchodnímu nástroji a budovat s klienty bližší vztahy.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

7 900 Kč

bez DPH

Chcete se zbavit slabin nebo se vypořádat s nějakým problémem ve vašem týmu? Každá společnost je jiná a proto pro vás připravíme workshop na míru vašim požadavkům, oboru a dalším důležitým parametrům.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Poptat termín workshopu "Leadership 2.0 – Vedení týmu za vyššími výsledky"

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6648 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.