Vše, co potřebujete vědět pro úspěšné vedení obchodního týmu. Na konkrétních situacích a příkladech z praxe vám ukážeme, jak bez náhod budovat svůj tým, inovovat a zlepšovat obchodní výsledky. Žádná nicneříkající teorie, ale reálný návod, podle kterého můžete dovést svůj tým až na vrchol.
Šéfe! Oni nic nechtějí (kniha)
Kniha je ve své podstatě manuálem, který je plný rad a tipů pro konkrétní situace, které zažívá každý manažer, jenž vede tým obchodníků. Najdete tu spoustu inspirace, jak věci dělat jinak a lépe. Obsahuje vlastně úplně vše, co obchodní manažer musí řešit.
Kniha je ve své podstatě manuálem, který je plný rad a tipů pro konkrétní situace, které zažívá každý manažer, jenž vede tým obchodníků. Najdete tu spoustu inspirace, jak věci dělat jinak a lépe. Obsahuje vlastně úplně vše, co obchodní manažer musí řešit.
Autor:
695 Kč
vč. DPH
Skladem (Doručíme do 2 dnů)
O čem je kniha?
Pro koho je kniha?
Pro manažery a vedoucí
Pro manažery a vedoucí call center
Pro ředitele a majitele firem
S čím vám kniha pomůže?
Mít samostatný tým a zvýšit jeho výsledky
Hledat nové lidi do týmu a vést pohovory
Nastavit si vlastní systém práce, abyste měli čas na to důležité
Knihu pro vás napsal
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Další knihy
- Doprava zdarma
495 Kč
V knize najdete návod procesu prodeje od začátku do konce vše s praktickými příklady z dlouholeté praxe.
Skladem
- Doprava zdarma
290 Kč
48 úvah o prodeji, motivaci a životě, kterými se řídím a které vás posunou.
Skladem
- Online doručení
595 Kč
Dejte profesi obchodníka pevné základy. Konkrétně a prakticky.
- Online doručení
499 Kč
Dejte profesi obchodníka pevné základy. Konkrétně a prakticky.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.