...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Prodejní manuál na míru

Prodejní manuál na míru

Prodejní manuál na míru přinese nejenom obchodní výsledky, ale také sjednotí a udrží vaše firemní know how a každý v týmu bude vědět, co a jak má dělat – a to i nováčci. Manuál vám ušetří čas, který můžete věnovat důležitým obchodním aktivitám. Sestavení předchází důkladná analýza a hloubková konzultace. Dopad manuálu průběžně vyhodnocujeme a školíme váš tým v jeho správném využívání.

Prodejní manuál na míru přinese nejenom obchodní výsledky, ale také sjednotí a udrží vaše firemní know how a každý v týmu bude vědět, co a jak má dělat – a to i nováčci. Manuál vám ušetří čas, který můžete věnovat důležitým obchodním aktivitám. Sestavení předchází důkladná analýza a hloubková konzultace. Dopad manuálu průběžně vyhodnocujeme a školíme váš tým v jeho správném využívání.

139 000 Kč bez DPH

manual-na-miru2
prodejni-manual-petr
prodejni-manual-miro

Přiveďte do firmy řád

Máte už dost popsaných papírů nejrůznějších strategií, které vám už léta leží v šuplíku?

Naše prodejní manuály nejsou jen dalším dokumentem v haldě těch ostatních. Jsou praktickým a důležitým prvkem firem. Každý náš manuál je pečlivě vytvořen na základě analýzy, konzultací, mystery shoppingu a našimi specialisty přizpůsoben přesně vašemu byznysu.

Manuál je vaším průvodcem pro všechny situace s jasnými řešeními a přináší výsledky.

Manuál dostanete ve fyzické podobě, jako PDF a v interaktivním Miro boardu. Bude k dispozici všem členům vaší firmy, aby ho měli po ruce, kdykoli potřebují. Naše školení zajistí, že ho všichni budou ovládat a mohou ho v praxi vyzkoušet i s naším týmem. A nezapomeneme ani na jeho pravidelné aktualizace, abyste měli vždy nejnovější know-how.

Na co všechno získáte řešení

Prodejní komunikace s klienty

Dozvíte se, jak vést hovory přirozeně a tak, aby si klient odnesl to, co opravdu potřebuje.

Jak prodat "když se jen dívá"

Zjistíte, jak oslovit zákazníka a začít prodejní komunikaci a to i v případě když se "jen dívá"

Argumentace vyšší ceny

Sepsanými argumenty zvládnete odrazit námitky na vyšší cenu.

Předcházení námitkám

Naučíte se, jak vést rozhovory tak, abyste předešli námitkám.

Získání důvěry

Zjistíte, jak komunikovat během schůzek (i mimo ně) tak, abyste získali potřebnou důvěru od vašeho zákazníka.

Strategie up-sellu a cross-sellu

Dozvíte se, jak aplikovat strategii up-sellů a cross-sellu a to zcela přirozeně a tzv. konzultativním stylem.

Komunikace obchodníků

Dozvíte se, jak se vyhnout otřepaným frázím typu "Dobrý den, jak vám mohu pomoci?" a zjistíte, jak interagovat se zákazníkem tak, abyste přinášeli hodnotu do celé prodejní komunikace.

Cesta pro zaujetí zákazníka

Ukážeme vám cestu, jak zaujmout zákazníka, aby si sám uvědomil skutečnou hodnotu produktu.

Řešení konfliktů

Pomůžeme vám řešit konflikty takovým způsobem, abyste neztratili zákazníky a naopak upevnili vztah.

Jak probíhá příprava manuálu

K vytvoření manuálu vede celý proces aktivit, které jsou klíčové:

Úvodní schůzka: na samém začátku společně probereme možnosti a vaše očekávání.

Analýza: pro důkladnou přípravu je důležitá analýza vaší firmy, obchodního týmu a vašich nastavených procesů. To vše nám bude sloužit jako podklad pro vytvoření strategických kroků.

Mystery shopping: pro účinnost manuálu prověříme i denní fungování obchodu v terénu.

Vyhodnocování: k tomu, abychom zjistili funkčnost manuálu budeme vše průběžně vyhodnocovat a podle potřeby i případně měnit.

Proškolení: díky důkladnému proškolení vašeho týmu v používání manuálu zajistíme to, že manuál bude mít skutečný dopad na vaše výsledky.

Zhodnocení: na konci naší spolupráce opět zanalyzujeme fungování týmu a zjistíme reálný dopad manuálu na vaše obchodní výsledky.

Kompletní realizace od úvodní schůzky až po proškolení a revizi manuálu bývá v průměru měsíc a půl. Celková doba se odvíjí od povahy vašeho byznysu a časových možností.

prodejni-manual-detail
sales-script-prospirio
prodejni-manual7
prodejni-manual8