...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Prodejní manuál na míru

Prodejní manuál na míru

Sestavený prodejní manuál na míru přinese do vaší firmy obchodní výsledky, sjednotí a udrží vaše firemní know how a každý v týmu díky němu bude vědět, co má dělat (i nový člen týmu), a tím vám bude šetřit čas na důležité aktivity a finance. Aby mohl vzniknout, předchází mu analýza, konzultace, samotná příprava manuálu, průběžné vyhodnocování a proškolení týmu.

Sestavený prodejní manuál na míru přinese do vaší firmy obchodní výsledky, sjednotí a udrží vaše firemní know how a každý v týmu díky němu bude vědět, co má dělat (i nový člen týmu), a tím vám bude šetřit čas na důležité aktivity a finance. Aby mohl vzniknout, předchází mu analýza, konzultace, samotná příprava manuálu, průběžné vyhodnocování a proškolení týmu.

139 000 Kč bez DPH

manual-na-miru2
prodejni-manual9
prodejni-manual-miro

Přiveďte do firmy řád

Prodejní manuál je díky analýze, konzultaci, mystery shoppingu, samotné přípravě manuálu našimi specialisty a průběžným vyhodnocováním vytvořený na míru vaší firmě, kterou následně i proškolíme. Proto naše manuály nekončí v šuplíku, ale jsou důležitým článkem firmy. Je to manuál, který myslí na různé situace, dá vám na ně jasné řešení, přinese výsledky a zefektivní adaptaci nových lidí. Manuál získáte jak ve fyzické podobě, tak v PDF a v interaktivním Miro boardu, a bude k dispozici celé firmě, aby ho měli pořád k ruce, když bude potřeba. Díky proškolení se ho naučí všichni používat, vyzkouší si to i s námi v terénu a ukážeme vám, jak jej upravovat v rámci času, aby byl vždy aktuální.

Na co všechno získáte řešení

Prodejní komunikace s klienty

Jak vést hovory tak, aby to bylo přirozené, klient si odnesl to, co opravdu ocení a firma měla zajímavější obraty.

Jak prodat "když se jen dívá"

Jak oslovit zákazníka a začít prodejní komunikaci, když “se jen dívá”.

Jak argumentovat vyšší cenu

Argumenty, které odrazí námitky na vyšší cenu.

Předcházení námitkám

Budeme vést rozhovory tak, abychom omezili námitky, nebo vůbec nenastaly.

Získání důvěry

Jak začít schůzku a získat si důvěru.

Upsell a cross sell

Obchodníci, kteří chtějí mít skvělé vztahy s klienty, ale bojí se upsellu a cross-sellu.

Obchodníka jako přínos pro klienta

Vyhneme se zakázaným větám typu “Hezký den, s čím Vám mohu pomoci?” a postavíme obchodní proces tak, kde budou brát zákazníci obchodníka jako přínos.

Cesta pro zaujetí zákazníka

Vytvoříme cestu, jak zaujmout zákazníka, aby si uvědomil skutečnou hodnotu produktu.

Řešení konfliktů

Pomůžeme řešit konflikty takovým způsobem, abychom neztratili zákazníky a naopak upevnili vztah.

Jak probíhá příprava manuálu

K vytvoření prodejního manuálu vede proces aktivit, které jsou nezbytné k jeho vytvoření. Vytvořením prodejního manuálu to ale nekončí.

Začneme úvodní schůzkou, kde probereme veškeré možnosti.

Následně zanalyzujeme vaši firmu a váš obchodní tým. Vyplníte nám vstupní analýzu, která nám bude sloužit jako podklad pro poznání vašeho byznysu, tvorbu manuálů a dalších kroků.

Kromě vstupní analýzy využijeme i mystery shoppingu. Jak už se nám několikrát ukázalo, často se naše představy o fungování neshodují s realitou. Proto si vše reálně ověříme, abychom měli detailní výchozí bod pro tvorbu manuálu a třeba objevili další věci, které mohly být doposud skryté.

Během analýzy a tvorby prodejního manuálu na míru budeme mít i společné konzultace a průběžně budeme vše vyhodnocovat, aby to vedlo správným směrem a k dosažení maximálně funkčního manuálu vám na míru.

Samotný prodejní manuál by byl k ničemu bez proškolení. Proto po vytvoření prodejního manuálu na míru proškolíme celý váš tým (a to ideálně onshop), aby mu rozuměli a věděli, jak ho aplikovat v praxi.

Na konci nás čeká zhodnocení a kromě manuálu získáte i zanalyzování týmu.

Kompletní realizace od úvodní schůzky až po proškolení a revizi manuálu bývá v průměru měsíc a půl. Celková doba se odvíjí od povahy vašeho byznysu a časových možností.

prodejni-manual-foto
prodejni-manual-priprava-jan-laibl
prodejni-manual7
prodejni-manual8

Manuál pro vás připraví

Pro maximalizaci výsledků prodejního manuálu na míru na něm pracují 2 specialisté, kteří přináší různé pohledy a díky nim je tak funkční.

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Chcete prodejní manuál na míru?

Od vyšších obchodních výsledků celého týmu vás dělí už jen pár kliknutí. Spojíme se s vámi, domluvíme si konzultaci a zpracujeme pro vás prodejní manuál na míru pro váš tým.

Co si nejvíc chválí majitelé prodejních manuálů

Play Video
jan vlčko

Johnny Wolf

Majitel
Film Legends Museum
icon-man

Dominik Šesták

Operátor
Conectart ČEZ

Školení ohledně mapy hovoru s Filipem Soukupem a Ladou bylo super! Moc jsme si ho užili a spoustu si toho odnesli. Celý den byl super! Děkujeme!

Zobrazit celou referenci
Daniela Jurašíková

Daniela Jurašíková

Manažerka
Asistentka CZ

Při naší práci virtuálních asistentek je velmi důležité působit profesionálně ale zároveň ne strojově. Honza, Petr a další z týmu KP nám nejenom pomohli vytvořit call scripty, které působí přirozeně, ale díky důkladnému dotazování na obsah naší práce nás byli schopni připravit i na budoucí námitky, konflikty a sdělili nám, jak s nimi pracovat. Žádný z úkolů, které pro naše klienty řešíme, není stejný, ale díky školení a pomoci od kluků víme, jak je řešit efektivně a jak z nich vytvářet procesní manuály pro budoucí řešení podobných situací.

Zobrazit celou referenci
marek-cernohorsky

Marek Černohorský

Manažer
BezPlýtvání.cz

Díky spolupráci s KP jsme si konečně dali dohromady prodejní manuál. Ať už obsahově – díky změnám na trhu, tak hlavně formou, aby se nám dařilo snadno udržovat aktuální a hlavně funkční script pro prodej našimi obchodníky. Po tréninkách sales scriptu s našimi OZ se nám podařilo zvýšit úspěšnost prodeje o 10 % již od následujícího měsíce.

Zobrazit celou referenci

Časté dotazy a odpovědi

Lze aktualizovat manuál v čase?

Je to nezbytné pro udržení aktuálnosti a funkčnosti. Formou konzultací a prací v terénu ho aktualizujeme.

Je možné rozšířit prodejní manuál i o telefonní manuál?

Jistě

Pro kolika četný tým dává prodejní manuál smysl?

Není to o počtu, ale o celé prodejní strategii. Měla by ho mít každá firma, pokud komunikuje se zákazníkem a to i e-shop, který upselluje nebo má zákaznickou linku.

Jak dlouho trvá vypracování prodejního manuálu?

Záleží na každém byznysu a vašem čase. Průměrně ho máme do 1,5 měsíce hotový včetně finální revize.

Lze částku rozdělit?

Ano, a to vždy. Prvně se platí záloha 50 % a následně doplatek.

Je to vhodné pro B2B i B2C?

Ano, v B2C pro pultový prodej, shopy, restaurace, kavárny, showroomy, zákaznická péče, reklamační oddělení. V B2B pro prodej FMSG, prodej velkých řešení na delší dobu s více rozhodovateli, prodej do korporátních firem, prodej živnostníkům.

Je možné získat i telefonní manuál?

Jistě.

Chcete více?

Workshopy

Praktické workshopy orientované na obor účastníka a jeho konkrétním situacím z byznysu.

Online kurzy

Know how, které můžete čerpat kdykoliv a kdekoliv formou videolekcí nebo přiložených materiálů navíc.

Workshop na míru

Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Manuál na míru

Od zlepšení obchodních dovedností a zvýšení výsledků v týmu vás dělí jen vyplnění tohoto formuláře a pár kliknutí. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme, probereme všechny možnosti a další postup.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Nezávazná konzultace

Na schůzce probereme vaši aktuální situaci a návrhy možných řešení, které budou dávat smysl a hlavně povedou k vašim cílům. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme a domluvíme si termín.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.