...
Nejbližší workshop:
7 900 Kč
bez DPH

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Libor Zinkaizl

Libor Zinkaizl

Libor se věnuje podnikání přes 25 let a díky jeho dlouholetým zkušenostem pomáhá majitelům firem a top managementu dosahovat lepších výsledků, díky svým zkušenostem v oblastí strategického řízení firem a rozvoje obchodu. Na firmy nahlíží komplexně z pohledu obchodu, procesů a úrovně řízení lidí. Díky tomu dokáže doporučit a implementovat ta nejúčinnější řešení a firmy se opět rozbíhají a přináší výsledky. Působil ve firmách Just, Tiktokuj, Allianz, ČEZ, Generali, PrintPartners a dalších.

Specializace
Tvorba strategií a plánů
Revize a nastavování procesů
Předcházení osobnímu vyhoření

250+ majitelů a ředitelů

proškolil

1 000+ hodin

koučinku poskytl

Libor se věnuje podnikání přes 25 let a díky jeho dlouholetým zkušenostem pomáhá majitelům firem a top managementu dosahovat lepších výsledků, díky svým zkušenostem v oblastí strategického řízení firem a rozvoje obchodu. Na firmy nahlíží komplexně z pohledu obchodu, procesů a úrovně řízení lidí. Díky tomu dokáže doporučit a implementovat ta nejúčinnější řešení a firmy se opět rozbíhají a přináší výsledky. Působil ve firmách Just, Tiktokuj, Allianz, ČEZ, Generali, PrintPartners a dalších.

Specializace
Tvorba strategií a plánů
Revize a nastavování procesů
Předcházení osobnímu vyhoření

250+ majitelů a ředitelů

proškolil

1 000+ hodin

koučinku poskytl

Libor zvýší výsledky i vám

Během 25 let, co Libor působil napříč různými firmami, obory a velikostmi firem, má mnoho zkušeností a velký přehled o trhu. Často ho firmy poptávají na revizi své byznysové strategie, změnu řízení svých obchodních týmů, rozvoj leadershipu, hledání nových příležitostí na trhu, roztlačení nových projektů, time managementu nebo zefektivnění procesů. Firma je i o lidech, proto můžete navázat i na téma snižování fluktuace a vytvoření středního managementu tak, aby vše fungovalo. S Liborem se můžete potkat v rámci dlouhodobé spolupráce nebo konzultace, kde vám poradí a získáte konkrétní návody a řešení.

Domluvit si konzultaci

Chci workshop na míru

Chci dlouhodobou spolupráci

Nejbližší workshopy

Zefektivnění procesů ve firmě, dosahování výsledků a vedení úspěšné a zdravé firmy. Témata, která ředitele a majitele firem často pálí a na které dostanete odpověď.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

5 900 Kč

bez DPH

Zefektivnění procesů ve firmě, dosahování výsledků a vedení úspěšné a zdravé firmy. Témata, která ředitele a majitele firem často pálí a na které dostanete odpověď.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

5 900 Kč

bez DPH

Poslední články

Situace na trhu je teď hodně různorodá a pro některé firmy nebude jiná možnost než se spojit s jinou firmou, ...
Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů. V dnešní uspěchané době orientované ...
4 návyky efektivních lidí, které najdete u úspěšných leaderů. Díky sebeřízení a určení priorit budete plní energie a udržíte si nadhled v byznysu.

Libor Zinkaizl v médiích

22.6.2022
Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů, říká Libor Zinkaizl. V dnešní uspěchané době orientované na vydělávání peněz a hromadění hmotných statků jsme si práci dali na první místo a úplně jsme zapomněli, že jsme součástí přírody a jejích cyklů, které naprosto ignorujeme.

Další specialisté Každý Prodává

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Lada Laiblová

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Filip Soukup

Specialista na obchod, business development a startupy

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.