...
📅 Vypsali jsme pro vás

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Lenka Pechrová

Lenka Pechrová

Lenka se přes 19 let věnuje uvádění značek na trh, marketingu, B2B, obchodu a také má bohaté zkušenosti s vedením poboček nadnárodních společností. Během své kariéry si vyzkoušela práce na nejnižších pozicích, ze kterých postupně profesně vyrostla až k vrcholnému managementu. Může tak nabídnout širokou škálu zkušeností a dovedností, které se budou hodit ve vaší firmě. Úkoly dokáže vnímat z různých úhlů pohledu a vidět je v souvislostech s ostatními procesy ve společnosti, což je velmi cenná dovednost. K jejím dalším silným stránkám patří plánování, analyzování, nastavování obchodních a marketingových strategií, identifikace jednotlivých kroků ke zdárnému dosažení stanovených cílů.

Během své pracovní historie se věnovala například marketingové podpoře baterií VARTA nebo uváděla na trh značku REMINGTON, která se během několika let stala jedničkou ve vybraných kategoriích (podle průzkumu trhu GfK). Vedla obchodní, marketingové i finanční týmy a dohlížela na milionové rozpočty. Od roku 2021 také rozvíjí vlastní obchodní značku.

Specializace
Marketingové a business strategie
Identifikace obchodních příležitostí a vyjednávání o obchodních podmínkách
Vyhledávání řešení v krizových situacích

1 mio+ spokojených uživatelů

dodávaných výrobků na trh

o 12 % vyšší marže

díky vyjednávání a analýzám trhu

Lenka se přes 19 let věnuje uvádění značek na trh, marketingu, B2B, obchodu a také má bohaté zkušenosti s vedením poboček nadnárodních společností. Během své kariéry si vyzkoušela práce na nejnižších pozicích, ze kterých postupně profesně vyrostla až k vrcholnému managementu. Může tak nabídnout širokou škálu zkušeností a dovedností, které se budou hodit ve vaší firmě. Úkoly dokáže vnímat z různých úhlů pohledu a vidět je v souvislostech s ostatními procesy ve společnosti, což je velmi cenná dovednost. K jejím dalším silným stránkám patří plánování, analyzování, nastavování obchodních a marketingových strategií, identifikace jednotlivých kroků ke zdárnému dosažení stanovených cílů.

Během své pracovní historie se věnovala například marketingové podpoře baterií VARTA nebo uváděla na trh značku REMINGTON, která se během několika let stala jedničkou ve vybraných kategoriích (podle průzkumu trhu GfK). Vedla obchodní, marketingové i finanční týmy a dohlížela na milionové rozpočty. Od roku 2021 také rozvíjí vlastní obchodní značku.

Specializace
Marketingové a business strategie
Identifikace obchodních příležitostí a vyjednávání o obchodních podmínkách
Vyhledávání řešení v krizových situacích

1 mio+ spokojených uživatelů

dodávaných výrobků na trh

o 12 % vyšší marže

díky vyjednávání a analýzám trhu

Lenka zvýší výsledky i vám

Nejčastěji pomáhá klientům s:

  • Analýzou současného stavu společnosti či podnikání, nalezení slabých míst a návrh na jejich odstranění.
  • Vyhledáním konkurenčních výhod a příležitostí k růstu.
  • Kontrolou správného zacílení, oslovení nových skupin potenciálních zákazníků.
  • Nastavením strategií, jejich rozkouskování do jednotlivých kroků a dohled nad plněním cílů.
  • Revizí hrubé marže a v případě potřeby vypracování postupu k jejímu zvýšení.
  • Poradenstvím při výběru obchodních partnerů, distribučních kanálů či nastavení obchodních podmínek spolupráce.
  • Delegováním celých projektů či jejich dílčích částí do mých rukou.

Domluvit si konzultaci

Chci dlouhodobou spolupráci

Další specialisté Každý Prodává

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Lada Laiblová

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6213 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.