...
⭐ NOVINKA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Lada Laiblová

Lada Laiblová

Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na team leadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích je schopna pomoci i dalším firmám se zákaznickou péčí jak na prodejně, po telefonu, e-mailu, tak i na chatu nebo vybudováním call centra.

Naučí vás, jak vytrénovat lidi, aby se drželi prodejních manuálů, ale zároveň uměli vhodně improvizovat a díky tomu působili přirozeně. Stejně tak vám může pomoci v motivaci vašeho týmu tak, aby je to bavilo, chodili rádi do práce a přinášelo to výsledek. V tuto chvíli se ve firmách podílí na nastavování procesů, vytváření manuálů, materiálů a zefektivňování zákaznických péčí. Za svou kariéru pomáhala například v O2 Czech Republic, Equa bank, Extéria, Channel Partners, E-ON, Conectart a dalších firmách.

Specializace
Zákaznická péče a prodej
Tvorba a inovace telefonních manuálů
Nastavování postoje operátorů a obchodníků pro upsell

3 000+ obchodníků
a operátorů

proškolila

26 000+ spokojených zákazníků

získala na lince

Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na team leadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích je schopna pomoci i dalším firmám se zákaznickou péčí jak na prodejně, po telefonu, e-mailu, tak i na chatu nebo vybudováním call centra.

Naučí vás, jak vytrénovat lidi, aby se drželi prodejních manuálů, ale zároveň uměli vhodně improvizovat a díky tomu působili přirozeně. Stejně tak vám může pomoci v motivaci vašeho týmu tak, aby je to bavilo, chodili rádi do práce a přinášelo to výsledek. V tuto chvíli se ve firmách podílí na nastavování procesů, vytváření manuálů, materiálů a zefektivňování zákaznických péčí. Za svou kariéru pomáhala například v O2 Czech Republic, Equa bank, Extéria, Channel Partners, E-ON, Conectart a dalších firmách.

Specializace
Zákaznická péče a prodej
Tvorba a inovace telefonních manuálů
Nastavování postoje operátorů a obchodníků pro upsell

3 000+ obchodníků
a operátorů

proškolila

26 000+ spokojených zákazníků

získala na lince

Lada zvýší výsledky i vám

Díky postupnému růstu si Lada prošla různými pozicemi, a proto dokáže skvěle poradit každému

  • v call centru například jak z nepříjemného zákazníka udělat příjemného, a díky tomu ho neztratit a ideálně z něj udělat věrného zákazníka s potenciálem dalšího doprodeje,
  • na online zákaznické péči například vytváří e-mailové šablony, které na první pohled nalákají a nevylekají, a také systém práce s chatem tak, aby každý zákazník dostal odpověď hned,
  • na prodejně například jak vhodně zjišťovat potřeby zákazníka a dojít k tomu, aby si uvědomil i skryté potřeby.

Ví, co funguje a jak komunikovat se zákazníky. Proto má na svém kontě přes 500 vytvořených telefonních a prodejních manuálů. Ví, jak vést lidi z pozice manažera call centra, dokáže poradit a ukázat nové přístupy i interním trenérům, namotivovat a posunout výsledky u operátorů a prodejců nebo poradí, jak vybudovat nové call centrum či další oddělení. Často si Ladu zvou na interní workshopy na míru, konzultace nebo je možné se potkat v rámci dlouhodobé spolupráce.

Domluvit si konzultaci

Chci workshop na míru

Chci dlouhodobou spolupráci

Nejbližší workshopy

Techniky k rychlému domluvení schůzek po telefonu, které fungují a zvládne je aplikovat každý. Pro maximalizaci výsledku získáte i strukturu hovoru na míru.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

5 900 Kč

bez DPH

Techniky k rychlému domluvení schůzek po telefonu, které fungují a zvládne je aplikovat každý. Pro maximalizaci výsledku získáte i strukturu hovoru na míru.

Nejbližší termíny:

Další termín připravujeme

5 900 Kč

bez DPH

Poslední články

Příležitost k získávání nových zákazníků by si neměl nikdo nechat ujít, nicméně ti co nemají live chat na webu, tak ...
Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Často se v call centrech setkávám s takovým nešvarem, kdy se operátoři i obchodníci staví do pozice odpovídatele místo toho, ...

Další specialisté Každý Prodává

Petr Bernadič

CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Filip Soukup

CSO | Specialista na obchod a business development

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6648 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.