...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Lada Laiblová

Lada Laiblová

Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na team leadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích napříč call centrem je schopna pomoci i dalším firmám. Naučí vás, jak vytrénovat lidi, aby se drželi telefonního manuálu, ale zároveň uměli vhodně improvizovat a díky tomu působili přirozeně. Stejně tak vám může pomoci v motivaci vašeho týmu tak, aby je to bavilo, chodili rádi do práce a přinášelo to výsledek. V tuto chvíli se ve firmách podílí na nastavování procesů a poskytuje konzultace v call centrech. Za svou kariéru pomáhala například v O2 Czech Republic, Equa bank, Extéria, Channel Partners, E-ON, Plynule.cz a dalších firmách.

Specializace
Tvorba a inovace telefonních manuálů
Nastavování mindsetu operátorů a obchodníků
Nastavení call centra a zákaznické linky

3 000+ operátorů

proškolila

26 000+ spokojených zákazníků

získala na lince

Lada začínala jako operátorka před 15 lety na oddělení zajišťující spokojenost, následovalo retenční oddělení, kde prodávala zákazníkům již bez zájmu, postoupila na team leadera až se vypracovala na manažera call centra a vytvářela nová oddělení. Díky své dlouholeté zkušenosti na různých pozicích napříč call centrem je schopna pomoci i dalším firmám. Naučí vás, jak vytrénovat lidi, aby se drželi telefonního manuálu, ale zároveň uměli vhodně improvizovat a díky tomu působili přirozeně. Stejně tak vám může pomoci v motivaci vašeho týmu tak, aby je to bavilo, chodili rádi do práce a přinášelo to výsledek. V tuto chvíli se ve firmách podílí na nastavování procesů a poskytuje konzultace v call centrech. Za svou kariéru pomáhala například v O2 Czech Republic, Equa bank, Extéria, Channel Partners, E-ON, Plynule.cz a dalších firmách.

Specializace
Tvorba a inovace telefonních manuálů
Nastavování mindsetu operátorů a obchodníků
Nastavení call centra a zákaznické linky

3 000+ operátorů

proškolila

26 000+ spokojených zákazníků

získala na lince

Lada zvýší výsledky i vám

Díky postupnému růstu si Lada prošla všemi pozicemi napříč call centrem, proto dokáže skvěle poradit každému v něm. Ví, co funguje po telefonu a jak komunikovat se zákazníky, proto má na svém kontě přes 500 vytvořených telefonních manuálů. Ví, jak vést lidi z pozice manažera call centra, dokáže poradit a ukázat nové přístupy i interním trenérům nebo poradí, jak vybudovat nové call centrum či další oddělení. Často si Ladu zvou na interní workshopy na míru, konzultace nebo je možné se potkat v rámci dlouhodobé spolupráce.

Chci spolupracovat s Ladou:

Chci workshop na míru

Poslední články

Často se v call centrech setkávám s takovým nešvarem, kdy se operátoři i obchodníci staví do pozice odpovídatele místo toho, ...

Další specialisté Každý Prodává

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Jakub Zamazal

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.