...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jan Laibl

Jan Laibl

Honza má za sebou více jak 18letou zkušenost z obchodu, kdy jeho první kroky vedly k prodeji reklamy, kde zjistil, že trénovat na zákaznících je drahé. Od té doby na sobě pracuje a předává své dlouholeté know how a zkušenosti dalším obchodníkům. Kromě obchodu kráčí i na vlně podnikání a řízení svých 8 firem, kde jednou z nich je právě Každý Prodává. Tu spoluzaložil s Petrem Bernadičem, se kterým sdílel stejné hodnoty a touhu zvýšit kulturu obchodu. Díky dlouholetým zkušenostem z podnikání můžete s Honzou navázat i na téma strategického managementu firmy a osobního rozvoje. Za svou kariéru pomohl s obchodem v Alza.cz, Equa bank, ČEZ, Sykora kuchyně, Zoot, O2 Czech Republic a dalších firmách.

Specializace
Tvorba obchodních strategií
Zvyšování aktivit a prodejů v obchodním týmu
Sebezdokonalování a sebekoučink

18 000+ obchodníků

proškolil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Honza má za sebou více jak 18letou zkušenost z obchodu, kdy jeho první kroky vedly k prodeji reklamy, kde zjistil, že trénovat na zákaznících je drahé. Od té doby na sobě pracuje a předává své dlouholeté know how a zkušenosti dalším obchodníkům. Kromě obchodu kráčí i na vlně podnikání a řízení svých 8 firem, kde jednou z nich je právě Každý Prodává. Tu spoluzaložil s Petrem Bernadičem, se kterým sdílel stejné hodnoty a touhu zvýšit kulturu obchodu. Díky dlouholetým zkušenostem z podnikání můžete s Honzou navázat i na téma strategického managementu firmy a osobního rozvoje. Za svou kariéru pomohl s obchodem v Alza.cz, Equa bank, ČEZ, Sykora kuchyně, Zoot, O2 Czech Republic a dalších firmách.

Specializace
Tvorba obchodních strategií
Zvyšování aktivit a prodejů v obchodním týmu
Sebezdokonalování a sebekoučink

18 000+ obchodníků

proškolil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Honza zvýší výsledky i vám

Za 18 let, kdy se Honza pohybuje v obchodě a v pozici majitele několika firem, se více posunul do strategičtější role a rád pomáhá s dosahováním vyšších obchodních výsledků, vedením a nastavováním procesů v celých firmách. Nejčastěji formou dlouhodobé spolupráce, kde celou firmu zanalyzujeme od strategie a obchodního modelu, přes procesy a vedení, až k cestě zákazníka a práce obchodního týmu. Na základě vstupních dat navrhneme společné kroky, díky kterým dosáhneme stanovených cílů. Nejčastěji díky společným workshopům, konzultacím, výjezdům za zákazníky, manuálům a dalším aktivitám.

Těmto firmám Honza přinesl výsledky díky dlouhodobé spolupráci:
Případová studie se společností BezPlýtvání.cz
Případová studie se společností Extéria
Případová studie se společností Iframix


Chci dlouhodobou spolupráci

Poslední články

Dnes jsem se zaměřil na budování týmu. Co je nejdůležitější a čemu se naopak vyvarovat? Vybudování nového týmu nebo rozšíření ...
Jste například majitel firmy a přemýšlíte, kde děláte chybu nebo jste teď v pozici, kdy teprve s budováním obchodního týmu ...
Nemusíte dělat hodně aktivit, ale dělejte je chytře.  Jak má vypadat časový plán obchodníka a kolik hodin by měl obchodník ...

Jan Laibl v médiích

23.8.2021
Sám na začátku Honza hledal ty nejlepší obchodníky a sledoval, jak prodávají. Když zjistil, že je důležité pracovat nejen s dovedností, ale také s hlavou, začalo se mu raketově dařit. Zažil i moment, kdy se cítil jako mistr světa, založil firmu a zkrachoval.
01.6.2015
Náš zákazník náš pán. Tohle slovní spojení musí znát každý, kdo se pohybuje ve světě obchodu. Co to ale vlastně znamená v praxi? V článku popisuje, jak zjistit reálné potřeby zákazníka, pro co nejefektivnější servis.
07.8.2015
Rozhovor s Honzou přináší mnoho myšlenek, z nichž se Jirkovi Rosteckému nejvíce líbila ta o tvorbě partnerství, které má podle něj v dnešní době obrovský smysl. Co tím Honza myslel a proč partnerství tvořit? Také se dozvíte jak zkrachoval a co za tím stálo.

Další specialisté Každý Prodává

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Jakub Zamazal

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Lada Laiblová

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.