...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jan Laibl

Jan Laibl

Ten, kdo dělá obchod, tak s velkou pravděpodobností na Honzu nebo jeho podcast #janicnechci narazil. Od té doby se Honza posunul do strategické úrovně, kdy spoluvlastní a řídí 8 firem v rámci holdingu. Jeho více jak 18leté zkušenosti z obchodu a z řízení firem v rámci našich spoluprací s klienty využívá a pomáhá tak firmám ke zvyšování obchodních výsledků, s tvorbami a inovacemi byznysových strategií a majitelům ke strategickému řízení firem. Spolupracoval a pomáhal v plnění byznysových cílů v nejrůznějších firmách, různých velikostí i obratů.

Mohli jste na Honzu narazit například v Alza.cz, Equa bank, ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, O2 Czech republic, Just, Pedro a dalších firmách.

Specializace
Tvorba strategií pro plnění byznysových cílů
Strategické řízení firem
Zvyšování prodejů v obchodním týmu

180+ obchodních strategií

vytvořil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Ten, kdo dělá obchod, tak s velkou pravděpodobností na Honzu nebo jeho podcast #janicnechci narazil. Od té doby se Honza posunul do strategické úrovně, kdy spoluvlastní a řídí 8 firem v rámci holdingu. Jeho více jak 18leté zkušenosti z obchodu a z řízení firem v rámci našich spoluprací s klienty využívá a pomáhá tak firmám ke zvyšování obchodních výsledků, s tvorbami a inovacemi byznysových strategií a majitelům ke strategickému řízení firem. Spolupracoval a pomáhal v plnění byznysových cílů v nejrůznějších firmách, různých velikostí i obratů.

Mohli jste na Honzu narazit například v Alza.cz, Equa bank, ČEZ, E.ON, Freelo, Benu, Shoptet, Zoot, O2 Czech republic, Just, Pedro a dalších firmách.

Specializace
Tvorba strategií pro plnění byznysových cílů
Strategické řízení firem
Zvyšování prodejů v obchodním týmu

180+ obchodních strategií

vytvořil

50+ obchodních týmů

pomohl vybudovat

Honza posune i vaši firmu a její výsledky

Za 18 let, kdy se Honza pohybuje v obchodě a v pozici majitele několika firem, rád pomáhá s dosahováním vyšší ziskovosti, vyšších obchodních výsledků, vedením a nastavováním procesů v celých firmách. Nejčastěji formou dlouhodobé spolupráce, kde celou firmu zanalyzujeme od strategie a obchodního modelu, přes procesy a vedení, až k cestě zákazníka a práci obchodního týmu. Na základě vstupních dat navrhneme společné kroky, díky kterým dosáhneme stanovených cílů. Nejčastěji díky společným workshopům, konzultacím, výjezdům za zákazníky, manuálům a dalším aktivitám.
Chci dlouhodobou spolupráci

Co říkají klienti o specialistovi

stepan karoch

Štěpán Karoch

CSO
Shoptet

Na závěr úspěšného Q2 jsme si v rámci Shoptet Sales academy exkluzivně pozvali legendu sales mentoringu v ČR Honzu Laibla a navázali na náš první workshop, který pro nás Honza dělal před čtyřmi lety ještě za časů, kdy měl Shoptet 40 lidí a seděli jsme v rodinných kanclících na Francouzské. Prošli jsme toho opravdu hodně, od běžné argumentace až po témata jako mentální hygiena a motivace obchodníka. Honzo díky, náš obchodní arzenál je ready na Q3!

Zobrazit celou referenci
pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní a technický ředitel
Iframix

S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Každý Prodává byla ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob workshopů a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!

Zobrazit celou referenci
ondrej wittek

Ondřej Wittek

Obchodní manažer
SCHÖCK

Honza je 100% profesionál ve svém oboru. Byl u nás ve firmě na školení a po tom, co jsme mu řekli pár základních informací o našem produktu, nám předvedl, jak správně informace využít. Ukázal nám, jak z nich udělat otázky na klienta a jak je použít v procesu prodeje. Po tomto otvíráku všichni zúčastnění viděli, že se mají od Honzy co naučit. Co na mě zapůsobilo nejvíce, je Honzova otevřenost, praktičnost a nakonec jeho účast přináší do kolektivu dobrou náladu. Spolupracovat s Honzou je vždy dobrá volba!

Zobrazit celou referenci

Poslední články

Metoda SPIN  Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...
Společná vize  Vize, mise, hodnoty jsou často omílanými tématy napříč všemi společnostmi. Kolik z nich je však jasně komunikují zaměstnancům ...
E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že ...

Jan Laibl v médiích

03.6.2022
V kterých situacích musí každý z nás tak trochu prodávat, co je při cestě ke spokojenému životu nejtěžší překonat nebo jak vypadá podle Honzy Laibla spokojený člověk? Tohle všechno a ještě spoustu dalšího se během necelé hodinky dozvíte. A ploutev na to, že nudit se určitě nebudete!
23.8.2021
Sám na začátku Honza hledal ty nejlepší obchodníky a sledoval, jak prodávají. Když zjistil, že je důležité pracovat nejen s dovedností, ale také s hlavou, začalo se mu raketově dařit. Zažil i moment, kdy se cítil jako mistr světa, založil firmu a zkrachoval.
01.6.2015
Náš zákazník náš pán. Tohle slovní spojení musí znát každý, kdo se pohybuje ve světě obchodu. Co to ale vlastně znamená v praxi? V článku popisuje, jak zjistit reálné potřeby zákazníka, pro co nejefektivnější servis.

Další specialisté Každý Prodává

Petr Bernadič

CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod

Filip Soukup

CSO | Specialista na obchod a business development

Lucie Drdová

Obchodní zástupce

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Konzultace

Od zlepšení vašich dovedností a zvýšení výsledků v týmu vás dělí jen vyplnění tohoto formuláře a pár kliknutí. Do 2 pracovních dní se s vámi spojíme, probereme všechny možnosti a další postup.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.