...
⭐ NOVINKA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Eduard Hlava

Eduard Hlava

Přes 20 let se Eduard zabývá automatizacemi, nastavováním procesů a vývojem aplikací. Vytváří jak nové produkty, služby či procesy, tak zlepšuje stávající, které mohou přinést úsporu nákladů, času, zjednodušit tok informací a další. V projektech, které pomáhá klientům realizovat, propojuje obchod, marketing a technologie s vlastním produktem. Kromě své vlastní IT firmy působil i ve státní správě, zná přístup dodavatelů softwarových řešení, ale i stranu zákazníka. Proto dokáže pomoci každé straně v obchodním vztahu. Eduard pomáhal ve společnostech Economia, RetailTrek, JK Machinery, S&T CZ, Grantika České spořitelny a v dalších společnostech.

Specializace
Tvůrce automatizací a integrací
Optimalizace firemních procesů
Tvůrce zadání informačních systémů

200+ webových projektů

pomohl vytvořit

2021 Integromat

Freelance Partner of the Year

Přes 20 let se Eduard zabývá automatizacemi, nastavováním procesů a vývojem aplikací. Vytváří jak nové produkty, služby či procesy, tak zlepšuje stávající, které mohou přinést úsporu nákladů, času, zjednodušit tok informací a další. V projektech, které pomáhá klientům realizovat, propojuje obchod, marketing a technologie s vlastním produktem. Kromě své vlastní IT firmy působil i ve státní správě, zná přístup dodavatelů softwarových řešení, ale i stranu zákazníka. Proto dokáže pomoci každé straně v obchodním vztahu. Eduard pomáhal ve společnostech Economia, RetailTrek, JK Machinery, S&T CZ, Grantika České spořitelny a v dalších společnostech.

Specializace
Tvůrce automatizací a integrací
Optimalizace firemních procesů
Tvůrce zadání informačních systémů

200+ webových projektů

pomohl vytvořit

2021 Integromat

Freelance Partner of the Year

Eduard zvýší výsledky i vám

Eduard za svoji karieru pomohl stovkám firem a projektů, u kterých zvýšil jejich výkon díky zautomatizování procesů zejména těch administrativních a obchodních. Je specialista na integrační platformu Integromat, se kterou umí opravdové zázraky a dokáže chytře propojit různé informační systémy. Ne vždy je nutné pořizovat hned nové systémy, někdy stačí jen ty stávající správně propojit. Podílí se i na tvorbě webových aplikací a vytváření jejich zadání, aby vše šlo hladce a hlavně fungovalo. S Eduardem se můžete potkat na konzultacích nebo v rámci dlouhodobých spoluprací.

Domluvit si konzultaci

Chci dlouhodobou spolupráci

Poslední články

Kde začít?  Ještě než se pustíte do jakékoliv změny, či inovace, je potřeba udělat řádný audit vaší firmy. Jedině tak ...
Je všudypřítomný a neustále se zvyšuje. Útočí na vás ze všech stran. Nepolevuje. Nenechá vás vyspat. A když už na ...

Eduard Hlava v médiích

22.2.2022
Automatizujete dřív než ostatní zautomatizují vás. Automatizace není žádná věda, není to nic, k čemu potřebujete vědecké znalosti. Začít automatizovat může každý, kdo chce. A nejsou k tomu potřeba ani miliony, říká Eduard Hlava.
09.9.2021
Na tomto webu nabízí předpřipravené softwarové roboty a další články a informace pro zájemce o automatizaci obchodních, marketingových a administrativních procesů.
03.9.2021
Co a jak automatizovat a proč? Proč se vlastně Eduard Hlava automatizaci věnuje? Co je podle jeho slov sen každého ředitele firmy? Kde všude Hlava vidí prostor pro zvýšení efektivity či výkonu firem? Jak by se měly firmy na automatizaci připravit? Co vše za automatizací společností stojí?

Další specialisté Každý Prodává

Petr Bernadič

CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Filip Soukup

CSO | Specialista na obchod a business development

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6648 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.