...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Vraťte se při volání zpátky do “hry“

Vraťte se při volání zpátky do “hry“

U cold callingu můžete během hovoru o zákazníka přicházet. Jak obchodní hovory vést? Zkuste odkázat na firmu nebo využijte informace ze začátku hovoru.
U cold callingu můžete během hovoru o zákazníka přicházet. Jak obchodní hovory vést? Zkuste odkázat na firmu nebo využijte informace ze začátku hovoru.

Znáte ty situace, kdy voláte zákazníkovi a během hovoru začnete zaznamenávat, že pomalu, ale jistě zákazníka ztrácíte? Zejména se s tím setkáte u cold callingu. Představujete vaše řešení, jeho výhody… a druhá strana se cítí přehlcená informacemi, které ji už nezajímají a nejraději by hovor ukončila. Jak to zachránit a vrátit zákazníka do hovoru?

Toto zažívají jak začátečníci, tak ostřílení obchodníci, kteří vyřizují několik hovorů denně nebo opakují stále dokola jednu činnost. Stává se, že se sami přistihnou při opakování těch samých věcí pořád dokola nebo je zákazník stále dokola odmítá a konverzace se nikam neposouvá. Pokud toto začnete cítit, musíte začít jednat. Je potřeba mít vždy připraveno něco, jak vrátíte zpátky do hovoru energii.

Sám se občas v podobných situacích ocitnu. V situaci, kdy cítím, že se dostávám do slepého bodu, ve kterém se nemám čeho chytit a na co se zeptat nebo jak argumentovat. V tu chvíli, pokud je to možné, se odkazuji na firmu, ve které zákazník pracuje. „Pane Nováku, teď mi došlo, že jsem poblíž vás nedávno pracoval s někým z vašeho okolí. Jste ve firmě XY už dlouho?“ Tímto krokem můžete zamezit jeho ztrátu a vrátíte ho zpět. 

V případě, že nemůžete využít první tip, tak se odkažte na informaci, kterou vám zákazník řekl na začátku. Zastavte hovor a řekněte „Pane Nováku, teď mě napadá… Vy jste na začátku říkal, že už u vás někdo byl. Jak jste to vyřešili? Jak to fungovalo?“ A pokuste se vrátit se zákazníkem k něčemu, co je mu známé. Hlavně, aby pořád neposlouchal to samé dokola, co mu prezentujete vy.  A pak se lépe nahodíte do struktury hovoru.

Doufám, že vám tyto tipy na resuscitování hovoru pomůžou, případně doražte na workshop, kde to blíže řešíme a trénujeme, nebo na konzultaci

Přeji plno vydařených obchodů

Jakub Zamazal 

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Často se v call centrech setkávám s takovým nešvarem, kdy se operátoři i obchodníci staví do pozice odpovídatele místo toho, ...
S reakcí "nemám zájem" se setkal nejeden obchodní zástupce či pracovník call centra. Jak by se měli obchodníci s touto námitkou po telefonu vypořádat?

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.