...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Věčný začátečník nic neprodá

Věčný začátečník nic neprodá

Začátky jako obchodní zástupce nejsou lehké. Je potřeba akce. Pusťte se do telefonování a prodávání ihned. Jen tak získáte nové klienty.
Začátky jako obchodní zástupce nejsou lehké. Je potřeba akce. Pusťte se do telefonování a prodávání ihned. Jen tak získáte nové klienty.

Obchodník teoretik. Někdo, na koho narážím po celou dobu svého působení, ať už jako operátor a obchodník, nebo v pozici trenéra obchodních dovedností a volání po telefonu. Někdo, koho baví telefonování jen teoreticky, ale k akci už se nedostane.

Řeč je o věčných začátečnících. Lidé, kteří si dělají hodně poznámek, pilují telefonní manuály, shánějí spoustu knížek… Když se ale potkáme za měsíc, za dva po skončení akce, tak jsou pořád tam, kde byli. Stále se necítí dost dobří a chtějí něco ladit. 

Pro ty z vás, kteří jste se v tom našli, bych vám doporučil jít do toho po hlavě a nečekat až budete nejlepší. Zvedněte telefon a začněte. „Pane Nováku, já jsem Jakub Nový. Otvírám si tady u vás nové elektro a potřebuji nové zákazníky. Myslíte, že byste se mohl ke mně přijít podívat, jestli se vám něco nebude líbit?“ 

Pokud příště budete váhat nad tím, zda je váš telefonní manuál dost dobrý, jestli umíte dost reakcí na námitky, tak na nic nečekejte. Zvedněte telefon, vytočte číslo a řekněte zákazníkovi, tak jak to je. „Jsem nový a hledám nové zákazníky. Můžeme to spolu zkusit?“ I takhle jednoduše to jde udělat a ve spoustě případu to takhle i funguje. A co fungovalo za jednoduchou větu vám? 

Hodně získaných klientů

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
Chybné chápání  Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
Jak tedy nastavit náborový proces tak, aby efektivně fungoval, i když se zvýší počet kandidátů? Jak využívat nových technologií při ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.