fbpx

Malými krůčky k úspěchu

Workshop skončil, zazněly zajímavé myšlenky a co dál? Často jsem zvědavý, v jakém “stavu” 🙂 budou obchodníci při dalším setkání. Těším se na to, až uvidím jejich pokroky. Potkáme se za měsíc a budeme tam, kde jsme začínali anebo úspěšně zvládli zavést teorii do praxe?

Asi už je to klišé, i tak mi přijde nejpodstatnější začít a udělat alespoň každý den něco. Na konci každého workshopu nechávám obchodníky nastavit upomínku na každý den s tím, aby každý den udělali alespoň jednu věc, kterou se naučili, a nebo klidně zopakovali tu z předešlého dne. 

U telefonování (a řekl bych, že při kontaktu se zákazníkem obecně) je podle mého názoru důležité udržovat se v kondici. Každodenním voláním (klidně jen desetiminutovým) odpadá nechuť, která se přes týden nastřádá, a často ji pak překonáváme na týdenních “call party”. 

S pravidelností se zákonitě zvedne vaše úspěšnost, protože dovolatelnost zákazníkům je zásadní proměnná, kterou lze pozitivně ovlivnit voláním v různou denní dobu, různé dny. Ne každý je k dispozici v čas, který máte vyhrazený na “navolávání”

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.