...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Provozní bullshit. Jaké jsou klíčové činnosti majitele úspěšné firmy?

Provozní bullshit. Jaké jsou klíčové činnosti majitele úspěšné firmy?

Máte za sebou náročný pracovní den? Jste unavený a vyčerpaný? Ukážeme vám jednoduchý návod, jak odcházet z práce plný energie a těšit se na další den.
Máte za sebou náročný pracovní den? Jste unavený a vyčerpaný? Ukážeme vám jednoduchý návod, jak odcházet z práce plný energie a těšit se na další den.

Jste majitelem nebo ředitelem firmy a máte za sebou náročný pracovní den? Jste unavený a vyčerpaný? Víte, že byste se takto nemusel cítit? Ukážeme vám jednoduchý návod, jak odcházet z práce plný energie a těšit se na další den.

Jak takový den vypadá?

  1. krok – Uvařte si kávu nebo čaj.
  2. krok – Vezměte si papír nebo notebook. 
  3. krok – Vytvořte si seznam činností, které děláte, o čem rozhodujete a do kterých činností zasahujete.
  4. krok – Seznam činností si teď roztřiďte do tří kategorií:  
    1. kategorie – strategické činnosti
    2. kategorie – obchodní činnosti 
    3. kategorie – operativní činnosti
  5. Mezi těmito třemi kategoriemi udělejte poměr.

Jako správný majitel či ředitel úspěšné firmy byste měl dosáhnout poměru 70-20-10. Tedy 70 % činností by mělo připadat ke strategickým činnostem, 20 % činností by měly tvořit obchodní činnosti  a 10 % operativní činnosti. 

Dosáhl jste takového poměru? Gratuluji vám. 

Pokud tomu tak není, nezoufejte. Už jen toto zamyšlení může být impuls ke změně. Jaké činnosti byste měl dělat, tak abyste na konci dne byl plný síly a radosti a těšil se na další pracovní den.

Ať se vám daří

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

​​Pamatujete si na ty situace, kdy jsme jako děti chtěli jedině ty “značkové” boty? Marně jsme rodičům vysvětlovali, že jsou ...
Další díl #janicnechci se zaměřil na hledání potřeb a naslouchání požadavků jak z pohledu obchodníků u zákazníků, tak z pohledu ...
Jste například majitel firmy a přemýšlíte, kde děláte chybu nebo jste teď v pozici, kdy teprve s budováním obchodního týmu ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.