...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Není možné stihnout všechno. Vyberte si jen to skutečně důležité a dělejte to na 100 procent

Není možné stihnout všechno. Vyberte si jen to skutečně důležité a dělejte to na 100 procent

Cílem time managementu není stihnout všechno. Jeho cílem je stihnout všechno, co je důležité. Nemusíte nutně právě teď zároveň měnit aplikace pro obchod, předělávat databázi zákazníků a implementovat nové věci do prodejního manuálu… Obchod se nedá dělat s jazykem na vestě. To je šílenost, kterou nikdo dlouho nevydrží.
Cílem time managementu není stihnout všechno. Jeho cílem je stihnout všechno, co je důležité. Nemusíte nutně právě teď zároveň měnit aplikace pro obchod, předělávat databázi zákazníků a implementovat nové věci do prodejního manuálu… Obchod se nedá dělat s jazykem na vestě. To je šílenost, kterou nikdo dlouho nevydrží.

Dokonce se dostanete do stavu, kdy aktivity z diáře nikdy neuděláte. Prostě na ně nebudete mít čas nebo energii.

Plánovat je třeba reálně. Vyškrtejte diář a nechte v něm jen to nejdůležitější. Pracujte na sobě kontinuálně. Přidávejte si nové aktivity postupně. Ale! Když už si aktivitu do diáře přidáte, dělejte ji na 100 procent!

Je k ničemu, když za týden uděláte 2000 aktivit, ale každou jen na deset procent (protože jinak to energeticky neutáhnete). A abyste si potom říkali, “udělal jsem toho spoustu, ale vlastně nemám žádný výsledek.” To s námi totiž obchod a profese obchodníka umí udělat moc dobře.

Aktivity dělejte na 100 procent, buďte do nich plně vtažení. Berte takovou činnost jako hru, která vám vrátí energii, kterou do ní dáte.

Když to shrnu. Vyškrtejte diář a nechte v něm ty nejdůležitější aktivity, které vám pomůžou vydělat peníze a dostat se na takové výsledky, které potřebujete. A teprve potom přidávejte další a laďte úspěšnosti.

PS: Najděte si odměnu za to, když se vám podaří plánované aktivity dodržet. Třeba “doma si dám skleničku vína” nebo “půjdu se projít na procházku” … nemusí to být nic komplikovaného. Cílem je, aby odměna za dobře odvedenou práci nebyla zase jenom práce. Což my lidi umíme perfektně.

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů. V dnešní uspěchané době orientované ...
Založil jsem podnikatelský inkubátor, ve kterém jsem pomáhal nadšencům nejrůznějších byznys nápadů s jejich realizací a správným nasměrováním, aby byl ...
Jednoho květnového odpoledne jsem přemítala u kávy o toxických lidech. Tento termín se v poslední době dostal hodně do povědomí ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.