...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Nečekejte na nic a zavolejte hned!

Nečekejte na nic a zavolejte hned!

Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat vás odrazuje? Máme tip.
Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Pouhá představa, že byste měli zvednout telefon a zavolat vás odrazuje? Máme tip.

Připadá vám, že začít získávat nové zákazníky po telefonu je složité? Už pouhá představa, že byste měli vymýšlet telefonní manuál, připravit se na námitky a vést si statistiku vás odrazuje od toho, abyste vůbec začali? Je mi jasné, že tento příspěvek čtete vy, kdo bez důkladné přípravy a několika variant reakcí na námitky, nezvednete telefon a nedokážete si následující řádky představit v praxi. Na druhou stranu se potkávám i s vámi, kdo “prostě chcete JEN zavolat a domluvit prodej bez těch všech opičáren okolo”.

Pro mě jako člověka, jehož zakázka je nejčastěji “chci více schůzek a obchodů”, je klíčové udržet aktivitu, prostě co nejvíce provolaného času/vytočených čísel, a to i na úkor kvality. Potvrdilo se mi, že lepší je zavolat alespoň nějak, než nijak. Pokud z jakéhokoliv důvodu čekáte na lepší časy, nečekejte a začněte hned teď. Pro začátek třeba úplně jednoduchý hovor ve stylu: “Jsem ten a ten a chci se zeptat, jestli vám můžeme dodávat…”. S takovým hovorem asi nevyhrajete, ale stačí na to, abyste domluvili alespoň něco. Moje statistika ukazuje, že určitá skupina zákazníků vždy kývne bez ohledu na způsob vedení hovoru a relativně významná skupina zákazníků tak jako tak přebírá vedení hovoru a tady je šance právě pro vás, kdo chcete “jen volat”. 

Rád bych povzbudila všechny z vás, kdo čekáte, až bude nějaká část procesu dokonalá a pak se do toho pustíte. Nečekejte! Začněte hned! 

Je to stejné jako s během – do cíle pravděpodobně doběhnete i v plážových žábkách, jen se možná vícekrát zraníte, budete mnohem více unavení a možná ani nedoběhnete včas, ale doběhnete. Vyzkoušejte ten nejjednodušší hovor, co vás napadne, nepremýšlejte, co a jak řeknete, prostě volejte a oslovujte vaše zákazníky tak “jak vám huba narostla” a možná si dělejte poznámky o tom, proč hovor (ne)skončil podle vašeho očekávání pro případ, že se v budoucnu budete chtít zlepšovat a vynakládat na cestu k cíli méně energie.

Pokud byste chtěli pomoci s tvorbou vašeho telefonního manuálu, můžete využít konzultace nebo workshopu Po telefonu si zvládne každý domluvit schůzku, kde si odnesete telefonní manuál na míru.

Přeji vám úspěšné obchody

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
Chybné chápání  Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
Jak tedy nastavit náborový proces tak, aby efektivně fungoval, i když se zvýší počet kandidátů? Jak využívat nových technologií při ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.