...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Naučte se na internetu prodávat sebe, až pak firmu

Naučte se na internetu prodávat sebe, až pak firmu

Multilevel marketing. Prodávejte na sociálních sítích tak, abyste nebyli jako nutiči. Rozdíl je i u nováčků a zkušených obchodníků. Na co si dát pozor?
Multilevel marketing. Prodávejte na sociálních sítích tak, abyste nebyli jako nutiči. Rozdíl je i u nováčků a zkušených obchodníků. Na co si dát pozor?

Už jste někdy viděli při procházce v parku někoho, jak sedí na dece a zamilovaně hodiny hledí na svůj nový krém a instantní jídlo? Jestli ne, tak si stačí přidat na sociálních sítích někoho z network marketingové společnosti. Můžete se pak těšit každý den na pravidelnou dávku selfie s nápojem na klouby, fotky krému na obličej, zázraku „Kup si a zhubni“, nápoje proti covidu, nebo speciálních džusů, bez kterých si nedokážete představit svůj život.

Věřím, že takové produkty mohou být prospěšné a mohou pomoci určitě skupině k jejich cílům. A je skvělé, že jste o nich opravdu přesvědčeni. Jen bohužel takto “prodává” většina multilevel prodejců na sítích.

Pokud si někoho přidáte do spojení, do zprávy mu přidáte, jak máte skvělé produkty a odkaz, kde si skrz něj můžete produkty koupit a ještě to podpoříte takovouto ranní fotkou, tak zajímavé klienty spíše odradíte. „Ty jo, fotka nového balení energy drinku a ještě k tomu mají i brusinku. Kde to mám koupit? To jednoduše musím mít!!!” Neznám nikoho, kdo by takto fungoval.

Nejdřív potenciální klient vždy musí koupit vás. Zkuste si odpovědět na otázku: „Proč by měl chtít spolupracovat právě se mnou? A jak svou hodnotu komunikuju?“ Jakmile koupí klient vás, následně „kupuje“ společnost. Má důvěru ve vaši firmu? V její hodnoty, přístup? Jak tento přístup na sítích ukazujete?

 Spousta multilevel společností má super systém. Některé mají výborné produkty pro určitou cílovku. Jen je pak škoda, když jsou jejich reprezentanti spíš jako nutiči. Hodně se potkávám s lidmi, kteří chtějí dělat i tento obchod pořádně, a proto bych se na sociálních sítích zaměřil na určité aspekty. 

U nováčků prioritně na navazování vztahů, zjišťování potřeb lidí, jak fungují podnikatelé, obchodníci, ajťáci, co řeší… A na základě toho se následně snažit předávat hodnotu a ukazovat svůj přístup. 

U zkušených obchodníků je to trochu jiné. Stěžejní je propojení se stávajícími klienty, předávání tipů a tvorba expertního obsahu.

Pokud chcete využívat sociální sítě, tak se vyhněte tomu, abyste byli za nutiče. Využívejte je prioritně na budování a udržování vztahů. A pokud už budete něco sdílet, položte si před odkliknutím otázku: „Jakou ten příspěvek přidává potenciálnímu sledujícímu hodnotu?“

Držím palce, všem akčním síťařům, kteří chtějí dělat MLM dobré jméno. Klidně se na nás obraťte a přijďte na workshop nebo konzultaci.

Přeju hodně úspěšných obchodů. 

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že ...
Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...
Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.