...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Na čem postavit naše cíle, abychom je opravdu chtěli dosáhnout

Na čem postavit naše cíle, abychom je opravdu chtěli dosáhnout

Na čem postavit naše dílčí i životní cíle tak, abychom je opravdu chtěli dosáhnout? Máme řešit potřebu zákazníka, jenomže zákazník nic nepotřebuje.
Na čem postavit naše dílčí i životní cíle tak, abychom je opravdu chtěli dosáhnout? Máme řešit potřebu zákazníka, jenomže zákazník nic nepotřebuje.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma cílů. Na čem postavit dílčí i životní cíle tak, abychom jich chtěli opravdu dosáhnout.

  • Na čem postavit naše dílčí i životní cíle tak, abychom je opravdu chtěli dosáhnout? A podle jakého postupu plánuju já sám své cíle na následující rok?
  • Hodně se mluví o tom, že máme řešit potřebu zákazníka, jenomže zákazník nic nepotřebuje.
  • A přidám i úvahu na téma, že naše nálada nesmí ovlivňovat náš život. My máme ovlivňovat náladu, abychom tím ovlivňovali náš život.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů. V dnešní uspěchané době orientované ...
Založil jsem podnikatelský inkubátor, ve kterém jsem pomáhal nadšencům nejrůznějších byznys nápadů s jejich realizací a správným nasměrováním, aby byl ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.