Pokud nemáte dobré sebeřízení, těžko budete řídit někoho jiného nebo dokonce tým či firmu. Sami jsme poznali, že změna u našich spolupracovníků nastala až změnou u nás. Nemůžeme kázat vodu a pít víno. Když po někom chcete cíle, termíny a práci na nich, musíte je chtít nejprve po sobě.
Čas versus priority (PDF)
Autor:
Pracovní sešit slouží k vytvoření plánu pro své sebeřízení a uvědomění si svých vlastních priorit a zbytečností, které vám pouze berou čas a nepřináší hodnotu. To vše prakticky podané s ukázkami z praxe.
Autor:
Pracovní sešit slouží k vytvoření plánu pro své sebeřízení a uvědomění si svých vlastních priorit a zbytečností, které vám pouze berou čas a nepřináší hodnotu. To vše prakticky podané s ukázkami z praxe.
Popis materiálu
Pro koho je materiál?
Pro ředitele a majitele firmy
Pro manažery a vedoucí
Pro manažery a vedoucí call centra
S čím vám materiál pomůže?
Udržet pozornost na prioritách
Najít rovnováhu mezi prokrastinací a přepracováním
Usínat s čistou hlavou
Získat větší nadšení z práce
Materiál pro vás připravil
Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
- 25 let praxe
- Strategicky vedl 250+ ředitelů a majitelů
Jak čtenáři hodnotí materiál?
Lenka Králová
Líbí se mi, že je to jednoduché, jasné sdělení definované v posloupných krocích, využitelné nejen pro obchodníky, líbí se mi konečné shrnutí „Co teď? Jak začít?“, kvituju zobrazení na mobilu. Děkuji, Lenka
Zobrazit celou referenci
Další materiály ke stažení zdarma
Definujte si klíčové pilíře vaší firmy a zajistěte jí dlouhodobý růst
Záznam a materiály pro zvýšení počtu leadů i dealů
Vytvořené šablony, které zefektivní vaše schůzky a povedou je k cíli.
Vzdělávejte se systematicky a dosáhnete maximálního posunu.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.