Pokud nemáte dobré sebeřízení, těžko budete řídit někoho jiného nebo dokonce tým či firmu. Sami jsme poznali, že změna u našich spolupracovníků nastala až změnou u nás. Nemůžeme kázat vodu a pít víno. Když po někom chcete cíle, termíny a práci na nich, musíte je chtít nejprve po sobě.
Čas versus priority (PDF)
Autor:
Pracovní sešit slouží k vytvoření plánu pro své sebeřízení a uvědomění si svých vlastních priorit a zbytečností, které vám pouze berou čas a nepřináší hodnotu. To vše prakticky podané s ukázkami z praxe.
Autor:
Pracovní sešit slouží k vytvoření plánu pro své sebeřízení a uvědomění si svých vlastních priorit a zbytečností, které vám pouze berou čas a nepřináší hodnotu. To vše prakticky podané s ukázkami z praxe.
Popis materiálu
Pro koho je materiál?
Pro ředitele a majitele firmy
Pro manažery a vedoucí
Pro manažery a vedoucí call centra
S čím vám materiál pomůže?
Udržet pozornost na prioritách
Najít rovnováhu mezi prokrastinací a přepracováním
Usínat s čistou hlavou
Získat větší nadšení z práce
Materiál pro vás připravil
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
- 25 let praxe
- Proškolil 250+ ředitelů a majitelů
Jak čtenáři hodnotí materiál?
Lenka Králová
- jednoduché, jasné sdělení definované v posloupných krocích
- využitelné nejen pro obchodníky
- líbí se mi konečné shrnutí „Co teď? Jak začít?“
- kvituju zobrazení na mobilu
Děkuji, Lenka
Zobrazit celou referenci
Další materiály ke stažení zdarma
Návod, jak vést hovory se zákazníky, aby byli spokojení a vy jim prodali služby navíc
21 online nástrojů pro usnadnění práce obchodníka a řízení firmy
Vytvořené šablony, které zefektivní vaše schůzky a povedou je k cíli.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.