...
Black Friday

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak uřídit firmu v době krize?

Jak uřídit firmu v době krize?

Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí „snadno“ projdete.
Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme. Máme pro vás 3 tipy, díky kterým krizí „snadno“ projdete.

Krize je výbornou příležitostí k zjištění, jak robustní a stabilní firmu máme, jak skvělé výrobky a služby poskytujeme a zda nás tyto produkty provedou krizí. Samotným majitelům to také ukáže, jací jsou leadeři a jak umí řídit firmu.

Jak uřídit firmu v době krize? 

  1. Aktivně komunikujte – Buďte vidět a slyšet, a to nejen ve firmě ale i navenek. Snažte se zůstat v nadhledu a sdílejte informace a myšlenky v týmu. 
  2. Stanovte si 3 priority – Zaměřte svou pozornost na jednu věc, která udrží váš business v chodu. Snažte se zefektivňovat a zrychlovat komunikaci a spolupráci v týmu. Proveďte pro businessové snížení nákladů.
  3. Vytvořte strategii a plán na jeden měsíc a řiďte se jimi – Zaměřte se na 3 věci, které pomohou stabilizovat firmu a zvyšte a zrychlete aktivitu v obchodě.

Nezapomínejte, že ve firmě nejste sám. Proto na výzvy a překážky reagujte společně a do řešení zapojte všechny lidi ve firmě. 

Pevně věříme, že svůj business udržíte i v této nelehké době a že vám tyto 3 kroky v tom pomohou.

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
Situace na trhu je teď hodně různorodá a pro některé firmy nebude jiná možnost než se spojit s jinou firmou, ...
Konec roku se blíží a s ním i čas na zhodnocení plnění plánů. Když se nedaří, pro některé firmy je ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.