...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak si v létě udržet obchodní výsledky

Jak si v létě udržet obchodní výsledky

Zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky? Pozor na nebezpečí úspěchu.
Zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky? Pozor na nebezpečí úspěchu.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na nebezpečí úspěchu. Máte s ním zkušenost?

  • Rok co rok mi touto dobou přichází stejná otázka: “Honzo, zákazníci se mi vymlouvají na dovolenou, co s tím mám dělat? Jak si mám i v létě udržet obchodní výsledky?” … jednoduchá odpověď je zvýšená aktivita, trochu pokročilejší je využít odjezdy zákazníků ve svůj prospěch, a nejdůležitější je váš vlastní postoj. Povíme si, jak na to.
  • A když už úspěchu (nejen v létě) dosáhnete. Dejte si velký pozor na jeho nebezpečí, o kterém mluvím hned na začátku dnešního dílu.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů. V dnešní uspěchané době orientované ...
Založil jsem podnikatelský inkubátor, ve kterém jsem pomáhal nadšencům nejrůznějších byznys nápadů s jejich realizací a správným nasměrováním, aby byl ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.