...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Frustrující “honba za plánem” a jak se s ní vyrovnat

Frustrující “honba za plánem” a jak se s ní vyrovnat

Rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to k výsledkům pomáhalo, místo frustrace?
Rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to k výsledkům pomáhalo, místo frustrace?

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma rostoucího měsíčního plánu. S ním s epojí i nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to pomáhalo a nefrustrovalo?

  • Neznám obchodníka, který by to neznal … rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to ale koukat jiným pohledem, aby nám to ve finále k výsledkům spíš pomáhalo, než nás to neustále frustrovalo?
  • Je ještě naděje dělat prodej, obchod a byznys poctivě, dlouhodobě a se zákazníkem na prvním místě?
  • Je soutěž dobrým způsobem k získávání nových kontaktů na zákazníky? A jakou nejdůležitější chybu při tom raději vynechat?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Příležitost k získávání nových zákazníků by si neměl nikdo nechat ujít, nicméně ti co nemají live chat na webu, tak ...
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle ze strany Vodafonu a ...
Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.