...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Frustrující “honba za plánem” a jak se s ní vyrovnat

Frustrující “honba za plánem” a jak se s ní vyrovnat

Rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to k výsledkům pomáhalo, místo frustrace?
Rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to k výsledkům pomáhalo, místo frustrace?

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma rostoucího měsíčního plánu. S ním s epojí i nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to koukat jiným pohledem, aby nám to pomáhalo a nefrustrovalo?

  • Neznám obchodníka, který by to neznal … rostoucí měsíční plán a nekončící honba za jeho plněním. Jak se na to ale koukat jiným pohledem, aby nám to ve finále k výsledkům spíš pomáhalo, než nás to neustále frustrovalo?
  • Je ještě naděje dělat prodej, obchod a byznys poctivě, dlouhodobě a se zákazníkem na prvním místě?
  • Je soutěž dobrým způsobem k získávání nových kontaktů na zákazníky? A jakou nejdůležitější chybu při tom raději vynechat?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Kdy automatizovat?  Otázka, která vězí mnohým v hlavě. Jak si na ni odpovědět?  Co chcete automatizovat a proč?  Podívejte se ...
Metoda SPIN  Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...
Chybné chápání  Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.