...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování

Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování

Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi přijel něco prodat” na “mohl bych chtít něco koupit”
Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi přijel něco prodat” na “mohl bych chtít něco koupit”

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na nevhodné chování ze strany zákazníka na schůzce. Co dělat, když zvedá telefony, nedodržuje čas a nevěnuje pozornost?

  • Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování, zvedá telefon, nedodržuje čas schůzky a ani vám nevěnuje pozornost? Jak ideálně reagovat? Dát mu to najevo, otočit to na něj? Jakým způsobem tomu předcházet?
  • Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi tady přijel něco prodat” na “vlastně bych mohl chtít něco koupit”.
  • Zabírá vám navolávání schůzek moc času a nejčastěji slyšíte: “Ano, ano… to my už máme vyřešený [a proto od vás nic nepotřebujeme]”? Jak se tomu vyhnout a zvýšit efektivitu navolávání?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. O jaké motivy jde?
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
Pojďme si nalít čistého vína. Slovo motivace dokáže samo o sobě vzbudit mnoho emocí. Pro jedny má pozitivní význam, který ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.