Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na nevhodné chování ze strany zákazníka na schůzce. Co dělat, když zvedá telefony, nedodržuje čas a nevěnuje pozornost?
- Co se zákazníkem, který má během jednání neomalené chování, zvedá telefon, nedodržuje čas schůzky a ani vám nevěnuje pozornost? Jak ideálně reagovat? Dát mu to najevo, otočit to na něj? Jakým způsobem tomu předcházet?
- Jak moc být asertivní na začátku schůzky a jak ji uvést, aby zákazník změnil pohled z “vy jste mi tady přijel něco prodat” na “vlastně bych mohl chtít něco koupit”.
- Zabírá vám navolávání schůzek moc času a nejčastěji slyšíte: “Ano, ano… to my už máme vyřešený [a proto od vás nic nepotřebujeme]”? Jak se tomu vyhnout a zvýšit efektivitu navolávání?
Přeji Vám úspěšné obchody
Honza Laibl