...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Chcete být lepší obchodníci? Natočte se!

Chcete být lepší obchodníci? Natočte se!

Trénovali jsme obchodní dovednosti a najednou někdo vytáhl kameru. Tep z 60 na 210 za 3 vteřiny. Díky tomu jsem zjistil věci, které jsem si neuvědomoval.
Trénovali jsme obchodní dovednosti a najednou někdo vytáhl kameru. Tep z 60 na 210 za 3 vteřiny. Díky tomu jsem zjistil věci, které jsem si neuvědomoval.

Pamatuji si, když jsem začínal s obchodováním. Věděl jsem, že je potřeba neustále na sobě pracovat. Když jsme trénovali obchodní dovednosti, najednou někdo vytáhl kameru. Tep z 60 na 210 za 3 vteřiny. Bylo mi to nepříjemné. Díky tomu natáčení jsem zjistil věci, které jsem si ani neuvědomoval…

Kolikrát v hlavě naše prezentace, uzavírací věta, řešení námitky zní opravdu dobře. V hlavě si představujeme, jak skvěle umíme zákazníkovi prodat naše řešení a ukázat jeho výhody. Často je realita ale jiná. Když se pokusíme naši řeč zrealizovat a použít v daném hovoru, tak už to nezní tak plynuje a přirozeně, ale naopak se zadrháváme. 

Kolikrát si to ani neuvědomíme, ale stává se, že máme hromadu schůzek a divíme se, že to zákazníci nechtějí. Vždyť já mám ty benefity skvěle odpřemýšlené. Jenomže samotný hovor vypadá jinak, než jsme si mysleli

Proto všem doporučuji, kdo mají tu odvahu, aby si zkusili stoupnout před kameru a sám sebe natočit při prezentaci, kde minimálně vysvětluju to, o čem je naše firma a proč spolupracovat právě se mnou. Pokud se necítíte na kameru, tak si zkuste nahrát alespoň zvukový záznam. Ale je důležité to říct nahlas. 

Po vašem výkonu nastává druhá část zábavy. Nahrávku si musíte pustit a dát si na to reálnou zpětnou vazbu. Často děláme hodně věcí nevědomky a pokud něco dělám automaticky, nevědomě, tak to nemůžu nijak tunit, nijak zlepšovat. 

Díky tomu vyplave spousta věcí na povrch. Možná sami pochopíte, proč nějaký obchod nedopadl a zákazník vás nechápal. Na základě toho, můžete dělat nějaké změny. Zlepšíte odkomunikování užitku pro zákazníka, můžete změnit formu prezentace nebo změnit postup u zákazníka. 

Sami uvidíte, že jen jedno obyčejné nahrání, pokud vám to nepřinese okamžitý výsledek, tak vás to minimálně přivede k zamyšlení nad tím, na čem byste měli pracovat, abyste se opravdu výsledkově posunuli dál u zákazníků.

Přeji vám úspěšné obchody

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Syndrom vyhoření je výsledkem dlouhotrvajícího stresu, ztráty smyslu života, trvalého přetížení, chaosu a neuspořádaných vztahů. V dnešní uspěchané době orientované ...
Poptávka po zaměstnancích je opět na rekordní úrovni, a tak najít spolehlivého a pracovitého zaměstnance je nadlidský úkol. Kvalitní uchazeči ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.