- 29. 11. 2022
- 6 minut
Leadeři a strategie, strategie a leadeři. Dvě spojené nádoby, které by měly společně fungovat v perfektní balanci, protože vedou firmu ...
- 23. 11. 2022
- 5 minut
6 tipů, které vám pomohou vytvořit a udržet schopný prodejní tým. Pomáhají i se znovu nakopnutím týmu a zvýšit obchodní ...
- 13. 11. 2022
- 5 minut
Příležitost k získávání nových zákazníků by si neměl nikdo nechat ujít, nicméně ti co nemají live chat na webu, tak ...
- 10. 11. 2022
- 7 minut
Nálada je vaše zodpovědnost Jedna z nejzásadnějších věcí, kterou by měl každý manažer umět, je převzít zodpovědnost za náladu v ...
- 6 minut
Firma BezPlýtvání s námi navázala dlouhodobou spolupráci z důvodu zvýšení zisku, úspěšnosti obchodníku a zrychlení adaptace nováčků. Jak se nám ...
- 19. 10. 2022
- 9 minut
Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...
- 17. 10. 2022
- 4 minuty
Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. ...
- 10. 10. 2022
- 4 minuty
Všichni známe důležitost referencí. Většina z nás si domyslí k čemu slouží, proč jich je dobré mít co nejvíc a proč ...
- 6. 10. 2022
- 5 minut
Znáte metodu SPIN? Díky ní najdete potřebu zákazníka a on si ji zároveň uvědomí. Teprve potom mu lépe prodáte její ...
- 27. 9. 2022
- 7 minut
Spousta firem to řeší až teď. Na poslední chvíli, kdy došli do fáze, že už vlastně musí. Donutila je tahle ...
- 26. 9. 2022
- 4 minuty
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
- 19. 9. 2022
- 7 minut
Pojďme si nalít čistého vína. Slovo motivace dokáže samo o sobě vzbudit mnoho emocí. Pro jedny má pozitivní význam, který ...
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.