...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Z role živnostníka na majitele firmy

Z role živnostníka na majitele firmy

Překlopit se z role živnostníka do role majitele firmy, kdy začínáte firmu jen strategicky řídit, bývá těžké. Jak to správně odřídit a vytvořit management.
Překlopit se z role živnostníka do role majitele firmy, kdy začínáte firmu jen strategicky řídit, bývá těžké. Jak to správně odřídit a vytvořit management.

Největší umění je překlopit se z role živnostníka, kde v podstatě řeším všechno, do role majitele firmy, kdy začínáte firmu jen strategicky řídit. Vzniká ve firmě management a další pozice. Každý má nadefinované pravomoce a kompetence a majitel jim do nich nezasahuje.

Každá firma prochází 3 základními vývojovými fázemi

  1. Mám dobrou myšlenku, mám dobrý nápad a jdeme ho prodat.
  2. Umím se prosadit na trhu. Zjišťuji, že se mi hrnou objednávky.
  3. Nabírám lidi. Vytvářím systém, management a deleguju aktivity. 

Když se dostanu do firmy, tak sleduji, jak řídí majitel své podřízené. Zda využívá direktivní nebo liberální styl vedení, jestli zadává úkoly srozumitelně a jasně a zda řídí lidi v souladu s vizí a strategií dané firmy.  

Jestli jste právě ve fázi růstu, kdy pomalu překlápíte svou roli do role majitele anebo už v ní jste, ale chodíte domu strhaní a bez energie, tak se připojte na online workshop, kde se setkáte s dalšími majiteli firem a společně se inspirujte a načerpejte energii do dalších kroků.

Ať se vám daří

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

​​Pamatujete si na ty situace, kdy jsme jako děti chtěli jedině ty “značkové” boty? Marně jsme rodičům vysvětlovali, že jsou ...
Další díl #janicnechci se zaměřil na hledání potřeb a naslouchání požadavků jak z pohledu obchodníků u zákazníků, tak z pohledu ...
Jste například majitel firmy a přemýšlíte, kde děláte chybu nebo jste teď v pozici, kdy teprve s budováním obchodního týmu ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.