fbpx

Chcete ve firmě dosahovat lepších výsledků? Zanalyzujeme vaši firmu a na základě zjištění a vašich potřeb pro vás připravíme workshop nebo několik na sebe navazujících workshopů, ve kterých se zaměříme na vše, co bude potřeba, abyste dosáhli svých cílů. Nebo můžete sami přijít s vašimi požadavky, zavoláme si k tomu a připravíme pro vás workshop dle vašeho zadání. Neškolíme, ale pomáháme zvyšovat výsledky

Nemusíte se bát teoretických přednášek. Všichni naši specialisté jsou lidé z terénu a sami vědí, že se lze něčemu naučit jen praxí. Proto máme takto postavené i naše workshopy, kde si vše vyzkoušíte, než půjdete do terénu

Workshop může proběhnout přímo u vás ve firmě, u nás ve školicím centru ale i online. Obě formy jsou velmi interaktivní. Jediný rozdíl mezi online a offline workshopem je to, že si nepodáme ruku.

S jakými požadavky nejčastěji chodí firmy?

  • Nedaří se nám plnit obchodní cíle.
  • Máme cíle, ale nedostatečnou strategii na jejich splnění
  • Potřebujeme změnit pasivní obchod na proaktivní nebo pasivní obchodníky převést na aktivní
  • Jak domluvit více schůzek
  • Chceme zvýšit efektivitu na schůzkách
  • Neumíme řešit námitky a chceme uzavírat více obchodů
  • Potřebujeme proškolit vedoucí, aby uměli lépe motivovat tým a vedli je k výsledkům
  • Jak namotivovat obchodníky
  • Jak vytěžovat klienty na pobočkách / prodejnách / zákaznických linkách – upsell, cross sel
  • Chci lépe zvládat time management, stíhat víc, mít lepší výsledky a udržet si energii
  • Potřebuji naučit nové obchodníky prodávat
  • Jak vytěžit stávající zákazníky přes call centrum
  • Jak uvést nový produkt na trh, jít do nové cílové skupiny, na nové odvětví
  • Potřebujeme naučit technické lidi komunikovat se zákazníky a v týmu

Jak probíhá příprava na workshop na míru?

  • Na společném offline nebo online setkání společně řešíme vaše cíle, které má workshop způsobit a domluvíme si finanční rozpočet.
  • Zarezervujeme si termíny a domluvíme prostory, bude-li třeba
  • Dodáme si nutné podklady a materiály pro přípravu akce. 
  • Často proběhne i analýza potřeb přímo s konkrétními týmy, abychom měli co nejlepší vstupy pro workshopy.
  • Společně se specialisty z Každý prodává konzultujeme doladění obsahu akce.
  • Domluvíme organizační body pro co nejefektivnější realizování akce a na stylu předání pozvánky a proma účastníkům.

S kým se potkáte na workshopu?

Záleží, na které oblasti chcete zapracovat. Každý ze specialistů udělá maximum pro to, aby naplnil vaše požadavky a dosáhli jste požadovaných cílů. S kým se můžete potkat? 

 

Jan Laibl

Strategické vedení firem a školení obchodníků a obchodních týmů

Petr Bernadič

Školení obchodníků, account managerů, obchodních týmů a vedoucích

Libor Zinkaizl

Školení top managementu, ředitelů a majitelů firem

Jakub Zamazal

Školení obchodníků, pracovníků call center a zákaznické podpory

Lada Laiblová

Konzultantka pro manažery a majitele call center, operátory a obchodníky

Reference

Časté dotazy

Důležitý je cíl, který spolu chceme dosáhnout. Navrhneme řešení, jak se k němu dostaneme. Někdy je to o rychlé změně, kde se zaměříme například na akviziční hovory. Někde je to vytunění procesu jednání s rozhodovateli, kteří kupují vaše řešení. Záleží na mnoha faktorech. Často řešíme s firmami dlouhodobou spolupráci  (proklik na dlouhodobou spolupráci), která zvedá konkrétní výsledky a způsobí trvalou změnu. Možnosti a nacenění workshopu na míru s vámi vždy probereme, odsouhlasíme si a průběžně vyhodnocujeme, abychom zajistili společně co nejlepší výsledek.

Na tréninkovém workshopu může být 3-15 lidí. U jiných druhů WS je to individuální.

Podle situace máme někdy rozdělené akce i po půldnech ve spojení s konzultacemi. Někdy dává smysl mít intenzivnější akci, aby bylo co nejvíce prostoru pro praktický trénink, zpětnou vazbu a ohnutí témat přímo na váš byznys.

Flipchart s papíry, fixy, ideálně stůl do U, abychom mohli mít co největší interakci. Dále prostor, kde nás nebude nikdo rušit a pravidelné občerstvení pro dobití baterek.

  • Samozřejmě přípravu a konkrétní body, situace, které si chcete odnést a na čem chcete zapracovat.

Ano, odnesete si různé materiály, které vám pomohou v dosažení vašich cílů.

Stačí nám objednávka, workshopy se standardně fakturují po proběhnutí akce. V případě většího řešení kvůli rezervaci kapacit probíhá záloha podle dohody.

  •  

Kromě workshopů na míru můžete využít i konzultace, kde se individuálně zaměříme na to, co budete chtít probrat, nastavit, vylepšit nebo dlouhodobou spolupráci, ve které zanalyzujeme vaši firmu a na základě výstupu vytvoříme strategii a plán na míru, který vám přinese požadované výsledky.

Celodenní workshop
pro obchodníky

Během jednoho dne Vás provedeme obchodními technikami a principy, které společnosti nejvíce oceňují a dlouhodobě jim pomáhají k výsledkům, a to vše si uvedeme i do praxe.

Online workshop pro ředitele a majitele firem, kteří chtějí zefektivnit procesy ve firmě


Termíny:
11.11.2021, 13-17h, ONLINE
Cena: 5.900 Kč bez DPH (7.139 Kč vč. DPH)

Počet účastníků: 10

Podíváme se na 4 pilíře, na kterých stojí Váš byznys a zjistíme, co brání růstu a co ho naopak podporuje. Zaměříme se i na produkt, jak zvýšit jeho atraktivitu na trhu a řídit obchod.

Celodenní online workshop
pro obchodníky a vedoucí

Naučíme Vás používat nové techniky k rychlému domluvení schůzek po telefonu a odnesete si telefonní manuál šitý na míru. Na konkrétních hovorech uslyšíte, co funguje a naopak čemu se vyhnout.

Nabídka workshopy

Aktuální nabídka workshopů Školícího centra Jana Laibla

Chcete workshop na míru? Zanechte nám kontakt, anebo zavolejte na 
+420 295 565 242

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.