Sales must go on
Webinář: Sales must go on
Webinář: Sales must go on
O čem byl webinář?
Na webináři zazněly inspirace a tipy, jak na stávající situaci reagovat, čemu předcházet, jak vést videohovory a na co si dát pozor
- Praktické informace do obchodu a vedení firem
- Návody pro aktuální situaci na trhu
- Maximum tipů, vychytávek a nástrojů
Hlavní témata webináře
Změny a inovace
Obchod v době covidové a inovace ve firmách
Online prodej
Na co si dát pozor při online prodeji a práci na dálku
Pozornost v krizi
Na co zaměřit pozornost v tuto dobu a co ještě můžeme očekávat?
Posun osobní i ve firmě
Jak posunout sebe a svou firmu pomocí knih?
Stres a obavy
Jak si správně nastavit hlavu a udržet si jasnou mysl během pracovního nasazení?
Podpora a spolupráce
O co se může firma opřít v těžkých časech
Speakeři na webináři
CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod
- 17 let praxe
- Vytvořil a inovoval 110+ obchodních strategií
Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
- 25 let praxe
- Strategicky vedl 250+ ředitelů a majitelů
Tomáš Baránek
Nakladatel, publicista a majitel vydavatelství Jan Melvil, kde se specializují na knihy pro osobní růst.
Martin Kovalský
Zakladatel, majitel a jednatel ve společnosti Czech Cool Trade, která poskytuje dotační, obchodní, marketingové a ekonomické poradenství pro firmy.
Líbil se vám webinář? Napište recenzi!
Budeme moc rádi, pokud nám napíšete zpětnou vazbu na webinář. Co se vám na něm líbilo nejvíce, ale i to, kde máme zapracovat, ať jsou ty další ještě lepší.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.