...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Od generování leadů po uzavření obchodu v B2B

Od generování leadů po uzavření obchodu v B2B

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků. Webinář je vhodný pro ředitele, manažery obchodu a marketingu a majitele, kteří chtějí mít přehled o možnostech růstu jejich firmy.
Speakeři:
Hosté:
Jan Řezáč
House of Řezáč
Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků. Webinář je vhodný pro ředitele, manažery obchodu a marketingu a majitele, kteří chtějí mít přehled o možnostech růstu jejich firmy.
Speakeři:
Hosté:
Jan Řezáč
House of Řezáč

Webinář: Od generování leadů po uzavření obchodu v B2B

Webinář: Od generování leadů po uzavření obchodu v B2B

O čem byl webinář?

Bez dobrého marketingu nechodí leady, bez dobře nastaveného obchodního procesu nejsou prodeje. A bez kooperace marketingu a obchodu nebudete využívat jejich plný potenciál. Tak si nenechte ujít tento webinář, kde vás Honza Řezáč provede systematickým nastavením marketingu a ukáže, jak využívat tolikrát skloňovanou AI pro generování více poptávek. Na to naváže náš CSO Filip Soukup, který prozradí, jak z leadů udělat co nejvíce dealů. Ukáže, díky kterým 4 pilířům nastavíte úspěšný obchod, jak to může vypadat v SaaSu, ve velké technologické firmě nebo právě u vás. Podělí se o struktury jednání, klíčové otázky a postupy, které zvyšují ve firmách jejich obchodní výsledky. Zkrátka vše, co můžete jednoduše použít i ve svých firmách a posunout své týmy na novou úroveň.

Hlavní témata webináře

B2B marketing v roce 2023

Které vrstvy marketingových aktivit potřebujete vyřešit, abyste ovlivnili potenciální zákazníky v tomto roce.

4 pilíře úspěšného prodeje

Znáte je? Víte, jak s jednotlivými pilíři pracovat a propojit je tak, abyste maximalizovali vaše obchodní výsledky? Na konkrétních příkladech 2 firem vám ukážeme, jak nad tím uvažovat a čeho se vyvarovat.

AI pro generování leadů

Generativní umělá inteligence a její role v B2B marketingu.

Zvýšení úspěšnosti v rámci celého obchodního procesu

Konkrétní aktivity, které dokážou zefektivnit celý průchod zákazníka - od leadu po uzavření obchodu. To celé rozšířené o ukázky z praxe.