...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B

Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B

Získáte unikátní know how a zkušenosti obchodních ředitelů z praxe, kterým se daří stabilně zvyšovat výsledky v obchodním týmu – a vy se jimi můžete inspirovat. Majitelé, ředitelé, manažeři, pokud chcete posunout obchodní výsledky i ve vaší firmě, tak byste tu neměli chybět.
Speakeři:
Hosté:
Štěpán Karoch
Shoptet
Honza Keller
SmartEmailing
Získáte unikátní know how a zkušenosti obchodních ředitelů z praxe, kterým se daří stabilně zvyšovat výsledky v obchodním týmu – a vy se jimi můžete inspirovat. Majitelé, ředitelé, manažeři, pokud chcete posunout obchodní výsledky i ve vaší firmě, tak byste tu neměli chybět.
Speakeři:
Hosté:
Štěpán Karoch
Shoptet
Honza Keller
SmartEmailing

Webinář: Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B

Webinář: Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B

O čem byl webinář?

Zlepšení dovedností obchodníků je opravdu málo. Pokud firmy chtějí zvýšit obchodní výsledky, je potřeba inovovat celou strategii obchodu. Proto jsme pro vás připravili společně s obchodními řediteli ověřené aktivity, které zvládnou nakopnout výsledky. Víme, že každá firma je trochu jiná. Proto máme pro vás připravené zkušenosti a data z velkých i malých firem, aby si každý majitel, ředitel či manažer mohl odnést inspiraci i pro svůj tým. Zaměříme se na různé překážky (od rezistence lidí vůči změnám, přes nedostatečné generování leadů až ke hledání jednoduchých cest), které se ve firmách nejčastěji objevují a brzdí růst výsledků, a ukážeme vám jejich řešení. Ukážeme vám, jak jsme u našeho klienta zvedli výsledky o 105 %.

Hlavní témata webináře

Překážky růstu výsledků v týmech a jejich řešení

Podíváme se na ty nejčastější překážky, které se ve firmách objevují a brzdí jejich růst. K jednotlivým překážkám ukážeme i jejich řešení a jak nad nimi uvažovat.

Strategie pro zvýšení výsledků

Každá firma je jiná, ale u většiny platí podobné principy. Odhalíme vám strategii, kterou se můžete inspirovat i pro svůj tým a zvednou výsledky. Nový rok je za rohem, tak ať jste připraveni.

Funkční a konkrétní aktivity, které zvedají výsledky u našich klientů

Máme na kontě okolo 200 firem, se kterými dlouhodobě zvedáme obchodní výsledky a daří se nám to. Nasdílíme s vámi ověřené aktivity, které pomohou i vám.

Konkrétní kroky, které zvedly v Shoptetu a ve SmartEmailingu výsledky

O funkční tipy na zvýšení výsledků se podělí i samotní obchodní ředitelé úspěšných firem, které své týmy posouvají dlouhodobě. Do kterých kroků se za poslední roky pustili a jaký reálný dopad to mělo na výsledky? To vše mají pro vás připravené.

Speakeři na webináři

CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Hosté na webináři

Štěpán Karoch

Shoptet
Obchodní ředitel

Štěpán Karoch

Shoptet
Obchodní ředitel

Obchodní ředitel ve společnosti Shoptet, který nabízí komplexní řešení pro vytvoření a správu e-shopu.

Honza Keller

SmartEmailing
Obchodní ředitel

Honza Keller

SmartEmailing
Obchodní ředitel

Obchodní ředitel ve společnosti SmartEmailing, který nabízí platformu pro e-mail marketing.

Líbil se vám webinář? Napište recenzi!

Budeme moc rádi, pokud nám napíšete zpětnou vazbu na webinář. Co se vám na něm líbilo nejvíce, ale i to, kde máme zapracovat, ať jsou ty další ještě lepší.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.