...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B

Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B

Získáte unikátní know how a zkušenosti obchodních ředitelů z praxe, kterým se daří stabilně zvyšovat výsledky v obchodním týmu – a vy se jimi můžete inspirovat. Majitelé, ředitelé, manažeři, pokud chcete posunout obchodní výsledky i ve vaší firmě, tak byste tu neměli chybět.
Speakeři:
Hosté:
Štěpán Karoch
Shoptet
Honza Keller
SmartEmailing
Získáte unikátní know how a zkušenosti obchodních ředitelů z praxe, kterým se daří stabilně zvyšovat výsledky v obchodním týmu – a vy se jimi můžete inspirovat. Majitelé, ředitelé, manažeři, pokud chcete posunout obchodní výsledky i ve vaší firmě, tak byste tu neměli chybět.
Speakeři:
Hosté:
Štěpán Karoch
Shoptet
Honza Keller
SmartEmailing

Webinář: Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B

O čem byl webinář?

Zlepšení dovedností obchodníků je opravdu málo. Pokud firmy chtějí zvýšit obchodní výsledky, je potřeba inovovat celou strategii obchodu. Proto jsme pro vás připravili společně s obchodními řediteli ověřené aktivity, které zvládnou nakopnout výsledky. Víme, že každá firma je trochu jiná. Proto máme pro vás připravené zkušenosti a data z velkých i malých firem, aby si každý majitel, ředitel či manažer mohl odnést inspiraci i pro svůj tým. Zaměříme se na různé překážky (od rezistence lidí vůči změnám, přes nedostatečné generování leadů až ke hledání jednoduchých cest), které se ve firmách nejčastěji objevují a brzdí růst výsledků, a ukážeme vám jejich řešení. Ukážeme vám, jak jsme u našeho klienta zvedli výsledky o 105 %.

Hlavní témata webináře

Překážky růstu výsledků v týmech a jejich řešení

Podíváme se na ty nejčastější překážky, které se ve firmách objevují a brzdí jejich růst. K jednotlivým překážkám ukážeme i jejich řešení a jak nad nimi uvažovat.

Strategie pro zvýšení výsledků

Každá firma je jiná, ale u většiny platí podobné principy. Odhalíme vám strategii, kterou se můžete inspirovat i pro svůj tým a zvednou výsledky. Nový rok je za rohem, tak ať jste připraveni.

Funkční a konkrétní aktivity, které zvedají výsledky u našich klientů

Máme na kontě okolo 200 firem, se kterými dlouhodobě zvedáme obchodní výsledky a daří se nám to. Nasdílíme s vámi ověřené aktivity, které pomohou i vám.

Konkrétní kroky, které zvedly v Shoptetu a ve SmartEmailingu výsledky

O funkční tipy na zvýšení výsledků se podělí i samotní obchodní ředitelé úspěšných firem, které své týmy posouvají dlouhodobě. Do kterých kroků se za poslední roky pustili a jaký reálný dopad to mělo na výsledky? To vše mají pro vás připravené.

Speakeři na webináři

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Hosté na webináři

Štěpán Karoch

Shoptet
Obchodní ředitel

Štěpán Karoch

Shoptet
Obchodní ředitel

Obchodní ředitel ve společnosti Shoptet, který nabízí komplexní řešení pro vytvoření a správu e-shopu.

Honza Keller

SmartEmailing
Obchodní ředitel

Honza Keller

SmartEmailing
Obchodní ředitel

Obchodní ředitel ve společnosti SmartEmailing, který nabízí platformu pro e-mail marketing.

Líbil se vám webinář? Napište recenzi!

Budeme moc rádi, pokud nám napíšete zpětnou vazbu na webinář. Co se vám na něm líbilo nejvíce, ale i to, kde máme zapracovat, ať jsou ty další ještě lepší.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.