Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B
Webinář: Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B
Webinář: Jak zvýšit výsledky v obchodním týmu v B2B
O čem byl webinář?
Zlepšení dovedností obchodníků je opravdu málo. Pokud firmy chtějí zvýšit obchodní výsledky, je potřeba inovovat celou strategii obchodu. Proto jsme pro vás připravili společně s obchodními řediteli ověřené aktivity, které zvládnou nakopnout výsledky. Víme, že každá firma je trochu jiná. Proto máme pro vás připravené zkušenosti a data z velkých i malých firem, aby si každý majitel, ředitel či manažer mohl odnést inspiraci i pro svůj tým. Zaměříme se na různé překážky (od rezistence lidí vůči změnám, přes nedostatečné generování leadů až ke hledání jednoduchých cest), které se ve firmách nejčastěji objevují a brzdí růst výsledků, a ukážeme vám jejich řešení. Ukážeme vám, jak jsme u našeho klienta zvedli výsledky o 105 %.
- Zkušenosti a know how obchodních ředitelů
- Ověřené a funkční tipy pro váš tým
- Ukázka strategie, která zvedá výsledky
Hlavní témata webináře
Překážky růstu výsledků v týmech a jejich řešení
Podíváme se na ty nejčastější překážky, které se ve firmách objevují a brzdí jejich růst. K jednotlivým překážkám ukážeme i jejich řešení a jak nad nimi uvažovat.
Strategie pro zvýšení výsledků
Každá firma je jiná, ale u většiny platí podobné principy. Odhalíme vám strategii, kterou se můžete inspirovat i pro svůj tým a zvednou výsledky. Nový rok je za rohem, tak ať jste připraveni.
Funkční a konkrétní aktivity, které zvedají výsledky u našich klientů
Máme na kontě okolo 200 firem, se kterými dlouhodobě zvedáme obchodní výsledky a daří se nám to. Nasdílíme s vámi ověřené aktivity, které pomohou i vám.
Konkrétní kroky, které zvedly v Shoptetu a ve SmartEmailingu výsledky
O funkční tipy na zvýšení výsledků se podělí i samotní obchodní ředitelé úspěšných firem, které své týmy posouvají dlouhodobě. Do kterých kroků se za poslední roky pustili a jaký reálný dopad to mělo na výsledky? To vše mají pro vás připravené.
Speakeři na webináři
CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod
- 17 let praxe
- Vytvořil a inovoval 110+ obchodních strategií
Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Štěpán Karoch
Obchodní ředitel ve společnosti Shoptet, který nabízí komplexní řešení pro vytvoření a správu e-shopu.
Honza Keller
Obchodní ředitel ve společnosti SmartEmailing, který nabízí platformu pro e-mail marketing.
Líbil se vám webinář? Napište recenzi!
Budeme moc rádi, pokud nám napíšete zpětnou vazbu na webinář. Co se vám na něm líbilo nejvíce, ale i to, kde máme zapracovat, ať jsou ty další ještě lepší.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.