Jak se bude prodávat v roce 2022
Webinář: Jak se bude prodávat v roce 2022
Webinář: Jak se bude prodávat v roce 2022
O čem byl webinář?
Bylo to velmi praktické. Žádné prázdné fráze, ale fakta, funkční návody a nástroje, které byste měli využívat k zefektivnění své práce a dosahování vyšších obchodních výsledků. Navíc účastníci získali další materiály a mindmapy, bez kterých si my sami nedokážeme obchod ani představit. Využijte této jedinečné šance, kdy najdete pohromadě právě tyto specialisty s takto nabitým obsahem. K webináři můžete získat i materiály – ke stažení zde.
- Praktické informace do obchodu a vedení firem
- Návody pro aktuální situaci na trhu
- Maximum materiálů, tipů, vychytávek a nástrojů
Hlavní témata webináře
Úspěch na trhu
Co by měl dělat každý obchodník v roce 2022, pokud chce uspět na trhu
HR
Jak najít a získat schopného obchodníka do firmy
Data
Jak najít správná data a využít je v akvizici, upsellu a cross-sellu
Proces
Jak by měl vypadat obchodní proces a jak ho zautomatizovat
Digital
Digitální dovednosti obchodníka budoucnosti
Aplikace
Nejzajímavější aplikace a nástroje pro obchodníky a marketéry
Efektivita
Jak využít funkce stávajících aplikací pro zvýšení obchodní efektivity
Speakeři na webináři
CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků
- 17 let praxe
- Uzavřel obchody v hodnotě 1,5 mld. Kč
Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
Jan Artner
Obchodní ředitel společnosti Imper CZ, kde se specializují na data pro marketing, PR a prodej.
Filip Dřímalka
Zakladatel Digiskills.cz, autor knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě a konzultant digitální transformace.
Líbil se vám webinář? Napište recenzi!
Budeme moc rádi, pokud nám napíšete zpětnou vazbu na webinář. Co se vám na něm líbilo nejvíce, ale i to, kde máme zapracovat, ať jsou ty další ještě lepší.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.