...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Všem se to líbí, ale nikdo to nechce

Všem se to líbí, ale nikdo to nechce

Máte nápad, všem se to hrozně líbí, ale ve finále si to nikdo nekoupí? Častý problém startupů. Neustále to vylepšují, místo aby šli rovnou prodat.
Máte nápad, všem se to hrozně líbí, ale ve finále si to nikdo nekoupí? Častý problém startupů. Neustále to vylepšují, místo aby šli rovnou prodat.

Máte nápad, všem se to hrozně líbí, ale ve finále si to nikdo nekoupí? S tím se velmi často setkávám u startupů. Neustále vylepšují a ladí produkt místo toho, aby šli s kůži na trh a rovnou ho šli prodat.

Často se jdou ptát na názor známých a kamarádů: „Hele Tome, co si o tomhle myslíš?“ Kamarád odpovídá, že to je skvělý a líbí se mu můj nápad… Proč ale nakonec neprodám ani jeden kus? 

Pokud jdete pro názor za svým známým, zkuste jít rovnou k věci. „Líbí? Skvělý! Stojí to 500 Kč, kolik si jich Tome vezmeš?“ Zde se ukáže, jak moc se to zdá Tomovi jako skvělý nápad. 

Každý produkt můžete vylepšovat do nekonečna. Pokud máte funkční verzi, běžte ji prodat! Vytipujte si konkrétní cílovou skupinu, sepište si potenciální překážky, které mohou při obchodním jednání nastat a strategii k jejich překonání (Můžete pro tvorbu prodejní strategie využít e-book Cena versus hodnota, který získáte při přihlášení k odběru newsletteru). Jděte do akce, nečekejte! 

Sbírejte zpětné vazby od klientů a sledujte trh. Svůj produkt vylepšujte podle toho, co zákazníci opravdu chtějí a u čeho budete vědět, že za to budou ochotni zaplatit. Pak se vyhnete situaci, kdy máte vyladěný produkt, všem se líbí, ale nikdo ho nechce… Prodejní strategii můžete i se mnou probrat na konzultaci, díky které získáte další pohled, nové přístupy k obchodu a možná zcela jinou cestu k zákazníkům.

Přeji úspěšné obchody

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Příležitost k získávání nových zákazníků by si neměl nikdo nechat ujít, nicméně ti co nemají live chat na webu, tak ...
Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...
Znáte metodu SPIN? Díky ní najdete potřebu zákazníka a on si ji zároveň uvědomí. Teprve potom mu lépe prodáte její řešení. Pak od něj přijde "To chci"

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.