...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Tisková zpráva

Tisková zpráva

Naše více jak půlroční práce je u konce a my se konečně můžeme s vámi podělit o tuto skvělou novinku. Se Školícím centrem Jana Laibla se loučíme a přicházíme pod novým brandem Každý Prodává, který s sebou přináší několik změn, ze kterých budete stejně nadšení jako my. Díky desítkám hovorů a schůzek s našimi klienty jsme rozšířili a upravili naše služby tak, abychom vám mohli pomoci v dosahování vyšších obchodních výsledků s ohledem na nynější situaci na trhu. S tím přichází i sjednocení naší značky a nový vizuál. To celé podtrhuje nový koncept, který je mnohem transparentnější k novým aktivitám. Podívejte se, co všechno je u nás nové a co nás k tomu přivedlo.

Hlavní vizí Honzy Laibla a Petra Bernadiče je kultivovat obchodníky, a tak se rozhodli zjistit, jak na tom nyní trh je. Honza s Petrem na tato téma měli desítky hodin hovorů s klienty, kdy zjišťovali více do hloubky, co aktuálně firmy v obchodě řeší, jak se jejich práce mění, jaké jsou primární nedostatky a jejich problémy, a to i s ohledem na nynější situaci covidu. Všechna tato fakta nás přivedla na myšlenku rebrandingu, se kterou přišla i tvorba nových workshopů, materiálů, forem spoluprací a celkové upravení naší nabídky služeb.

Nově jsme uveřejnili formu dlouhodobé spolupráce, kterou praktikujeme několik let, ale teprve teď máme dovoleno prezentovat výsledky klientů. Mnohem více a aktivněji vstupujeme do vzdělávání a testování pracovníků v terénu a do celých firem, což právě definuje forma dlouhodobé spolupráce. Obchod je složitý obor a my se na něj chtěli podívat co nejvíce ze široka a skrze co nejvíce oborů, abychom mohli pomoci i specifickým firmám. Do naší nabídky služeb se tak promítají potřeby aktuálního trhu a nabídka se postupně rozrůstá. S rozšířením našich služeb se rozrůstá i náš tým specialistů, kteří jsou i nadále lidé z terénu s dlouholetými zkušenostmi a výsledky.

Možná si říkáte, proč zrovna název Každý Prodává? Kultura prodeje není v České republice úplně nejlepší. Když se podíváme zpět do historie, není se vlastně ani čemu divit, že se na obchod lidé často dívají negativně. My se rozhodli, že s tím něco uděláme a vrátíme do obchodu prestiž a hlavně etické chování. A nejen do obchodu. Protože každý z nás v podstatě něco prodává ve svém životě. Minimálně své myšlenky a názory. A tuto myšlenku jsme se rozhodli dostat k lidem. Právě teď vám ji “prodáváme”. Logo je pak zakončení celé finalizace naší nové strategie, která stojí na pevných základech toho, co jsme roky budovali.


Logo má 4 vrcholy, které znázorňují 4 pilíře značky, tedy výsledky, know how, srozumitelnost a motivaci, a zároveň 4 specialisty, kteří byli u zrodu Každý Prodává a byli tu od začátku Školícího centra Jana Laibla. Logo také ukazuje, že se jedná o propojení lidí, týmu a energie, která je mezi námi.

Během několika workshopů, kterých se účastnil stratég, interní marketér a majitelé firmy, se postupně formovala nová strategie, která podtrhuje nový brand Každý Prodává a to kdo jsme. Specialisté na obchod, kteří přináší výsledky. Na celém rebrandingu pracovalo několik specialistů. Největší zásluha patří stratégovi a UX designerovi Janu Kvasničkovi, interní marketérce Lucii Syrové, Petrovi Jančárkovi za ztvárnění hodnot a pilířů značky do loga, Rustemovi Davletshinovi za web development a samotným majitelům za jejich maximální nasazení při tvorbě nové značky.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.