fbpx

Jak prodat při příchozím hovoru?

Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?

Minulý týden jsem byl svědkem jednoho hovoru, když jsem čekal na masáž. Na recepci seděla velmi milá slečna. Začal zvonit telefon a recepční ho zvedla. Slyším, jak říká do telefonu “Určitě, děláme thajskou, olejovou, klasickou… Vyberte si na webu, dejte nám potom vědět a já vám zarezervuju termín.”

Hned jsem si představil, kdybych byl majitelem, tak jsme možná přišli o 900 Kč, protože ten zákazník se možná rozhodne, ale možná taky ne. 

Tahle rada patří všem, kteří přijímají hovory, ať už se jedná o zákaznické linky, infolinky, drobné služby, masáže, opravy, kosmetiku… cokoli. Ten zákazník vám volá z nějakého důvodu. Z nějakého důvodu se nejde podívat na web nebo na Facebook… A proto se domnívám, že byste mu měli ten čas věnovat. 

Během hovoru se můžete zeptat třeba na: Jakou máte zkušenost? Kam teď chodíte? Už jste u nás někdy byl? Preferujete 60 nebo 90 minut? Je vám bližší olejová masáž nebo klasická? A když už si takhle voláme, můžu vás rovnou objednat? 

V tu chvíli jsem udělal pro zákazníka všechno, aby si koupil teď a tady. Nemusím ho odkazovat někam na web a čekat až si něco koupí. 

Proto se věnujte lidem, kteří vám volají. Nemusíte pak tvořit databáze studených kontaktů a lámat si zuby, že voláte někam, kde o vás nikdo nic neví a kdo vás už z podstaty nechce.

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.