fbpx

Lež do obchodu nepatří

Lež ve prospěch zákazníka. Co si o tom myslíte?

Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Že je zapotřebí zákazníka oblbnout případně i trochu zalhat, aby si to zákazník vůbec koupil.

Je tu ale tenká hranice toho, co je lež a co není. 

Lež je mystifikování zákazníka nebo říkání něčeho jiného, než co sám jako obchodník vidí. 

Pravda je subjektivní hodnocení nebo nějaké paradigma situace. Ale žádná lež ve prospěch zákazníka podle mě neexistuje. Lež zkrátka do obchodu nepatří. 

Pokud obchodník lže, není to obchodník. Je to podvodník. 

V případě, že obchodník něco říká, čemu sám věří, ale někdo jiný to označuje jako lež, tak s tím nikdo nic neudělá. Důležité je mít pod kontrolou jenom to, čemu sám věří a jak to prezentuje zákazníkovi. 

Narazili jste někdy na podvodníka? Odhalili jste ho včas?

 

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.