...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Sundejte klapky z očí a ztrojnásobte své výsledky

Sundejte klapky z očí a ztrojnásobte své výsledky

Zvyšte prodeje, svůj úspěch a dosáhněte lepších výsledků díky 3 krokům. Využijete je i pro osobní růst. Uvidíte trojnásobný progres za rok.
Zvyšte prodeje, svůj úspěch a dosáhněte lepších výsledků díky 3 krokům. Využijete je i pro osobní růst. Uvidíte trojnásobný progres za rok.

Jsem dokonalý obchodník. Už se nepotřebuju nic učit. Nemám čas na zpětnou vazbu. Každý zákazník je specifický, jiný a podle toho je i každá schůzka jiná. Nějak to tam odprezentuju a buď je klient chytrý a koupí to, nebo je to hlupák a nekoupí. Ukázka toho, proč jsou vaše výsledky stejné nebo jen s malým zlepšením. Ačkoliv chceme dosahovat vyšších čísel, lepších výsledků, tak pro to vlastně nic neděláme a my sami jsme tou překážkou v dosažení našich cílů.

Trh se neustále vyvíjí. Mění se cílová skupina. A pokud chci být relevantní na trhu, tak na sobě musím pracovat. Mně hodně pomohl jeden princip, který je schopný jednoduše dostat obchodníka, klidně i nováčka, na trojnásobek výkonu za rok. Je to tak zásadní věc, a přesto velmi jednoduchá. Stačí jen tento princip zapracovat a udržet v týmu. Každý tým je ale jiný, a proto je důležité najít co nejvhodnější cestu, která bude pro každého udržitelná. S tím pomáháme vedoucím obchodních týmů v rámci dlouhodobé spolupráce a výsledky jsou skvělé. 

Tento „pomocník“ je pro mě super i v téhle době. Je to jeden z nástrojů, který mi pomáhá v neustálém růstu, a to ve všem, co dělám

Jak funguje a jak díky 3 krokům můžu ztrojnásobit své výsledky za rok, ať už jsem zkušený obchodník nebo nováček?

Po dni schůzek, porad a telefonování si vemte do ruky počítač, mobil nebo zápisník a napište si:

Jednu věc, kterou jste ten den u zákazníků udělali dobře a co k tomu vedlo. Vyhněte se odpovědím typu: „Prodal jsem mu novou verzi softwaru, domluvil jsem se na prodloužení dodávek do jejich velkoobchodu.“ Ale opravdu se zamyslete, co k tomu vedlo? Co byl ten důvod, že jsem prodal? Co byl ten motiv, že jsme se domluvili na prodloužení dodávek? Buďte konkrétní. Obecné věci nikoho nikam neposunou. Chce to definovat jasné kroky, které k tomu přispěly. 

Jednu věc, kterou příště uděláte lépe. Opět si dejte pozor na odpovědi jako „Příště musím být na schůzce víc důvěryhodnější. Příště musím mít při doklepávání byznysu větší tah na branku.“ Ale dejte si konkrétní body, které k tomu povedou. Čím zvýším svou důvěryhodnost? Například „Místo telefonátu si domluvím videohovory, kde se uvidíme, můžu lépe představit produkt, ukázat materiály, které podpoří řešení, a to mi přinese vyšší důvěryhodnost.“ nebo „Příště natrénuju 2 konkrétní uzavírací věty pro podobný typ situace, abych byl sebevědomější a šel jednodušeji k domluvení spolupráce.“

Berte to jako konkrétní návod, který budete při další schůzce aplikovat.

Konkrétní termín k pravidelnému tvoření akčního plánu. Mně vyhovuje 1x týdně na půl hodiny až hodinu. V tu dobu procházím všechny body za minulý týden a z toho vzejde akční plán. Nastavím si, jak povedené aktivity ukotvím i v dalším jednání a jak aplikuji nové změny. Znalosti a dovednosti bez akce jsou totiž k ničemu. 

Ideální je si zapsat dané věci rovnou do přípravy na schůzku, do agendy k zákazníkovi, na poradu…

Zkuste držet tyto 3 body po dobu jednoho roku a výsledky uvidíte sami. Možná to na první pohled nevypadá jako zázračný princip, ale ještě jsem sám neviděl při tak jednoduché aktivitě takový efekt

Mně samotnému tento princip ohromně pomáhá a věřím, že i vy si v něm najdete kus inspirace pro sebe. 

Přeji hodně úspěšných obchodů

Petr Bernadič 

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Příležitost k získávání nových zákazníků by si neměl nikdo nechat ujít, nicméně ti co nemají live chat na webu, tak ...
Největší provozovatel kontaktních center se na nás obrátil, když se jim dlouhodobě nedařilo zvyšovat prodejní cíle ze strany Vodafonu a ...
Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.