fbpx

Prodejní manuál je nástroj vytvořený vám na míru, který přinese do vaší firmy obchodní výsledky, sjednotí a udrží vaše firemní know how a každý v týmu díky němu bude vědět, co má dělat, a tím vám bude šetřit čas na důležité aktivity. Prodejní manuál není jen nějaký dokument. Je to návod, který získáte jak ve fyzické podobě, tak v online verzi a s každým v týmu ho projdeme jak v simulaci, tak v terénu, aby došlo k maximalizaci jeho výsledku. Naleznete tam například detailní návod na konkrétní obchodní situace, práci s námitkami, časté chyby a doporučení, a to všechno ve spojitosti s nastavenou funkční strategií.

Co všechno získám?

Prodejní manuál tvoříme společně s vámi a vaším týmem díky analýze, konzultacím a mystery shoppingu, abychom měli opravdu reálné informace. Manuál získáte jak ve fyzické podobě, tak v online verzi a bude k dispozici celé firmě, aby ho měli pořád k ruce, když bude potřeba. S manuálem získáte i zanalyzování vašeho týmu. Pro zajištění maximálního efektu váš tým i proškolíme, aby to neskončilo jen v šuplíku. Naučíme ho všechny používat prvně nanečisto a pak i v terénu. Protože jen takhle je možné přinést výsledky.

Prodejní manuál na míru do každé firmy

cena: 49.000 Kč bez DPH, (59.290 Kč vč. DPH)

Co vše v prodejním manuálu řešíme?

  • Jak vést hovory tak, aby to bylo přirozené, klient si odnesl to, co opravdu ocení a firma měla zajímavější obraty.
  • Obchodníci, kteří chtějí mít skvělé vztahy s klienty, ale bojí se upsellu a cross-sellu.
  • Jak oslovit zákazníka a začít prodejní hovor když “se jen dívá”.
  • Vyhneme se zakázaným větám typu “Hezký den, s čím Vám mohu pomoci?” a postavíme obchodní proces tak, kde budou brát zákazníci obchodníka jako přínos.
  • Jak argumentovat vyšší cenu.
  • Vytvoříme cestu, jak zaujmout zákazníka, aby si uvědomil skutečnou hodnotu produktu. 
  • Budeme vést rozhovory tak, abychom omezili námitky, nebo vůbec nenastaly.
  • Pomůžeme řešit konflikty takovým způsobem, abychom neztratili zákazníky a naopak upevnili vztah. 
  • Jak začít schůzku a získat si důvěru.

Jak to probíhá?

  • Začneme úvodní schůzkou, kde probereme veškeré možnosti a zda bude ve vašem případě prodejní manuál vhodný. 
  • Po úvodní schůzce, kdy si plácneme, že do toho jdeme, zanalyzujeme vaši firmu a váš prodejní tým. Vyplníte nám vstupní analýzu, která nám bude sloužit jako podklad pro poznání vašeho byznysu, tvorbu manuálu a dalších kroků. Jak se nám již několikrát ukázalo, často naše představy o fungování se neshodují s realitou. Proto využíváme i mystery shoppingu, kdy si reálně ověříme, jak vše funguje, abychom znali detailně výchozí bod a třeba i objevili další věci, které mohly být doposud skryté.
  • Během analýzy a tvorby prodejního manuálu na míru budeme mít i společné konzultace, aby to vše vedlo správným směrem a k dosažení funkčního manuálu. 
  • Samotný prodejní manuál by byl k ničemu bez proškolení. Proto po vytvoření a odsouhlasení prodejního manuálu na míru proškolíme celý váš tým (a to ideálně onshop), aby mu rozuměli a věděli, jak ho aplikovat v praxi.
  • Kompletní realizace od úvodní schůzky až po proškolení a revizi manuálu bývá v průměru měsíc a půl. Celková doba se odvíjí od povahy vašeho byznysu a časových možností.

Pro koho je prodejní manuál určený?

Pro obchodní týmy,

které chtějí dosahovat vyšších prodejních výsledků.

Pro vedoucí týmů,

kteří chtějí mít samostatný tým, který bude přinášet vyšší výsledky.

Pro majitele firem,

kteří ví, jak je důležitá jednotnost ve firmě a chtějí lepší obchodní výsledky.

Kdo Vám prodejní manuál vytvoří?

Na prodejním manuálu se podílí více specialistů pro zajištění maximální funkčnosti a využití jejich dlouholetých zkušeností napříč různými byznysy. Během této spolupráce se určitě potkáte s Pavlem Stuchlem, který je specialistou na obchod a sestavování prodejních manuálů a s Petrem Bernadičem nebo Honzou Laiblem, kteří jsou specialisté na obchod s přesahem do byznysu.

Pavel Stuchl

Specialista na obchod a prodejní manuály

Petr Bernadič

Specialista na obchod a vedení týmů

Jan Laibl

Specialista na obchod a strategické vedení firem

Prodejní manuál na míru do každé firmy

cena: 49.000 Kč bez DPH, (59.290 Kč vč. DPH)

Co říkají o prodejním manuálu?

Časté dotazy

Ano, v B2C pro pultový prodej, shopy, restaurace, kavárny, showroomy, zákaznická péče, reklamační oddělení

v B2B pro prodej FMSG, prodej velkých řešení na delší dobu s více rozhodovateli, prodej do korporátních firem, prodej živnostníkům.

Ano, a to vždy. Prvně se platí záloha 50 % a následně doplatek.

Záleží na každém byznysu a vašem čase. Průměrně ho máme do 1,5 měsíce hotový včetně finální revize.

Nebo využijte individuální řešení

Máte zájem o prodejní manuál na míru? Zanechte kontakt a my se vám ozveme!

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.