...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Proč od vás odcházejí klíčoví lidé?

Proč od vás odcházejí klíčoví lidé?

Řešíte ve svém podnikání odchod klíčových lidí, kteří mají plno zkušeností a vaše know how? Možná vás i překvapí, co bývá častým důvodem odchodu.
Řešíte ve svém podnikání odchod klíčových lidí, kteří mají plno zkušeností a vaše know how? Možná vás i překvapí, co bývá častým důvodem odchodu.

Řešíte ve svém podnikání odchod klíčových lidí, kteří mají plno zkušeností a vaše know how? Není tajemstvím, že firma stojí na klíčových lidech. V dnešní době již nestačí zaměstnancům dobré finanční ohodnocení a dlouhá řada benefitů. Možná vás i překvapí, co bývá častým důvodem odchodu. Nejvíce závisí na pocitu, který váš zaměstnanec ve vaší firmě každý den má. Jedná se o něco neuchopitelného a neviditelného ale přesto o něco velmi důležitého, a každý zaměstnanec to dokáže vyhodnotit – zda má pocit dobrý nebo špatný.

K vyhodnocení situace ve vaší firmě vám postačí 5 oblastí, které ohodnotíte na stupnici od 0 do 10, přičemž 0 je nejnižší hodnota a 10 nejvyšší. 

  1. Mají vaši zaměstnanci jasně definovanou roli a stanovené kompetence, o čem mohou a nemohou rozhodovat? Nebo spíše zaměstnancům do práce zasahujete a omezujete je? 
  2. Cítí se u vás zaměstnanci v bezpečí? Znají požadovaný výsledek své práce a ví, kam firma směřuje? Nebo neustále měníte pravidla a strategii firmy? 
  3. Mají vaši zaměstnanci stoprocentní vliv na dosažení výsledků své práce, který od nich očekáváte? Nebo je řídíte a říkáte jim, jak to mají dělat? 
  4. Jak se cítí lidé ve vztazích, kterou jsou ve vaší firmě? Mohou ostatním důvěřovat, že je nepomlouvají a neintrikují? 
  5. Jsou za výsledky své práce lidé férově doceněni a chváleni? Nebo jedete v modu, ať udělají cokoliv, tak za to nejsou nijak doceněni? 

Pokud jste si na všechny oblasti upřímně odpověděli a sečetli body dohromady, tak jste právě dostali odpověď na otázku, zda od vás mohou klíčoví lidé odcházet. Pokud se podíváte na oblast s nejnižším počtem bodů, je to právě ta oblast, na které je potřeba zapracovat a docílit tak větší spokojenosti zaměstnanců a jejich udržení.

Ať se vám daří

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Co dělat, když se firma ocitne v nesnázích? Jak být připravený na nejrůznější krizové situace a jak to komunikovat dál ...
Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...
Má vaše firma “expirační dobu”? Jak dlouho se vám bude takhle dařit a máte plán B, když se dařit přestane? ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.