...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Proč je důležité follow-upovat zákazníky? A jak na to?

Proč je důležité follow-upovat zákazníky? A jak na to?

Máte vlastní cíle a hodnoty? Nebo jsou jiných lidí? Rozdělujete život na pracovní a na soukromý? Nebo je prostě jenom život? Jak na follow-up zákazníků.
Máte vlastní cíle a hodnoty? Nebo jsou jiných lidí? Rozdělujete život na pracovní a na soukromý? Nebo je prostě jenom život? Jak na follow-up zákazníků.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma cílů. Jsou to cíle a hodnoty vaše nebo jiných lidí? 

  • Máte vlastní cíle a hodnoty? Nebo jsou to cíle a hodnoty jiných lidí?
  • Rozdělujete život na pracovní a na soukromý? Nebo je prostě jenom život?
  • A proč je důležité follow-upovat zákazníky a jak na to… (projdeme si moje nejoblíbenější strategie).

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.