Pro manažery a vedoucí
Každý správný manažer a vedoucí se pozná podle výsledků jeho týmu. Pracujte jak na sobě a svých vůdčích schopnostech, tak motivujte a podporujte svůj tým k lepším výsledkům. U nás vám pomůžeme s obojím. Na čem zapracujete a jakou formu si zvolíte?
Každý správný manažer a vedoucí se pozná podle výsledků jeho týmu. Pracujte jak na sobě a svých vůdčích schopnostech, tak motivujte a podporujte svůj tým k lepším výsledkům. U nás vám pomůžeme s obojím. Na čem zapracujete a jakou formu si zvolíte?
Vyberte si formu spolupráce, která vám nejvíce vyhovuje
Každému vyhovuje něco jiného, a proto pro vás máme hned několik možností, ze kterých si určitě vyberete. Trénujte své vůdčí schopnosti na workshopu s dalšími manažery, pusťme se do řešení na míru pro celý tým, nebo konzultujte s našimi specialisty vaše konkrétní případy.
Konzultace se specialistou
Webináře
Knihy
Časté dotazy a odpovědi
V pozici manažera jsem krátce, s čím začít?
Pokud právě jako manažer začínáte, tak bychom vám doporučili navštívit workshop Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům, kde pracujeme a ukazujeme si, jak správně vést tým, stát se leaderem, motivovat tým a vést ho k vyšším výsledkům. Skvělou alternativou je i kniha Šéfe, oni nic nechtějí, ve které jsou popsané situace a jejich řešení, se kterými jako manažer určitě přijdete do styku. V neposlední řadě doporučuji navštívit náš blog a kategorii Vedení týmu nebo se podívejte na Energeťák s Markem Černohorským, který popsal svou cestu z pozice obchodníka, přes manažera až k majiteli firmy. Určitě pro vás bude inspirací.
Nevím, co by pro mě bylo vhodné, poradí mi někdo?
Určitě, stačí nám zavolat a na základě krátkého hovoru vám doporučíme workshop, konzultaci, knihu nebo jiné řešení.
Klienti, kterým jsme pomohli k výsledkům
Pavel Hladký
S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Každý Prodává byla ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob školení a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!
Matěj Buroň
Poptávali jsme školení pro naše manažery a musím říct, že osnovu čtyřdenního školení vymysleli opravdu výborně. Předčilo to má očekávání! Speciální díky patří Petrovi a Filipovi, kteří nám školení připravili a nepochybně jsou profíky ve své oblasti. Spolupráci s touto partou mohu jen vřele doporučit!
Michal Kuník
Filip je skvělý řečník a má mnoho zkušeností, skvělých tipů a triků, celý workshop provázela skvělá atmosféra. Velmi přínosná byla pro mě pasáž o mentálním nastavení obchodníka. Určitě bych doporučil všem na sobě pracujícím obchodníkům.
Nejnovější články z našeho blogu
- 29. 5. 2023
- 6 minut
- 22. 5. 2023
- 8 minut
- 20. 5. 2023
- 7 minut
Energeťák
Pro jaké další role máme řešení
Pro obchodníky
Získejte návody na procesy, obchodní strategie a na vyšší výsledky a zisky.
Pro ředitele a majitele firem
Zrevidujte svou obchodní strategii, zefektivněte procesy a přineste do firmy řád a výsledky.
Pro manažery a vedoucí call center
Díky vlastnímu call centru máme mnoho zkušeností, o které se s vámi podělíme a přinesou výsledky.
Pro account manažery a operátory
Zjednodušte si svou práci a buďte efektivnější při plnění cílů.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.