...
Nejbližší workshop:
7 900 Kč
bez DPH

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Pro manažery a vedoucí

Pro manažery a vedoucí

Každý správný manažer a vedoucí se pozná podle výsledků jeho týmu. Pracujte jak na sobě a svých vůdčích schopnostech, tak motivujte a podporujte svůj tým k lepším výsledkům. U nás vám pomůžeme s obojím. Na čem zapracujete a jakou formu si zvolíte?

Každý správný manažer a vedoucí se pozná podle výsledků jeho týmu. Pracujte jak na sobě a svých vůdčích schopnostech, tak motivujte a podporujte svůj tým k lepším výsledkům. U nás vám pomůžeme s obojím. Na čem zapracujete a jakou formu si zvolíte?

Vyberte si formu spolupráce, která vám nejvíce vyhovuje

Každému vyhovuje něco jiného, a proto pro vás máme hned několik možností, ze kterých si určitě vyberete. Trénujte své vůdčí schopnosti na workshopu s dalšími manažery, pusťme se do řešení na míru pro celý tým, nebo konzultujte s našimi specialisty vaše konkrétní případy.

Workshopy

Online kurzy

Konzultace se specialistou

Téma: Zvyšování obchodních výsledků, vedení týmu, sebezdokonalování
Téma: Firemní strategie, procesy, osobní vyhoření, time management
Téma: Mezilidská komunikace, prevence vyhoření a analýza firemní kultury
Téma: Komunikační koncepty, propojování obchodních a marketingových cílů
Téma: Automatizace a integrace, optimalizace procesů, zadání pro informační systémy
Téma: Vytvoření akční plánu na nábor lidí a vedení pohovorů

Webináře

Dozvíte se, jak se adaptovat na změny, pracovat s námitkami a co je nutné pro online obchod.
Dozvíte se, co nás v obchodě čeká, jak nepřicházet o klíčové lidi a dosahovat výsledků.
Dozvíte se, jak se adaptovat na změny, pracovat s námitkami a co je nutné pro online obchod.
Pandemie přinesla mnoho omezení. Jak i v této době prodávat?

Knihy

Na konkrétních situacích a příkladech z praxe vám ukážeme, jak bez náhod budovat svůj tým, inovovat a zlepšovat obchodní výsledky.

Časté dotazy a odpovědi

V pozici manažera jsem krátce, s čím začít?

Pokud právě jako manažer začínáte, tak bychom vám doporučili navštívit workshop Jak motivovat každého v týmu k lepším obchodním výsledkům, kde pracujeme a ukazujeme si, jak správně vést tým, stát se leaderem, motivovat tým a vést ho k vyšším výsledkům. Skvělou alternativou je i kniha Šéfe, oni nic nechtějí, ve které jsou popsané situace a jejich řešení, se kterými jako manažer určitě přijdete do styku. V neposlední řadě doporučuji navštívit náš blog a kategorii Vedení týmu nebo se podívejte na Energeťák s Markem Černohorským, který popsal svou cestu z pozice obchodníka, přes manažera až k majiteli firmy. Určitě pro vás bude inspirací.

Nevím, co by pro mě bylo vhodné, poradí mi někdo?

Určitě, stačí nám zavolat a na základě krátkého hovoru vám doporučíme workshop, konzultaci, knihu nebo jiné řešení.

Klienti, kterým jsme pomohli k výsledkům

pavel hladký

Pavel Hladký

Obchodní manažer
Iframix

S Honzou spolupracujeme dlouho, možná 7 nebo 8 let a naše spolupráce začala v době, kdy Každý Prodává byla ještě „na houbách“. Začátky byly klasické. Vzdělávání obchodníků v základních dovednostech a protože se nám líbil způsob školení a ono to navíc fungovalo i v praxi, tak jsme nějak automaticky spolupráci rozšiřovali. Od základního vzdělávání obchodníků, k projektům při zavádění nových produktů na trh až k dlouhodobé, úzké spolupráci nejen s obchodním týmem ale i s vedením společnosti. Snaha přiblížit se „specifikám“ našeho byznysu, nové „pohledy na věc“, přístupy k vzdělávání nás všech (obchod, vedení obchodního týmu) a návrhy řešení, která dnes běžně používáme při našich prodejních aktivitách. Prostě spolupráce, která začala před lety, pokračuje a rozhodně nekončí. Dobrá práce Honzo!!!

Zobrazit celou referenci
daniel buran

Daniel Buráň

Sales manager
Damedis

Spoustu let jsem nebyl na školení a už dlouho jsem tušil, že sám za sebe jako obchoďák, potřebuji nový vítr do plachet a načerpat novou inspiraci a chuť do práce. Něco změnit a dělat to jinak než ostatní. Změnit systém přemýšlení a nastavení ve své hlavě, které už po těch letech bylo velmi „zkostnatělé“ :) A jsem moc rád, že jsem si z mnoha nabízených vybral zrovna tento workshop. Petr je profík, na nic si nehraje, jde přímo k věci a přesně takový impulz a nový pohled na obchodní dovednosti jsem potřeboval. Moc díky, Petře!

Zobrazit celou referenci
ondrej wittek

Ondřej Wittek

Obchodní manažer
SCHÖCK

Honza je 100% profesionál ve svém oboru. Byl u nás ve firmě na školení a po tom, co jsme mu řekli pár základních informací o našem produktu, nám předvedl, jak správně informace využít. Ukázal nám, jak z nich udělat otázky na klienta a jak je použít v procesu prodeje. Po tomto otvíráku všichni zúčastnění viděli, že se mají od Honzy co naučit. Co na mě zapůsobilo nejvíce, je Honzova otevřenost, praktičnost a nakonec jeho účast přináší do kolektivu dobrou náladu. Spolupracovat s Honzou je vždy dobrá volba!

Zobrazit celou referenci

Nejnovější články z našeho blogu

Spousta firem to řeší až teď. Na poslední chvíli, kdy došli do fáze, že už vlastně musí. Donutila je tahle ...
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
Pojďme si nalít čistého vína. Slovo motivace dokáže samo o sobě vzbudit mnoho emocí. Pro jedny má pozitivní význam, který ...

Energeťák

Jak to probíhá na našich workshopech

Pro jaké další role máme řešení

Pro obchodníky

Získejte návody na procesy, obchodní strategie a na vyšší výsledky a zisky.

Pro ředitele a majitele firem

Zrevidujte svou obchodní strategii, zefektivněte procesy a přineste do firmy řád a výsledky.

Pro manažery a vedoucí call center

Díky vlastnímu call centru máme mnoho zkušeností, o které se s vámi podělíme a přinesou výsledky.

Pro account manažery a operátory

Zjednodušte si svou práci a buďte efektivnější při plnění cílů.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.