...
⭐ NOVINKA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Příležitost nebo zbytečný náklad? Jak na změny ve firmě.

Příležitost nebo zbytečný náklad? Jak na změny ve firmě.

Rychle se měnící doba, změny na trhu, změny v technologiích, kdo se v tom má vyznat? Získejte nadhled nad změnami u vás ve firmě. Dozvíte se, jaké má smysl aplikovat, jaké nikoliv, jak prioritizovat, nebo jak je často dělat. 
Rychle se měnící doba, změny na trhu, změny v technologiích, kdo se v tom má vyznat? Získejte nadhled nad změnami u vás ve firmě. Dozvíte se, jaké má smysl aplikovat, jaké nikoliv, jak prioritizovat, nebo jak je často dělat. 

Kde začít? 

Ještě než se pustíte do jakékoliv změny, či inovace, je potřeba udělat řádný audit vaší firmy. Jedině tak získáte opravdový přehled nad všemi procesy, které ve firmě běží, zvládnete si lépe ujasnit priority a tím i určíte, jaká změna je dobrou příležitostí a naopak, která je zbytečným nákladem. Soustřeďte se na popisy jednotlivých procesů, jak fungují zejména obchodní procesy, nebo ty procesy, které firmě přináší peníze a na základě tohoto důkladného auditu získáte jasný přehled o tom, co prioritizovat. 

Čemu se vyhnout?

Návrh na automatizaci, změnu, implikaci nového systému, může přijít od člověka, který to jistě myslí dobře, nicméně se musíte zamyslet, zda to bude mít reálný dopad i na další lidi, jiné procesy a zda z toho bude benefitovat i někdo jiný. Často se také stává to, že návrh nebo spíš “příkaz” ke změně přijde i z managementu. V nadřízené pozici si to sice můžete dovolit, dospějete tím ale k případným neshodám, konfliktům, averzi ze strany zaměstnanců a celý proces se tak může o dost prodloužit. 

Komunikujte proto návrhy na změny s lidmi, kterých se to týká. I vy ve vedoucí pozici nemusíte vidět všechno, co týká provozní stránky. 

Jak často dělat změny? 

Možná jste slyšeli – “co funguje, na to se nesahá.” To však nutně nemusí platit v byznyse, zejména na rychle se měnícím trhu je třeba se neustále přizpůsobovat a inovovat. Jak často byste měli změny dělat? Základním principem je se nedívat na aktuální podobu firmy, ale představit si vaši firmu za rok, dva a tomu přizpůsobit plánovanou změnu. Dává vám smysl i za 2 roky? Pak vzhůru do toho. Ujistěte se, že stavíte na pevných základech, a že nebudete muset vše měnit znovu třeba i za půl roku. 

Firma je živý organismus. Musíte se adaptovat na změny na trhu a předčit tak vaši konkurenci. Potřebujete s tím pomoci? Kontaktujte mě.

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na automatizace a optimalizace procesů

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Proč mít jednotný styl ve firmě  Představte si situaci, kdy jako klient jdete do firmy na jednání. Ve dveřích potkáte ...
Metoda SPIN  Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...
OSVČ, nebo s. r. o.? Živnostenské podnikání přináší několik nesporných výhod. Vyřízení živnosti je rychlé a levné, jednodušší situaci máte ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6648 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.